تبیان، دستیار زندگی
شبکه کودک تبیان با هدف پر کردن اوقات فراغت تابستان 94 ، دوره های آموزشی والدین و مربیان را برگزار می نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری کارگاه های مهارتی «هنر و خلاقیت کودکان و نوجوانان»


شبکه کودک تبیان با هدف پر کردن اوقات فراغت تابستان 94 ، دوره های آموزشی والدین و مربیان را برگزار می نماید.

هنر و خلاقیت

شبکه کودک تبیان با هدف ارائه راهکار لازم برای مدارس و با توجه به تجارب عملی سالهای گذشته ، اقدام به طراحی و پیاده سازی فرایند آموزشی مناسب و تولید محصولات مورد نیاز ازجمله سایت ، نرم افزار ، کتاب و سایر موارد برای این طرح نموده است.

جهت افزایش بهره وری ، سه گروه فرزندان ، والدین و مربیان در این طرح تحت آموزش مهارت های لازم قرار خواهند گرفت و در پایان هر دوره گواهی نامه مربوطه به فراگیران اعطا خواهد شد.

طرح  «هنر و خلاقیت» برای رده سنی 6 تا 12 سال به تفکیک مقطع تحصیلی تدوین شده و به صورت یک فرایند مستمر برای 7 سال متوالی دانش آموزان ، از مقطع پیش دبستان تا ششم دبستان بر اساس برنامه مجزا و هدفمند اجرا خواهد شد.

4 مهارت پایه ای بر اساس استانداردهای بین المللی شامل مهارت نقاشی و رنگ آمیزی ، مهارت برش و حجم سازی، مهارت تاکردن یا اریگامی و مهارت نوشتن و طراحی به فراگیران آموزش داده خواهد شد.

این طرح پاسخگوی مناسبی است برای والدین و مربیانی که به دنبال کشف استعدادها و پرورش مهارتهای خلاقانه فرزندان خود می باشند و نیازمند برنامه ریزی اوقات فراغت بچه ها می باشند.
همچنین شاخص های ارزیابی رشد مهارت و خلاقیت کودکان و نوجوانان در این طرح تدوین و ارائه شده است.

شبکه کودک از کلیه مراکز آموزشی ،مربیان و والدین علاقه مند به برگزاری دوره های هنر و خلاقیت دعوت می کند تا حداکثر 15 خرداد ماه درخواست خود را از طریق سایت www.honaremadreseh.ir  ثبت نمایند.

بخش کودک و نوجوان تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.