تبیان، دستیار زندگی
تمدن درخشانی که اگر یک دانشجو در پایان نامه اش درباره مساله مشکوکی به نام هولوکاست به تعداد کشته هایی کمتر از دلخواه شما! برسد، او را در دادگاه های قرون وسطایی کشورتان محاکمه می کنید و پس از تفتیش عقاید کامل، او را به صلیب می کشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرگشاده به صدراعظم آلمان!
آنجلا مرکل

ما فقط رنگ سیاه پرچم شما را به رسمیت می شناسیم!

فیلم های مرتبط را اینجا ببینید

سلام خانم آنگلا مرکل

صدر اعظم کشور صد و چهل ساله آلمان!

در خبرها آمده بود که سرکار! با حضوردر مراسم اعطای جایزه به «کورت ویسترگارد» در آلمان، به علت کشیدن کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) از او تقدیر کرده اید و همه جهان را شرمنده این تمدن والا و آزادمنشی! بی حد و اندازه خود فرموده اید.  با توجه به اینکه تاریخ صد و چهل ساله کشور شما تندیسی درخشان از انواع و اقسام افتخارات و اقدام های انسان-دوستانه! است، بد نیست اندکی با ابرمردی که عظمت، پاکی و تقدس او چنین شما را به دریوزگی انداخته است، آشنا شوید.

باید به شما دستمریزاد گفت به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که در جنگ بدر مسلمانان را از دشنام گویی به کشتگان دشمن بر حذر داشت و فرمود: به ایشان دشنام مدهید که این کار شما بر کشتگان تاثیری ندارد و بازماندگانشان را آزار می-دهد. آگاه باشید که بددهنی، فرومایگی است.(1)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که پیش از طلوع خورشید اسلام و پس از آن نیز میان دشمنانش به «امین» شهرت داشت و فرموده بود: امانت را به کسی که تو را امین قرار داد، باز پس بده و به کسی که به تو خیانت کرد، خیانت مکن.(2)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که هرگز به خاطر خودش از کسی انتقام نگرفت.(3)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که فرمود: نزدیک ترین هم نشین من در رستاخیز خوش اخلاق ترین شما... است.(4)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که به همه سفارش می کرد: همدیگر را ببخشید تا کینه هایتان از میان برخیزد.(5)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که همسرش درباره اش گفته بود: در خانه هرگز بیکار دیده نشد؛ یا کفش خویش را پینه می زد یا کفش بینوایی را و یا پیراهن زن بیوه ای را وصله می زد. می فرمود: بیکاری، سنگدلی می آورد. (6)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که هرگز به دشمنی شبیخون نزد.(7) کسی که هرگاه می خواست سپاهی گسیل دارد، به آنان خطاب می کرد و می فرمود: «خیانت نورزید، اجساد را تکه تکه نکنید، نیرنگ نورزید، پیر کهنسال را نکشید، کودکان را نکشید، زنان را نکشید. جز به هنگام ضرورت درختی را قطع نکنید. و اگر مسلمانی- معمولی یا مهم- مشرکی را پناه داد، او در امان است تا با قرآن آشنا شود؛ اگر پس از آن مسلمان شد، برادر دینی شماست و اگر نپذیرفت، او را تا سرزمین امنی همراهی کنید و از خداوند برای نبرد یاری جویید.(8) می فرمود: کسی را که (برای حفظ جانش) به چکاد کوهی پناهنده شده نکشید. نخلستان را به آتش نکشید. آن را در آب غرقه نکید. درخت باردار را نبرید. کشتزاران را آتش نزنید. چارپایان حلال گوشت را  جز برای خوردن- سر نبرید.(9)

به خاطر تقدیر انسانی تان! از توهین کننده به کسی که فرمود: شخصی که برای رفع نیاز دنیوی آسیب دیده ای، با وی همراه شود، پروردگار ضمانت می دهد که او را از دورویی و آتش دوزخ برهاند و نیز هفتاد نیاز این جهان او را تامین می کند و همچنان (غوطه-ور) در لطف خداوند والاست تا برگردد.(10)

صدر اعظم کشور صد و چهل ساله آلمان!

