تبیان، دستیار زندگی
قرارداد هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با مس کرمان به طور غیرقانونی به ثبت رسیده و این بازیکن می تواند به....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارداد غیرقانونی آشوبی با مس

قرارداد غیرقانونی آشوبی با مس

قرارداد هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با مس کرمان به طور غیرقانونی به ثبت رسیده و این بازیکن می تواند به جمع سرخپوشان بازگردد.

به نقل از مهر، فرزاد آشوبی هافبک میانی فصل گذشته پرسپولیس در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ هشتم با عقد قراردادی یکسال به تیم فوتبال مس کرمان پیوست و از چند روز پیش نیز در تمرینات این تیم شرکت کرد. این در حالیست که گفته می شود قرارداد این بازیکن به طور غیر قانونی و برخلاف قوانین لیگ حرفه ای به ثبت رسیده است.

محدثی از اعضای پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: براساس ماده 10 قانون نقل و انتقالات لیگ حرفه ای کلیه قرارداد بازیکنان با باشگاهها باید در دفتر هیئت فوتبال استان مربوطه و در حضور رئیس هیئت به عنوان شاهد به امضا برسد.

وی افزود: ماده 11 نقل و انتقالات لیگ حرفه ای می گوید قرارداد منعقد شده برابر بندهای فوق باید توسط باشگاه گیرنده بازیکن حداکثر ظرف سه روز پس از عقد قرارداد به سازمان لیگ ارائه و به ثبت برسد که ظاهرا این عمل هم از سوی کرمانی ها صورت نگرفته است.

این عضو پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: ظاهرا قرارداد آقای آشوبی در یکی از هتل های تهران و با آوردن دفتر هیئت استان کرمان به تهران ثبت شده است که این اقدام غیرقانونی است.

محمدی: تخلف در ثبت قرارداد آشوبی باید اثبات شود

قرارداد غیرقانونی آشوبی با مس

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: باید تخلف در ثبت قرارداد فرزاد آشوبی ثابت شود تا بتوان در خصوص آن تصمیم گیری کرد.

عزیز محمدی در گفتگو با مهر، در مورد تخلف باشگاه مس مبنی بر عقد قرارداد با آشوبی در یکی از هتل های تهران گفت: باید این موضوع ثابت شود و تا زمانیکه چنین تخلفی رسما ثابت نشود نمی توان در موردش اظهار نظر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تخلف در ثبت قرارداد آشوبی محرز شود چه تصمیمی در این مورد گرفته می شود؟ اظهار داشت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد، هیئت منصفه سازمان لیگ با بررسی پرونده در خصوص متخلف یا متخلفان رای نهایی را صادر می کند.

رئیس سازمان لیگ برتر همچنین در خصوص بازیکنانی که با تیم های دسته اولی قرارداد می بندند تا به تیم های لیگ برتری بپیوندند، تصریح کرد: آنها طبق اساسنامه پیشین حتما باید در یک تیم لیگ برتری بازی کنند و پس از آن می توانند به عنوان بازیکن دسته اولی، در تیم های لیگ برتری به میدان بروند.

محمدی این موضوع را یکی از نواقص اساسنامه برشمرد و در پایان گفت: مطمئنا در مجمع عمومی بعدی در خصوص اصلاح این قانون اقدامات لازم صورت می گیرد. البته اجرایی شدن این قانون پس از تصویب نهایی در مجمع، به نیم فصل دوم کشیده می شود.