تبیان، دستیار زندگی
براساس اعلام منابع رسانه‌ای آرژانتین، سرمربی 49 ساله این كشور در مقام خود باقی خواهد ماند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا سرمربی آرژانتین باقی ماند

مارادونا سرمربی آرژانتین

براساس اعلام منابع رسانه‌ای آرژانتین، سرمربی 49 ساله این كشور در مقام خود باقی خواهد ماند.

دیگو مارادونا كه پس از ناكامی در جام‌جهانی 2010، اعلام كناره‌ گیری كرد، براساس اظهارات رئیس فدراسیون این كشورش آمریكای‌‌جنوبی، ترغیب به ادامه همكاری شده است.

خولیو گراندا اظهار داشت، در تماس تلفنی كه با دیگو مارادونا داشته، با وی برای مدتی طولانی صحبت كرده و توانسته نظرش را برای استمرار همكاری جلب كرده و موافقت شفاهی وی را برای این منظور بگیرد.

روزنامه‌ی لاناسیون چاپ آرژانتین روز سه‌شنبه از تمدید قرارداد مارادونا به مدت 4 سال و تا پایان جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

مارادونا

رسانه‌های آرژانتینی درباره‌ی این تمدید قرارداد اظهارنظرهای متفاوتی داشتند. گفته می‌شود این قرارداد هنوز به صورت رسمی ثبت نشده و خبر قطعی ادامه همكاری مارادونا با آرژانتین هفته آینده پس از نشست كمیته فنی فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام خواهد شد.

مطابق گفته‌ عالی‌ترین مقام این ورزش آرژانتین،‌ بازیكن اسطوره‌ای پیشین كشورش و جهان همچنان بر مسند خود خواهد ماند و تا سال 2014 زمام امور را در دست خواهد گرفت.

این مقام بیان كرد، مارادونا اكنون در سفر به سر می‌برد و پس از بازگشت، در محل فدراسیون حاضر خواهد شد و قراردادش را تمدید خواهد كرد.

مارادونا در جام‌جهانی در مرحله یك چهارم نهایی، برابر آلمان شكست تحقیر‌آمیز 4 بر صفر را تجربه كرد و پس از بازگشت به وطن، بیشتر اوقاتش را به خاطر ناراحتی از حذف‌،‌ در ویلایش در حومه بوئنوس‌آیرس سپری كرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری