تبیان، دستیار زندگی
با پیشنهاد جدید "فیلیپ تروسیه" وی از جمع كاندیداهای مربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران خارج شد. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مخالفت ایران با "تروسیه"

تروسیه شرط گذاشت

با پیشنهاد جدید "فیلیپ تروسیه" وی از جمع كاندیداهای مربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران خارج شد.

به نقل از(ایسنا)، در پی اخبار منتشرشده طی چند روز گذشته مبنی بر مذاكره ایران با فیلیپ تروسیه در ابوظبی امارات یكی از مدیران فدراسیون فوتبال گفت: این خبر صحت ندارد و هیچ نماینده‌ای از ایران با تروسیه مذاكره نخواهد كرد.

وی گفت: تروسیه به همراه "كومان"، "گولیت" و ... از نامزدهای كمیته‌ی انتقالی برای هدایت تیم ملی فوتبال بود اما، در گفت‌وگوهای ابتدایی مذاكرات ما به سرانجام نرسید تا این كه وی روز شنبه این هفته از طریق پست الكترونیكی با ما ارتباط برقرار كرد.

این مقام فدراسیون فوتبال ادامه داد: تروسیه در این نامه شرایط جدیدی را به شرایط گذشته‌ی خود اضافه كرد كه مورد قبول ما واقع نشد. او اعلام كرده است كه در طول سال به دلیل قراردادی كه با فدراسیون فوتبال ژاپن برای انجام كارهای تحقیقاتی دارد، در حدود 110 روز را باید در بیرون از ایران سپری كند.

وی ادامه داد: قرار بود نماینده كمیته انتقالی در دبی با تروسیه مذاكره كند اما با توجه به این كه شرایط جدید مورد قبول كمیته انتقالی نیست، عملا امكان مذاكره با تروسیه وجود ندارد.

این مقام مسوول همچنین حضور تروسیه در تیم ملی را پس از تغییر شرایط‌اش امكان‌پذیر دانست.

وی گفت: كمیته‌ی انتقالی فدراسیون همچنان با گزینه‌های موردنظر خود در حال مذاكره است و پس از نهایی شدن مذاكرات نام سرمربی را اعلام خواهد كرد.