تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بایرن مونیخ فرداشب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر نماینده اسپانیا به پایان رسیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهارگانه بایرن وانتظار 12 ساله رئال


تیم فوتبال بایرن مونیخ فرداشب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر نماینده اسپانیا به پایان رسیده است.

رئال و بایرن

تیم فوتبال رئال مادرید چنانچه بتواند به مرحله نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند به انتظار 12 ساله خود پایان داده است. این در حالی است که بایرن هم در صورت پیروزی در این مرحله، چهارمین فینال خود را از فصل 10-2009 تجربه خواهد کرد. رئال مادرید با 9 قهرمانی به عنوان موفق ترین تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست و بایرن مونیخ پنج بار فاتح این رقابتها شده است.

رئالی‌ها در سه سال گذشته تا مرحله نیمه نهایی پیش رفته اما موفق به حضور در فینال نشده اند. این تیم سال گذشته در مجموع با نتیجه 4 بر 3 مقابل دورتموند شکست خورد ضمن اینکه در فصل 12-2011 هم مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی مغلوب شد.

مردان "کارلو آنچلوتی" موفق شدند در بازی رفت که در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار شد با تک گل کریم بنزما از سد بایرن بگذرند. بایرن مونیخ از شروع فصل گذشته تنها چهار بار طعم شکست در خانه را چشینده و منچسترسیتی و آرسنال تنها تیم‌هایی هستند که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا طعم موفقیت در "آلیانتس آرنا" را چشیده اند.

"کارلو آنچلوتی" در خصوص این بازی اظهار داشت: من به بازیکنانم اطمینان دارم و فکر می‌کنم همه باید اطمینان داشته باشند. طرح ما در مونیخ گلزنی است و آن را به دفاع ترجیح می‌دهیم.

رئالی‌ها در سه سال گذشته تا مرحله نیمه نهایی پیش رفته اما موفق به حضور در فینال نشده اند. این تیم سال گذشته در مجموع با نتیجه 4 بر 3 مقابل دورتموند شکست خورد ضمن اینکه در فصل 12-2011 هم مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی مغلوب شد

آنچلوتی گفته در این بازی از سه بازیکن تهاجمی خود به نام های کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و گرث بیل، در خط حمله بهره می برد. بیل در بازی پایانی رئال مقابل اوساسونا که با پیروزی 4 بر صفر این تیم انجامید به دلیل بیماری غایب بود.

بر پایه گزارش ساکر وی، "آلوارو آربلوئا"، و "خسه رودریگوئز" غایبان رئال در این بازی هستند و از آن سو "هولگر باداشتوبر"، "خردان شکیری" و "تام اشتارک" از بایرن مونیخ غایب هستند البته خبر خوب برای باواریایی ها اینکه "تیاگو آلکانتارا" و "رافینیا" در بازی حضور دارند.

"پپ گواردیولا" در خصوص این بازی گفت: من به تیمم ایمان دارم. اگر متحد باشیم می توانیم مقابل رئال مادرید پیروز شویم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر