تبیان، دستیار زندگی
FrontPage ، صفحات وب ایجاد شده در برنامه‌های دیگر را نیز اداره می‌كند. این برنامه یك ویزارد دارد كه شما را در روند وارد كردن یك سایت «خارجی» به FrontPage پیش می برد. چه این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك سایت وب را وارد كنیم؟

FrontPage ، صفحات وب ایجاد شده در برنامه‌های دیگر را نیز اداره می‌كند. این برنامه یك ویزارد دارد كه شما را در روند وارد كردن یك سایت «خارجی» به FrontPage پیش می برد. چه این سایت در اینترنت باشد و چه روی هارد شما ذخیره شده باشد. حتی می‌توانید به ویزارد بگویید كه وقتی سایت را وارد می‌كنید به چقدر فضا اجازه داده شود یا فقط تصاویری گرافیكی یا فقط متن را از سایت وارد كنید.

آغاز وارد كردن فایل

چگونه یك سایت وب را وارد كنیم؟

اگر یكی از وب‌های FrontPage باز باشد، آن را ببندید (از منوی File ، گزینه Close Web را انتخاب كنید.) برای وارد كردن فایل، از منوی File ، گزینه Import را انتخاب كنید. كادر محاوره‌ای Web Site TemPlates باز می شود بطوری كه گزینه Import Web Wizard بصورت پیش فرض انتخاب شده است. توجه داشته باشید كه اگر قصد دارید سایتی را وارد كنید كه روی وب قرار دارد، ابتدا باید به اینترنت وصل شوید.

سایت را نامگذاری كنید

در كادر متنی Specify the location of the new web ، یك اسم برای وب جدید تایپ كنید (و اگر لازم باشد، مسیر دایركتوری را تغییر دهید.). یك پوشه جدید روی هارد شما با این اسم، ایجاد می‌شود. اسمی را وارد كنید كه براحتی بتوانید بخاطر آورید. بعد رویOk كلیك كنید. صفحه بعدی ویزارد باز می‌شود.

سایت وب را انتخاب كنید

چگونه یك سایت وب را وارد كنیم؟

مشخص كنید كه آیا سایت باید از كامپیوتر محلی وارد شود یا از شبكه یا از اینترنت. اگر گزینه Local (محلی) را انتخاب كنید، دكمه Browse ظاهر می‌شود.

انتخاب محل

چگونه یك سایت وب را وارد كنیم؟

اگر می‌خواهید سایت وب را از اینترنت وارد كنید، URL آن را در فیلد Location تایپ كنید. (توجه داشته باشید كه لازم نیست قسمت http:// آدرس را تایپ كنید). اگر هم یك سایت محلی را وارد می‌كنید، روی دكمه Browse كلیك كنید و سایت مورد نظر را از هارد یا شبكه انتخاب كنید. روی Next كلیك كنید تا به صفحه بعدی ویزارد بروید.

گزینه‌ها را تنظیم كنید

چگونه یك سایت وب را وارد كنیم؟

گزینه‌های ویزارد را انتخاب كنید. (به قسمت «توجه» مراجعه كنید). و بعد روی Next كلیك كنید.

Finish

چگونه یك سایت وب را وارد كنیم؟

وقتی كه آخرین صفحه ویزارد ظاهر شد، روی دكمه Finish كلیك كنید تا وب وارد شود. وقتی كه ویزارد، روند وارد كردن را به پایان می‌رساند، این سایت با اسمی كه در مرحله 2 وارد كردید در FrontPage باز می‌شود.

* توجه *

گزینه‌های وارد كردن در ویزارد

Import Web Wizard ، اطلاعات خود را از محلی كه در مرحله 4 مشخص كردید می‌گیرد. اگر بجای اسم یك صفحه (WWW.mysite.com/index.html )، اسم سایت (www.mysite.com ) را وارد كنید، صفحه اصلی و تعداد سطوح صفحات لینك شده‌‌ای كه در كادر محاوره‌ای Choose Download Amount انتخاب می‌كنید را نیز download خواهید كرد. اگر می‌خواهید بدون توجه به اندازه سایت، كل سایت را download كنید، تمام گزینه‌ها را غیر فعال كنید. مخصوصاً، اگر سایتی را به كامپیوتر جدیدی وارد كنید باید این كار را انجام دهید. همچنین می‌توانید گزینهLimit To را انتخاب كنید و حداكثر اندازه سایت را وارد كنید. ولی این گزینه باعث می‌شود كه وقتی به این محدوده برسیم، معلوم نیست كه كدام سایت‌ها كپی نمی‌شوند. بعد رویNext كلیك كنید.