دزفول _امام جمعه دزفول در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید کاندیداها مصالح نظام را در فعالیتهای انتخاباتی خوددر نظر بگیرند.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی در مصلی امام علی (ع ) دزفول افزود: وقتی فردی به عنوان یک فرد با صلاحیت نامزدانتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود باید مصلحت کشور و نظام را در نظر بگیرد و از سخنان جناحی ، گروهی و منافع فردی اجتناب و پرهیز کند.

وی افزود: دشمن از یک سال قبل برای جوسازی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران فعالیت خود را شروع کرده لذا می‌خواهد که انتخاباتی نباشد و یا اگر باشد کمرنگ و بدون حضور حداکثری مردم انجام شود.

امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد که در چنین شرایطی مبادا سخنی که سخن دشمن است از زبان داخلی و دوستان به میان آید.

حجت‌الاسلام قاضی افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که انتخابات را وسیله‌ای برای افزایش عزت و اقتدار ملی قرار دهید نه تضعیف نظام لذا افراد باید به مصالح کشور و نظام توجه داشته باشند.

وی گفت: به حمدالله اقتدار و عزت ما در جهان به شکلی است که آمریکا برای برقراری امنیت در عراق و افغانستان دست دراز کرده است.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب درباره اصلاح الگوی مصرف گفت: این فرموده مقام عظمای ولایت باید به شکل عملی پیگیری شود.

وی افزود: یکی از آفتهای مصرف اشرافی گری و تجمل گرایی است که باعث اسراف وتفریط در مصرف می‌شود و مقام معظم رهبری در جمله‌ای زیبا فرموده اند علاج اشرافی گری و اسراف و زیاده روی در گرو ساده زیستی مسوولان است .


منبع ایرنا


X