تبیان، دستیار زندگی
محمد باقر قالیباف در روزنامه همشهری مطلبی نوشته است که به صورت تلویحی از رضایی حمایت کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت تلویحی قالیباف از دکتر محسن رضایی
دکتر محمد باقر قالیباف

قالیباف كه عموم همراهانش در حال حاضر در ستاد های محسن رضایی فعال هستند به گونه ای غیر مستقیم راه كارآمدی آینده را بازگشت به مدیریت زمان جنگ یا همان ریاست جمهوری محسن رضایی دانسته است.

به گزارش ایفنا نیوز به نقل از بازنویس، محمد باقر قالیباف در روزنامه همشهری مطلبی نوشت كه در آن به انتقاد از سطحی نگری ها در جامعه امروز پرداخته و به تقدیس از فرهنگ مدیریتی زمان جنگ اشاره می كند و به طور غیر مستقیم الگوی مدیریتی امروز كشور را بیان می نماید.

وی بعد از ستودن حماسه فتح خرمشهر می نویسد: در چنین وانفسایی وظیفه همه دلسوزان نظام و انقلاب و همه فرزندان جبهه و جنگ است كه به نشان دادن ماهیت اصلی دفاع مقدس پرداخته و با تمام توان در رفع مظلومیت این دوران پرافتخار بكوشند.

اما موفقیت این الگو تنها به میدان جنگ خلاصه نمی‌شود بلكه این فرهنگ منطق كلی انقلاب و الگوی اساسی ما برای موفقیت در تمام عرصه‌های جامعه است. امروز مهم‌ترین وظیفه ما در گرامیداشت عملی یاد و راه شهدا، تلاش در جهت احیای فرهنگ اصیل جهادی و مبارزه با تحریفات و سطحی‌نگری‌ها نسبت به آن است.

فرهنگ جهادی بر مبنای تعریف حقیقی آن تمام مؤلفه‌های فوق را در بر دارد و ازاین‌رو می‌تواند به بهترین نحو تأمین‌كننده منویات رهبری درخصوص نیل به پیشرفت و عدالت در ایران اسلامی باشد.

وی ادامه می دهد امید می‌رود با حضور پرشور و آگاهانه همه آحاد ملت در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد به‌ثبت رسیدن حماسه بزرگ دیگری در این ماه باشیم تا خرداد ماه تبدیل به نمادی جاویدان از حضور و ایستادگی و پایمردی در تاریخ پرافتخار كشورمان شود.

منبع: ایفنا نیوز

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.