تبیان، دستیار زندگی
تهدید کارگردان سالهای مشروطه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهدید کارگردان سالهای مشروطه

محمد ورزی

در پی درج خبری در بعضی از سایت ها و انتشار اظهارنظرهای کارگردان سریال سالهای مشروطه، تبیان گفتگویی با کارگردان این سریال داشت.

محمدرضا ورزی یادداشتی را برای تبیان ارسال داشت که توجه شما را به آن جلب می نماییم:

پیرو مطلب لغوی که از طرف سایت پارسینه در تاریخ 1/2/88 در روزنامه بانی فیلم در ستون شنیده های خواندنی به چاپ رسیده بود، لازم می دانم مطلبی را توسط سایت تبیان به اطلاع عموم برسانم.

اینجانب روز جمعه در محل گل فروشی امام زاده عبدالله حضور داشتم که مردی با سر و وضع ژولیده که هیچ شباهتی به دوستان مطبوعاتی و خبرنگار نداشت به سمت بنده آمد، تا جایی که بنده تصور کردم ایشان درخواست کمک مالی دارند و بدون مقدمه گفت: من سریال شما را دیدم و می خواستم با شما صحبت کنم.

بنده اظهار داشتم در چه خصوص و ایشان بدون مقدمه سوالاتی را اظهار کرد که به اتهام بیشتر شبیه بود تا سوال... ؟!

نتیجه این بحث ها به مجادله ختم شد تا جایی که من ایشان را از خودم راندم و دراین مجادله ، فضای گفتگوی مطبوعاتی نبود که بخواهد در یک روزنامه چاپ شود. بنده بسیار افسوس می خورم از افرادی سودجو و بیسواد و کم اطلاع که خود را در خانواده محترم و مقدس مطبوعات و خبرنگار جا می دهند.

بنده در طی این سالها، با بسیاری از دوستان خبرنگار مصاحبه کرده ام و تاکنون بین ما فضای نامطلوبی بوجود نیامده بود و ببینید این شخص چه برخورد زشت و غیرحرفه ای را کرده بود که اظهار داشته پاسخ بنده، نامناسب بوده است.

وی به بنده اتهام بست که شما رانت خواری، بدون هیچ ادلّه منطقی و بنده از سر راندن ایشان از خویش به وی جواب های سربالا دادم و اصلاً فضای مصاحبه مطبوعاتی نبود و بدلیل تهدیدهای چند روز گذشته از طرف برخی از محافل ،اینگونه برخوردها را طبیعی می دانم.

خداوند این جماعت را به راه راست هدایت کند که توفیقشان را در ضربه زدن به اصحاب هنر دریافتند .

مطالب مرتبط:

دانلود تیتراژ سالهای مشروطه

آلبوم تصاویر سریال سالهای مشروطه

آلبوم تصاویر سالهای مشروطه(2)

کلیپ ویدئویی سالهای مشروطه

تیتراژ ویدئویی سالهای مشروطه