همانطور که مسحتضرید کشور سرکار! هنگام جنگ فرانسه و پروس در سال ۱۸۷۱ به عنوان یک کشور مستقل پدید آمد و هفتاد سال بیشتر از تولد مبارکش! به جهان نگذشته بود که از سال 1939 تا سال 1945 یعنی از سال 1318 تا سال 1324 شمسی، جهان را وارد جنگی خانمانسوز کرد و میلیون ها نفر از مردم جهان را در فلاکت و بیچارگی به کام مرگ فرو برد.

باید بگویم تسلیم همه غرب آن هم فقط در دوازده ماه هنوز هم برای ما باورنکردنی است. اشغال بیش از هشتاد درصد قاره اروپا توسط ارتش نازی و در عرض یکسال، برای ملتی چون ما که هشت سال در برابر رژیم بعث عراق که از طرف بیش از 50 کشور جهان حمایت مالی، نظامی و رسانه ای می شد مقاومت کرد و آرزوی یک وجب از خاک مقدسش را بر دل متجاوزان و البته دولت های حامی آنها، از جمله دولت کشور صد و چهل ساله شما گذاشت، بهت آور و تعجب برانگیز است!

گرچه روی سخن با شماست اما اشاره ای به مقاومت همسایه سنتی شما، فرانسه، در مقابل اشغالگران آلمانی خالی از لطف نیست. همان کشوری که هنگام اشغال توسط ارتش نازی، مقاومت مردانش در میخانه ها و کاواره ها! مثال زدنی و تامین غذایی ارتش نازی توسط کشاورزان پر استقامتش شهره آفاق است! چه کنیم که ریش و قیچی فیلم های سینمایی در دست شماست و تاریخ را هر طور که میل مبارک تان باشد، می نویسید و تحریف می کنید و می سازید!

جنگ جهانی دوم که شما مسبب آن بودید، تنها صحنه ای از خوی وحشیانه و سبوعانه کشور شما نیست بلکه پرده ای رعب-انگیز از ددمنشی همسایگان تان نیز می باشد. فقط یک نمونه بمباران شدید درسدن توسط دوستان انگلیسی شما که در سال 1945 اتفاق افتاد، صد هزار نفر از هم¬وطنان غیر نظامی شما را عرض سه روز به آن دنیا رهسپار ساخت و از این دست در کتابهای تاریخ بسیار است.

خانم آنگلا مرکل، صدراعظم کشور صد و چهل ساله آلمان!

ملت مسلمان ایران شاید بمباران عزیزانشان توسط هواپیماهای میراژ  اهدایی فرانسه به صدام را هر روز به یاد نیاورند اما مطمئنا جنایات رژیم بعث در سایه حمایت شرکت های آلمانی و دولت فخیمه! آلمان را هر دقیقه و هر ساعت پیش رو دارند. هنوز شاه کار دولت شما در ارائه سلاح های شیمیایی به رژیم بعث و آقای صدام، از بهترین فرزندان این سرزمین قربانی می گیرد و ما هر چند وقت یکبار جانبازی شیمیایی را تا آسمان تشییع می کنیم. ما هرگز شما و دولت فخیمه تان! را فراموش نمی کنیم و با دیدن این هدیه انسانی شما به رژیم بعث، روزی نیست که از یاد شما غافل باشیم!

بد نیست اگر روزی با هویت مستعار، گذرتان به ایران، این مهد پاکان افتاد، سری به بیمارستان ساسان تهران بزنید و دست پخت کشور پرافتخار صد و چهل ساله تان را درباره ملتی که بزرگترین گناهش این بود که چون همپالگان شما عرض یک روز و یک ماه و یک سال به متجاوزان تسلیم نشد، ببینید! راستی، نام «حلبچه» را نیز به دایره المعارف افتخارات تاریخ صد و چهل ساله  کشورتان اضافه کنید!

گزارشات رسمی ایران از وجود 130هزار جانباز شیمیایی بازمانده از جنگ هشت ساله خبر می‌دهد كه طی 400 بار حمله شیمیایی عراق علیه مناطق نظامی و غیرنظامی كشور مصدوم شده‌اند. تعداد 7 هزار غیرنظامی طی 30 بار حمله شیمیایی عراق در فاصله تیرماه 1366 تا مرداد 1367 در مناطق بانه، سردشت، مریوان و روستاهای اطراف مصدوم شده‌اند. همچنین میانگین سن جانبازان شیمیایی شهید شده، 49 سال بوده است.

