تبیان، دستیار زندگی
لوئیس انریکه سرمربی پیشین تیم دوم بارسلونا با قراردادی دو ساله هدایت تیم بزرگسالان بارسا را به عهده گرفت و جانشین تاتا مارتینو شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربی و بازیکنان جدید بارسلونا


لوئیس انریکه سرمربی پیشین تیم دوم بارسلونا با قراردادی دو ساله هدایت تیم بزرگسالان بارسا را به عهده گرفت و جانشین تاتا مارتینو شد.

لوئیس انریکه

خراردو مارتینو بعد از اینکه نتوانست از عنوان قهرمانی بارسا در لالیگا دفاع کند شنبه از سمت خود استعفا داد. باشگاه بارسلونا هم لوئیس انریکه که سابقه بازی در رئال و بارسا را دارد و بین سال های 2008 تا 2011 سرمربی تیم دوم بارسلونا بوده را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه استخدام کرد.

لوئیس انریکه این فصل سرمربی سلتاویگو بود اما اعلام کرد در این تیم نمی ماند. انریکه که 6 سال پیش جای پپ گواردیولا را در تیم دوم بارسا به عنوان سرمربی گرفت امیدوار است بتواند موفقیت او را در بارسا تکرار کند.

سه بازیکن جدید

باشگاه بارسلونا از پیوستن سه بازیکن جدید به این تیم برای فصل آینده خبر داد.  باشگاه بارسلونا پس از انتخاب انریکه به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرد پیوستن سه بازیکن جدید به بارسلونا قطعی شده است.

لوئیس انریکه این فصل سرمربی سلتاویگو بود اما اعلام کرد در این تیم نمی ماند. انریکه که 6 سال پیش جای پپ گواردیولا را در تیم دوم بارسا به عنوان سرمربی گرفت امیدوار است بتواند موفقیت او را در بارسا تکرار کند

مارک آندره تر اشتگن ، دروازه‌بان آلمانی فصل گذشته مونشن گلادباخ به عنوان اولین خرید بارسلونا در فصل جدید معرفی شد. همچنین رافینیا و جرمن دلوفو بازیکنان پیشین بارسلونا که به صورت قرضی در تیم‌های سلتاویگو و اورتون بازی می‌کردند نیز به تیم بارسلونا بازگشتند.

تر اشتگن 22 ساله از 18 سالگی برای بورسیا مونشن گلادباخ بازی کرده است و جانشین ویکتور والدس در این تیم خواهد شد. باشگاه بارسلونا همچنین اعلام کرد خوزه مانوئل پینتو، دروازه‌بان دوم این تیم برای فصل آینده خواهد بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت بارسا