تبیان، دستیار زندگی
بیست ودو سرباز زن که از توانایی رزمی و نظامی خوبی برخوردار هستند خود را برای عملیات برخورد با کشتی کمک رسانی موسوم به مریم آماده می کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقابله زنان اسرائیلی با کشتی مریم

اسرائیل تلاش می کند با بکارگیری تمام راههای ممکن و عملی کشتی مریم را از ورود به غزه منع کند. کشتی مریم یکشنبه آینده در اقدامش برای شکستن محاصره غزه به بندر غزه می رسد .

مقابله زنان اسرائیلی با کشتی مریم

به گزارش ایونا ، خانم گابریئللا شالو سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد در نامه ای که به "بان کی مون" دبیر کل این سازمان نوشته، بر این نکته تاکید کرده است که "اسرائیل جهت ممانعت از شکسته شدن محاصره غزه، توسل به هر اقدام ضروری را حق خود می داند."

در نامه سفیر اسرائیل آمده است که «کشتی مریم قصد دارد برای شکستن محاصره تحمیلی غزه وارد غزه شود، و همچنین تعدادی از اعضای حزب الله به همکاری با این کشتی پرداخته و حزب الله از پیش اعلام کرده که جهت سهولت حرکت این کشتی به غزه تمامی تلاش خود را بکار می بندد».

بنا به آنچه در نامه بیان شده است اسرائیل از دولت لبنان خواسته مسوولیت این کشتی را تقبل کند و برای جلوگیری از هرگونه عواقب احتمالی آن را از ورود به غزه بازدارد.

روزنامه رژیم صهیونیستی «یدیعوت» روزگذشته به نقل ازیک منبع نظامی تصریح کرد : بیست ودو سرباز زن که از توانایی رزمی و نظامی خوبی برخوردار هستند خود را برای عملیات برخورد با کشتی کمک رسانی موسوم به "مریم" آماده می کنند.

بیست ودو سرباز زن که از توانایی رزمی و نظامی خوبی برخوردار هستند خود را برای عملیات برخورد با کشتی کمک رسانی موسوم به "مریم" آماده می کنند.

این روزنامه ادامه داد : پیش بینی می شود که نحوه عملیات و برخورد با کشتی مریم مانند برخورد با کشتی "مرمره" نباشد.

این گزارش افزود که طبق برنامه از قبل طراحی شده، نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی طی عملیات هلی برد وارد کشتی می شوند و درمرحله بعدی یگان سربازان زن ارتش رژیم صهیونیستی وارد عملیات می شوند.

دولت لبنان درپیامی به سازمان ملل اعلام کرد که اسرائیل مسوول حفظ جان فعالان کشتی‌های کمک رسانی لبنان به غزه است.

تنظیم : بخش فرهنگ پایداری