تبیان، دستیار زندگی
امروزه تعداد لوازم و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به قدری زیاد شده که برای خرید یک قطعة کوچک مثل موس هم افراد دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند چه نوع را می‌توانند انتخاب کنند و لوازم و تجهیزات دارای چه کیفیتی هستند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موس خمیده

امروزه تعداد لوازم و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به قدری زیاد شده که برای خرید یک قطعه کوچک مثل موس هم افراد دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند چه نوعی را می‌توانند انتخاب کنند و لوازم و تجهیزات دارای چه کیفیتی هستند.

موس خمیده curve mouse  موس لاک پشت tirtle mouse

حتما شما هم متوجه شده اید که ظاهر این تجهیزات هم شدیداً زیبا هستند و از ظاهر تشخیص دادن خیلی سخت خواهد شد.

موس خمیده curve mouse  موس لاک پشت tirtle mouse

یکی از آیکون‌هایی که این روزها افراد می‌توانند به آن مراجعه کنند مارک یا برند کالاست

مثلاً اگر وسیله‌ای با برند یک شرکت معتبر عرضه شود، افراد از کیفیت و پشتیبانی کالای مورد نظرشان اطمینان دارند.

مطمئناً یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ارائه لوازم و تجهیزات نرم‌افزاری و کامپیوتری شرکت مایکروسافت است که زمانی که محصول جدیدی را عرضه می‌کند مطمئناً کار زیاد و تحقیقات فراوانی بر روی آن انجام داده است.

حدود 2 هفته پیش یک فروشگاه اینترنتی در آلمان، موسی را به نام Arc مایکروسافت در سبد فروش کالاهای خود به مبلغ حدود 50 یورو معادل 60 هزار تومان قرار داده است

اگرچه هنوز معلوم نیست که این کالای جدید واقعاً متعلق به شرکت مایکروسافت است که مدتی بود وعده‌اش توسط این شرکت بزرگ  داده شده بود و یا تنها یک سوءاستفاده تبلیغاتی است. آن‌طور که به نظر می‌رسد انحنایی که در این موس ایجاد شده کار کردن را آسان‌تر کرده است.

این دستگاه دارای اسکرول لمسی است و یک فرستنده و گیرنده مخصوصی است که با قابلیت 2.4GH می‌تواند با یک پورت  usb کامپیوتر یا لب‌تاپ ارتباط برقرار کند، تصاویر متعددی در ابعاد مختلف از این دستگاه به معرض نمایش گذاشته شده است این فروشگاه اینترنتی این مدل موس را در 2 رنگ سفید و مشکی ارائه می‌دهد.

منبع: http://www.engadget.com/photos/microsofts-arc-touch-mouse-revealed/#3272622

http://www.notebooksbilliger.de/microsoft+arc+touch+maus

http://www.engadget.com/2010/08/18/microsofts-arc-touch-revealed/

موس لاک پشت:

بعضی از شرکت‌های دیگر برای فروش خود دست به ابتکاراتی می‌زنند که مشتریان را جذب نمایند، برای مثال شکل‌های مختلف usbها را حتماً در بازار دیده‌اید.

موس خمیده curve mouse  موس لاک پشت tirtle mouse

در این میان، این نوع ایده‌‌ها به موس‌ها هم سرایت کرده و یک گروه از افراد خلاق یک موس به شکل لاک‌پشت ساخته است که دقیقاً با یک سیم به usb وصل شده و دقیقاً کار موس را انجام می‌دهد این موس نسخه جدید سری گجت‌های موس‌های turtle – inspired gadgets” می‌باشد که قبلاً فقط به صورت هاب usb و همچنین قلک بوده است.

موس خمیده curve mouse  موس لاک پشت tirtle mouse
موس خمیده curve mouse  موس لاک پشت tirtle mouse

ارائه این موس در حال حاضر به قیمت 16$ به فروش می‌رسد.

منبع: http://www.techchee.com/2010/08/10/usb-turtle-mouse/#more-23814

http://www.techchee.com/2009/03/30/funny-turtle-look-usb-20-hub-with-a-tray/

نوشته شده توسط: فائزه سیدخاموشی