تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت ایام الله دهه فجر و تقارن با ماه محرم نمایشگاهی با عنوان «فجر حسینی » به منظور عرضه فرهنگی(کتب و نرم افزار های مختلف) با حضور 30 ناشر و تولید کننده نرم افزار از تاریخ 12 الی 22 بهمن در بندر ماهشهر گشایش یافت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان در نمایشگاه فجر حسینی ماهشهر

حضور تبیان در نمایشگاه فجر حسینی ماهشهر

به مناسبت ایام الله دهه فجر و تقارن با ماه محرم نمایشگاهی با عنوان «فجر حسینی » به منظور عرضه فرهنگی(کتب و نرم افزار های مختلف) با حضور 30 ناشر و تولید کننده نرم افزار از تاریخ 12 الی 22 بهمن در بندر ماهشهر گشایش یافت.

حضور تبیان در نمایشگاه فجر حسینی ماهشهر

به همین منظور جهت معرفی سایت و نرم افزارهای تولیدی، موسسه تبیان نیز در این نمایشگاه حضور فعال داشت که با استقبال بازدیدگنندگان و تعدادی از مسئولین محلی از جمله آقای دانشیار نماینده بندر ماهشهر و رئیس کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ، آقای سعیدی طاهری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ، امام جمعه  و جمعی از مدیران قرار گرفت.

حضور تبیان در نمایشگاه فجر حسینی ماهشهر

گفتنی است، بازی رایانه ای استراتژیک نجان بندر از محصولات پرطرفدار تبیان در این نمایشگاه بود.

از نکات جالب توجه این نمایشگاه آشنایی اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان با سایت تبیان بود که نشان دهنده گستردگی فعالیت سایت تبیان می باشد، همچنین حضور و قدردانی تعدادی از اعضاء سایت تیبان در غرفه که باعث دلگرمی دست اندرکاران شده بود.

گزارش: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان