تبیان، دستیار زندگی
از پشت پرده طراحی گوگل پلاس تا بحث درباره شبکه تلویزیونی گوگل را در ادامه بخوانید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشت پرده طراحی گوگل پلاس


از پشت پرده طراحی گوگل پلاس تا بحث درباره شبکه تلویزیونی گوگل را در ادامه بخوانید

به گفته آرورا گوگل پلاس پلاتفورمی است که با استفاده از آن می‌توانیم به تمامی خدمات گوگل جنبه اجتماعی ببخشیم و برای آن‌ها بهتر بازاریابی کنیم.

گوگل پلاس

یکی از مدیران عالی رتبه گوگل به صراحت اهداف اصلی طراحی این شبکه اجتماعی را فاش کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از روزنامه تلگراف، نیکشا آرورا مدیر ارشد کسب و کار گوگل در جریان برگزاری یک مجمع رسانه‌ای در موناکو گفته است: گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی نیست، بلکه یک شبکه عنکبوتی برای جمع آوری اطلاعات شخصی مردم است.

گوگل پلاس که 100 روز از راه اندازیش می‌گذرد در رقابت با فیس بوک چندان موفق نبوده و گوگل به دنبال آن است که به هر وسیله ممکن توجه عموم را به گوگل پلاس جلب کند و آن‌ها را تشویق به ورود اطلاعات شخصی خود در این سایت کند.

به گفته آرورا گوگل پلاس پلاتفورمی است که با استفاده از آن می‌توانیم به تمامی خدمات گوگل جنبه اجتماعی ببخشیم و برای آن‌ها بهتر بازاریابی کنیم.

وی افزود این عنکبوت بزرگ برای اولین بار تمامی محصولات گوگل را به یکدیگر مرتبط می‌کند و مردم را به تکمیل نمایه‌هایشان در سایت گوگل و وارد کردن اطلاعات شخصی و خصوصی ترغیب می‌کند.

آرورا اظهار امیدواری کرد با تسهیل فرایند وارد کردن اطلاعات در گوگل پلاس و افزایش حضور شرکت‌های تجاری در آن گوگل قادر به تکمیل پایگاه داده عظیم خود در مورد اشخاص حقیقی و حقوقی در جهان باشد.

این عنکبوت بزرگ برای اولین بار تمامی محصولات گوگل را به یکدیگر مرتبط می‌کند و مردم را به تکمیل نمایه‌هایشان در سایت گوگل و وارد کردن اطلاعات شخصی و خصوصی ترغیب می‌کند

گوگل در فکر راه‌اندازی سرویس‌های تلویزیون کابلی است

شرکت گوگل در نظر دارد که سرویس‌های تلویزیون کابلی (یک نوع سامانه تلویزیونی است که در آن مشترکین سیگنال‌های رادیویی را از طریق فیبر نوری و کابل کواکسیال دریافت می‌کنند) را به مشتریان عرضه کند که می‌تواند باعث ایجاد موج جدیدی از رقابت در کار تلویزیون‌های سنتی شود.

گوگل روش‌هایی را برای گسترش پروژه‌ای جهت ایجاد یک سرویس اینترنتی پرسرعت در شهر کانزاس آمریکا که قبلا اعلام کرده بود، مورد بررسی قرار داده و سرویس ویدئو و تلفن را به خدمات شرکت‌های کابلی و مخابراتی اضافه می‌کند.

بخش ارتباطات تبیان

منابع: عصر ایران

مدیلانیوز