تبیان، دستیار زندگی
مسعود شجاعی بازیكن ملی‌پوش فوتبال کشورمان با عقد قرارداد سه ساله رسما به باشگاه اوساسونای اسپانیا پیوست....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شجاعی به اوساسونا پیوست

شجاعی به اوساسونا پیوست

مسعود شجاعی بازیكن ملی‌پوش فوتبال ایران با عقد قرارداد سه ساله رسما به باشگاه اوساسونای اسپانیا پیوست.

محمودرضا فاضلی به ایسنا گفت: از یك سال گذشته برای انتقال شجاعی به اوساسونا با مسئولان این باشگاه در ارتباط بودیم كه دو هفته‌ی پیش قرارداد اولیه به امضا رسید و امروز قرارداد نهایی امضا شد.

وی تصریح كرد: بازی‌های اخیر مسعود شجاعی از جمله تیم ملی فوتبال در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را نیز در اختیار مسئولان باشگاه اوساسونا قرار داده بودیم. حتی سرمربی اوساسونا پیش از عقد قرارداد با جواد نكونام نیز در خصوص شجاعی صحبت كرده بود و با اطمینان از شرایط وی با حضور این بازیكن در اوساسونا موافقت كرد.

مدیر برنامه‌های مسعود شجاعی گفت: جواد نكونام به همراه مسعود شجاعی دو هفته‌ی دیگر برای شركت در مراسم معارفه و حضور در تمرینات و اردوهای اوساسونا راهی اسپانیا خواهد شد.

فاضلی در پایان گفت: خوشحالم كه چندی پیش نیز توانستیم قرارداد "آندرانیك تیموریان" را با تیم فولام انگلیس به امضا برسانیم و امیدوارم كه روند انتقال بازیكنان فوتبال كشورمان به تیم‌های اروپایی ادامه داشته باشد.

9 میلیون یورو برای سه سال

شجاعی به اوساسونا پیوست

باشگاه اسپانیایی "اوساسونا" اعلام کرد که با مسعود شجاعی هافبک ایرانی قراردادی سه ساله به ارزش 9 میلیون یورو را به امضا رسانده است.

به گزارش مهر، این فوتبالیست 24 ساله ایرانی در پی عضویت جواد نکونام بازیکن تیم ملی ایران به عضویت باشگاه اوساسونا در می آید. شجاعی پس از پایان قراردادش با تیم الشارجه تحت قرارداد بازیکن آزاد به عضویت باشگاه اوساسونا درآمد تا دومین بازیکن ایرانی حاضر در لالیگا باشد.

بر اساس گزارش سایت رسمی باشگاه اوساسونا، شجاعی یک قراداد سه ساله با این باشگاه به امضا رسانده است که براساس آن شش میلیون یورو در 18 ماه اول و سه میلیون یوروی دیگر بعد از آن دریافت می کند.

مقامات باشگاه اوساسونا اعلام کردند که شجاعی رسما به عضویت باشگاه درآمده است و در ماه ژوئیه تمرینات پیش از شروع فصل خود را آغاز می کند.

شجاعی: نماینده شایسته ای خواهم بود

شجاعی به اوساسونا پیوست

هافبک ملی پوش کشورمان با ابزار خوشحالی از حضورش در تیم فوتبال اوساسونا ابراز امیدوار کرد نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در این تیم اروپایی باشد.

مسعود شجاعی  پس از پیوستن به تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا در گفتگو با خبرنگارمهر در این خصوص گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به عنوان دومین بازیکن ایرانی به فوتبال بزرگ اسپانیا و رقابت های لالیگا بپیوندم و امیدوارم بتوانم جایگاه خوبی را در این تیم همانند جواد نکونام به دست آورم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم این است که در فوتبال اروپا نماینده موفق و شایسته ای برای بازیکنان ایرانی باشم و راه را برای حضور آنها در لیگ های معتبر اروپایی هموار کنم.

هافبک جدید تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که سعی کردم در امارات یکی از بهترین بازیکنان ایرانی باشم تمام تلاشم را به کار می بنندم تا در کنار نکونام جزو بازیکنان برتر لالیگا قرار بگیرم.

شجاعی در مورد هم بازی شدن با نکونام افزود: صد درصد چیزهای بسیار زیادی را از این بازیکن یاد خواهم گرفت و امیدوارم با هماهنگی بیشتر با نکونام کمربند قدرتمند اوساسونا را برای خط هافبک تیم ملی ایجاد کنیم.

مسعود شجاعی در پایان با بیان اینکه برای دریافت ویزا و حضور در مراسم معارفه در باشگاه اساسونا  احتمال دارد دو هفته دیگر در ایران بمانم گفت: سیکاندا سرمربی اوساسونا پس از تماشای بازی های من و رضایت اولیه با نکونام هم برای جذب من مشورت کرد که  خوشبختانه  نظر مثبت نکونام شرایط انتقالم را به این تیم فراهم کرد.