تبیان، دستیار زندگی
با توجه به صحبت هایی که با کادر فنی و کمیته انضباطی داشتیم، نوازی به تمرینات بازگشته ولی قربانی تا پایان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت عنایتی و اکبرپور به استقلال

فتح الله زاده مدیر عامل استقلال

با توجه به صحبت هایی که با کادر فنی وکمیته انضباطی باشگاه داشتیم، نوازی بر سر تمرینات بازگشته ولی قربانی تا پایان فصل حق حضور درتمرینات را ندارد.

علی فتح الله زاده با بیان مطلب فوق به ایرانیوز گفت: نوازی به تمرینات تیم برگشته و مشکل خاصی با کریمی ندارد ولی پیروز قربانی به خاطر مسائلی که اتفاق افتاده است تا پایان فصل حق شرکت درتمرینات راندارد و در پایان فصل در خصوص وی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی درخصوص قرار داد فیروز کریمی گفت: فیروز کریمی تا پایان جام حذفی با استقلال قرار داد دارد و بعد از اتمام قراردادش با وی مذاکره می کنیم. در پایان این رقابت ها در خصوص حضور کریمی در استقلال تصمیم گیری می کنیم که دراستقلال باشد یا نه.

مدیرعامل باشگاه استقلال به قسط سوم بازیکنان این تیم اشاره کرد و گفت: قسط سوم بازیکنان مبلغ ناچیزی است که به زودی پرداخت می شود. در همین راستا با سازمان تربیت بدنی در حال رایزنی هستیم که این مبلغ را به حساب استقلال واریز کند.

وی به شایعاتی در خصوص لیست فروش استقلال گفت: لیست فروش درکار نیست و کریمی چنین لیستی را در اختیار من قرار نداده است و بعید می دانم که چنین لیستی توسط کریمی آماده شده باشد.

فتح الله زاده درخاتمه به جذب بازیکنان جدید اشاره کرد و گفت: عنایتی و اکبرپور را برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر در نظر داریم در صورتی که این دو بازیکن با تیم های اماراتی قرار داد امضا نکنند برای فصل آینده هر دوی آنها را به استقلال می آورم.