تبیان، دستیار زندگی
هافبک شماره هشت پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین‎های فوتبال آسیا و بازیکنی که افتخارات پرشماری برای فوتبال....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی: با پرسپولیس هت تریک می کنم

علی کریمی

هافبک شماره هشت پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین‎های فوتبال آسیا و بازیکنی که افتخارات پرشماری برای فوتبال باشگاهی و ملی ایران به ارمغان آورده پس از سالها کسب تجارت گرانبها در فوتبال اروپا و کشورهای عربی بار دیگر به خانه اصلی‎اش بازگشت و بدون شک در داربی پایتخت اکثر نگاههای به ساقهای جادوگر فوتبال آسیا دوخته می شود.

کریمی در خصوص تجربه حضورش در داریی گفت: تاکنون چهار مرتبه در دربی‎ها شرکت داشته‎ام که دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی حاصل این مسابقات بوده و امیدوار در پنجمین دربی نیز امیدوارم با پرسپولیس هت تریک کنم زیرا نسبت به برتری پرسپولیس بسیار خوشبین هستم.

وی با بیان اینکه تنها گلهای استقلال مقابل استقلال اهواز و نیمه نخست دیدار این تیم برابر راه آهن را تماشا کرده، افزود: استقلال شروع خوبی در فصل جاری نداشت ولی در بازی های اخیر علاوه بر کسب امتیازات لازم، به هماهنگی نسبی دست یافته است. امیدوارم هر تیمی که شایسته پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دربی است به این مهم دست یابد.

قطبی، کریمی

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه داربی تهران در شبکه‎های مختلف تلویزیونی آسیا بخصوص کشورهای عربی پخش می شود، خاطر نشان کرد: همه بازیکنان حاضر در داربی باید در طول بازی علاوه بر ارائه فوتبالی سرعتی و تکضرب‎، مراقب مسائل حاشیه‎ای باشند تا این دیدار باز تاب مثبتی در خارج از کشور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با استرس وارد زمین میدان می‎شوید؟، تصریح کرد: همه استرس دارند منتها منسعی می‎کنم استرس زیادی نداشته باشم، ضمن اینکه می‎توان این استرس را مثبت دید و اگر اینچنین باشد این استرس می‎تواند کمک خوبی به بهتر ظاهر شدن بازیکن بکند.

کریمی در مورد حساسیتش نسبت به پست تخصصی اش افزود: اگر بگویم مهم نیست منطقی نگفته‎ام اما خوشبختانه قطبی نسبت به نوع بازی من اطلاعات لازم را دارد و می داند که در کدام پست بهتر می توانم ظاهر ‎شوم. البته من چند ماهی از شرایط مسابقه دور بوده‎ام و برای اینکه به طور کامل با تیم هماهنگ شوم چند هفته‎ای زمان می‎برد.

هافبک شماره هشت پرسپولیس در پایان در مورد کمیل گفت: وی از داوران سرشناس آسیا است که اطلاعات خوبی در مورد تمام تیم‎های آسیایی دارد. وی تاکنون در چندین مسابقه که حضور داشته‎ام قضاوت کرده است که یکی از بازیهای مهم آن در مسابقات تیم ملی در جام ملتهای آسیا بود، ضمن اینکه دو مرتبه نیز در لیگ قطر بازیهای ما را سوت زده است.