تبیان، دستیار زندگی
نام ابلیس برای انسان ها یادآور خاطرات تلخی است؛ یادآور تکبر کاذب و دشمنی آشکار و لشکرکشی برای تارومار نسل بشر. ابلیس این دشمن دیرینه انسان، در پیشگاه خدای رحمان قسم یاد کرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیطان؛ در یک قدمی

شیطان

نام ابلیس برای انسان ها یادآور خاطرات تلخی است؛ یادآور تکبر کاذب و دشمنی آشکار و لشکرکشی برای تار و مار نسل بشر. ابلیس این دشمن دیرینه انسان، در پیشگاه خدای رحمان قسم یاد کرد  تا انسان را به ورطه هلاکت بکشاند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکند و این قصد شوم خود را با گمراه کردن آدم و حوا آغاز کرد که موجب هبوط ایشان از بهشت شد.

امروز نیز ابلیس و یارانش با جذب انسان های شیطان صفت در راستای هدف خود گام برمی دارند. از جمله انسان هایی که دست دوستی به سمت ابلیس دراز کرده اند و علیه سایر انسان ها با شیطان هم پیمان شده اند، گروهی موسوم به شیطان پرستان هستند، گروهی پیرو آئین شیطانی که می توان با نمادهای ثبت شده در این تاپیک آنها را شناخت:

شیطان پرستی

این گروه بدون آنکه هویت خود را به صورت کامل بنمایانند، به مدد جاذبه های کاذب مانند لباس و موسیقی خاص در کمین جوانان به ویژه در میان قشر تحصیل کرده نشسته اند. از جمله اقدامات آنها ساختن فیلم هایی مرتبط با باورهایشان است، فیلم هایی مانند 2012. آنها با حمایت شیطان بزرگ در پی اهداف شوم هستند و ادعا می کنند آینده جهان به دست آنها رقم می خورد و سرانجام با حکومت آنها بر زمین عصر تاریکی فرا خواهد رسید و عصر حاکمیت شیطان را رقیب عصر ظهور می دانند. غافل از آنکه وعده خداوند بر ظهور یگانه منجی بشریت حتمی الوقوع است: ان الله لا یخلف المیعاد.

برای در امان ماندن از دام های شیطان های نوظهور ناگزیر از افزایش آگاهی و شناخت شیاطین و پناه بردن به درگاه خداوند رحمان هستیم: اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

در راستای آشنایی با این گروه، نمادها و اهداف آنها در انجمن های تخصصی تبیان مباحث مفید و روشنگری مطرح شده است. از جمله:

نمادهای شیطان پرستی

شیطان پرستی در ایران

هنگام خرید حتما توجه کنید

مطالبی خواندنی در مورد نمادهای شیطان و فراماسونری 


بخش امور کاربران سایت تبیان

جمکران ثانی

جهنم؛ سرای دائم

ناگفته هایی از یک سفر

انجمن دانلود برگزار می کند