تبیان، دستیار زندگی
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست تا از هرگونه فعالیت تبلیغاتی علیه نامزدی خاص در بازی روز چهارشنبه ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلیغات سیاسی ممنوع!

ایران - امارات

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست تا از هرگونه فعالیت تبلیغاتی علیه نامزدی خاص در بازی روز چهارشنبه تیم‌های ملی ایران و امارات خودداری كنند.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به حساسیت مسابقه مهم و سرنوشت ساز تیم ملی ایران با تیم ملی امارات در روز چهارشنبه و همزمانی این مسابقه با ایام پر شور و حساس انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، هیات رئیسه فدراسیون ضمن احترام به کلیه کاندیداها، اعضا محترم ستادهای انتخاباتی، هواداران و علاقه مندان به نامزدهای محترم و ارزشمند درخواست می شود ضمن رعایت حقوق متقابل از هرگونه فعالیت تبلیغاتی علیه نامزدی خاص اجتناب نمایند.

 تماشاگران ایرانی

بدیهی است، تیم ملی متعلق به آحاد ملت عظیم و ارزشمند ایران اسلامی بوده و استادیوم آزادی در روز چهارشنبه باید نماد وحدت ملی و انسجام همه اقشار و مظهر تشویق بازیکنان غیور تیم ملی باشد.

لذا مصرانه درخواست می شود هواداران فهیم،هوشمندانه و با هوشیاری اجازه بروز و ظهور هرگونه فعالیتی غیر از تشویق یکپارچه تیم ملی را ندهند.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری