تبیان، دستیار زندگی
صبح امروز مهدی کروبی کاندیدای دهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری با استقبال صدها تن از مردم خونگرم اصفهان وارد این استان شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای تغییر باید تلاش کنیم

کروبی

صبح امروز مهدی کروبی کاندیدای دهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری با استقبال صدها تن از مردم خونگرم اصفهان وارد این استان شد. کروبی در ابتدای ورودش با حضور در گلزار شهدای اصفهان و همچنین حضور بر مزار شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب، سرداران شهید حسین خرازی، احمدکاظمی و بانو مجتهده امین با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد .

به گزارش خبرنگار ما طرفداران شیخ اصلاحات با دهها خودرو اتوبوس حامل مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از کیلومترها قبل از اصفهان تا گلزار شهدا همراهی نمودندو با سر دادن شعارهایی همچو " کروبی کروبی حمایتت می کنیم " "کروبی پاینده رئیس جمهور آینده " از وی و هیئت همراه ایشان در گلزار شهدای اصفهان استقبال کردند.

در استقبال مهدی کروبی علاوه بر طرفداران و هوادارن ایشان حجت الاسلام موسوی مسئول دفتر آیت‌الله طاهری، اعضای دفتر آیت‌الله مظاهری، هدایتی نماینده دوره چهارم، نکویی مسئول ستاد میرحسین موسوی در اصفهان، مولایی مسئول جبهه مشارکت اصفهان، روسای حزب همبستگی و مردمسالاری و دیگر احزاب و گروههای اصلاح‌طلب استان، ابرقویی‌نژاد معاون سابق استاندار نیز حضور داشتند.

کروبی بعد از قرائت فاتحه در مزار شهدا در جمع مردم طی سخنانی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: اگر از شرایط کنونی ناراضی هستید برای تغییر باید در عرصه حضور داشته باشیم و باید تلاش کنیم.

وی مردم را به انتخاب آگاهانه در عرصه انتخابات دعوت کرد وافزود: مردم باید از برنامه کاندیداها آگاهی یافته و با شناخت نسبت به اینکه چه فردی در راستای اهداف نظام و جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام حرکت می‌کند به انتخاب آگاهانه و شایسته بپردازد.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع: سحا نیوز

تنظیم برای تبیان: گروه جامعه و سیاست