حتما مستحضرید که شركت های آلمانی «هی برگ»، «كارل كولب»، «پروساگ» و بسیاری شرکت  های دیگر کشور شما، عمده ترین قسمت های فنی و تجهیزاتی تأسیسات تولید تسلیحات شیمیایی سامره را برای صدام ساختند و این كارخانه با نظارت مهندسان و كارشناسان خبره آنان راه اندازی گردید تا اینكه خردل ساخته شده در این تأسیسات در سال ۱۹۸۳ و در عملیات خیبر در حالی كه وزیرامورخارجه آمریكا در بغداد بود علیه رزمندگان ایرانی به كار گرفته شد. جالب اینجاست كه در سال ۱۹۸۵ دفاتر بازرگانی بیش از ۱۵۰ شركت آلمانی در بغداد در این سوداگری مرگ نقش داشتند. البته این ها تنها بخشی از کمک های تسلیحاتی کشور شما به رژیم بعث عراق است.

راستی پایان نامه شمایی که مقطع دکترای خود را در رشته شیمی فیزیک در سال 1986! به پایان رسانده اید چه بوده است؟

واقعا باید به کشور صد و چهل ساله شما با داشتن صدر اعظم دانشمند و فرهیخته ای چون سرکار تبریک گفت.

تمدن درخشانی که اگر یک دانشجو در پایان نامه اش درباره مساله مشکوکی به نام هولوکاست به تعداد کشته هایی کمتر از دلخواه شما! برسد، او را در دادگاه های قرون وسطایی کشورتان محاکمه می کنید و پس از تفتیش عقاید کامل، او را به صلیب می کشید.

باور بفرمایید ما هم از صدر اعظم چنین تمدن سرشاری بیش از این انتظار نداریم که به قلم وقیحانه ای که به پاک ترین و شریف-ترین موجود عالم خلقت توهین کرده است، جایزه دهد!

دبیر کل اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان، خانم آنگلا مرکل!

معنای واژه های دموکرات و مسیحی حزب شما را ما بیش از هر کس دیگری می دانیم. باور بفرمایید هیچ تعجبی نمی کنیم وقتی شما اعتراض یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان و همچنین اعتراض بزرگترین اقلیت دینی کشورتان به آن سرسپرده کاریکاتوریست تان را دموکراسی ندانید! آخر همیشه آن دو سه میلیون صهیونیست  گوشتخوار از این یک میلیارد و نیم مسلمان بیشترند برای شما!

و اما مسیحی! همان مسیحیتی که شما در حزب تان قربانیش می کنید تا مبادا صدای حق طلبیش کشور صد و چهل ساله تان را به باد دهد. مسیحیتی که وقتی برای استعمار دیگران به کارتان می آید آیینی است که اگر یک سیلی به گونه راستت زدند باید گونه چپت را پیش نهی تا دولت فخیمه آلمان، حق آن را ادا کند!

خانم مرکل! پرچم سه رنگ سیاه و سرخ و زرد شما برای ما فقط یک رنگ دارد و ما فقط رنگ سیاه پرچم شما را به رسمیت می شناسیم. باور کنید تمدن صد و چهل ساله تان را با هزار مدل سنگ پا هم که بشورید، باز هم سیاه خواهد ماند و هیچ گاه سفید نخواهد شد.

************************* مطلب مرتبط ****************************************************

داغ سنگین اهانت به قرآن


نویسنده: حیدر رضوانی،گروه حوزه علمیه


منابع

1-جامع الصغیر 2/253

2- سنن دارمی 2/264، مجمع الزوائد، 4/145

3- تحفه الاحوذی 6/122، صحیح بخاری 8/16، فتح الباری 10/440، مسند احمد 6/223

4-عیون اخبار الرضا(ع) 1/41، وسائل الشیعه چ اسلامیه، 8/507

5-جامع الصغیر 1/508، کنزالعمال، 3/373

6-جامع الصغیر 2/35، کنزالعمال، 3/182، مسند الشهاب 1/188

7- اصول کافی 5/28، تهذیب الاحکام 6/174

8-اصول کافی 5/27، بحار الانوار 19/177، تهذیب الاحکام 6/138

9-وسائل الشیعه چ اسلامیه 11/43

10-بحارالانوار 71/388، مکارم الاخلاق 413.