تبیان، دستیار زندگی
ستاره خضرا ، داستان خولی و همراهانش را دنبال می‌کند که حاملین سر مبارک حضرت امام حسین (ع) به سوی شام هستند. آنان در بین راه به یک صومعه می‌رسند و آنجا یک راهب مسیحی متوجه صندوقچه حاوی سر امام (ع) می‌شود... در ستاره خضرا محمد صادقی، سعید نیکپور، احمد نجفی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستاره خضرا در تلویزیون

ستاره خضرا

هشت فیلم تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود

فیلم‌های همکلاسی، ستاره خضرا، غرور و جوانی، پل ماریان، بیماری فراگیر، اشتباه محض، همه چیز امروز شروع می‌شود و بازگشت پاندا در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "همکلاسی" پنجشنبه 10 دی ماه ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم را ووسوک کانگ سال 2005 با نقش‌آفرینی کیونگ گوسال، جون هو جیونگ و شین ایی کانگ ساخت و داستان درباره دو همکلاسی در سئول است که به خاطر یک درگیری تنبیه می‌شوند.

فیلم تلویزیونی"ستاره خضرا"جمعه 11 دی ماه ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی محمدرضا ورزی داستان خولی و همراهانش را دنبال می‌کند که حاملین سر مبارک حضرت امام حسین (ع) به سوی شام هستند. آنان در بین راه به یک صومعه می‌رسند و آنجا یک راهب مسیحی متوجه صندوقچه حاوی سر امام (ع) می‌شود... در "ستاره خضرا" محمد صادقی، سعید نیکپور، احمد نجفی، اکبر عبدی، چنگیز وثوقی، لیلا موسوی، مهدی‌ کاسه‌ساز و ... بازی کردند.

ستاره خضرا ، داستان خولی و همراهانش را دنبال می‌کند که حاملین سر مبارک حضرت امام حسین (ع) به سوی شام هستند. آنان در بین راه به یک صومعه می‌رسند و آنجا یک راهب مسیحی متوجه صندوقچه حاوی سر امام (ع) می‌شود...

فیلم سینمایی "غرور و جوانی" پنجشنبه 10 دی‌ ماه ساعت 23:45 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم را استین چیک سال 2008 با حضور رابین تونی، آدام اسکات، جاش هارت‌نت، آندره رویا و ران اینسانا جلو دوربین برد. داستان "غرور و جوانی" درباره جوانی باهوش و زرنگ، اما مغرور و متکبری است که همراه براد خود مایک که نابغه‌ای در زمینه الکترونیک است، مشغول تهیه نرم‌افزاری خاص هستند.

غرور و جوانی

فیلم سینمایی "پل ماریان" جمعه 11 دی ماه ساعت 17:50 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم را ویبک وان کاروایسفلد سال 2002 با حضور مالی پارکر، ربکا جنکینز و استیسی اسمیت ساخت و داستان درباره سه خواهر است که همراه مادرشان زندگی می‌کنند. تا اینکه مادرشان به دلیل بیماری روانه بیمارستان می‌شود.

فیلم سینمایی "بیماری فراگیر" پنجشنبه 10 دی ماه ساعت 19 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم را تاکاهیسا زی زی سال 2009 ساخت. در این فیلم ساتوشی تسوماباکی، ری دان، یوجی تاناکا و ریوکو کونیناکا بازی می‌کنند و داستان درباره ویروسی است که از سوی دکتر جزیره که برای دیدن دخترش به ژاپن می‌رود به آنجا منتقل می‌شود.

فیلم تلویزیونی "اشتباه محض" جمعه 11 دی ماه ساعت 23 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم را منوچهر هادی با حضور آرش مجیدی، شهره لرستانی، رضا بابک و شهین تسلیمی ساخته و داستان درباره درباره جوانی است که همسرش را در حادثه رانندگی از دست داده است.

فیلم سینمایی "همه چیز امروز شروع می‌شود" جمعه 11 دی ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این فیلم سال 1999 به کارگردانی برت رانت تاورنیه ساخته شده و داستان درباره معلمی است که در شهر کوچکی در فرانسه مشغول تدریس است.

فیلم سینمایی "بازگشت پاندا" جمعه 11 دی ساعت 13:30 روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را زانگ یو سال 2009 با حضور لی فنگ، دایچی هاراشیما، متیو یانگ کینگ و کی زانگ ساخت و داستان درباره خرس پاندایی است که مجروح شده و از سوی یک پیرمرد و یک نوجوان نگهداری می‌شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی