معرفی وبلاگ
امام علی (ع): هر چيز داراي سيماست ، سيمای دين شما نماز است.( بحار الانوار، ج ,82 ص 227 )
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1202591
تعداد نوشته ها : 703
تعداد نظرات : 69
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

میرحسین موسوی با اشاره به انتخابات گفت : وقتی افکار عمومی درجهت یک تصمیم به یکدیگر گره بخورد، می‌توانند معجزه کنند.

میرحسین موسوی بعد از ظهر دوشنبه در ادامه سفر انتخاباتی خود به استان یزد پس از حضور در شهرستان اردکان در جمع مردم شهرستان میبد نیز حاضر شد و در محل امام زاده سید قنبر صدرالدین این شهرستان سخنرانی کرد .

وی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات افزود : طبیعی است که مردم ما در این ایام به فکر وضعیت کشور باشند. فرصت نقد داشته و به بررسی مسائل روز بپردازند چون لحظه ، لحظه تصمیم گیری است.

میرحسین موسوی با بیان اینکه انتخابات ها میراث شهدای ما هستند و به مردم این فرصت را می دهند که در رای خود تجدید نظر کنند تصریح کرد : در ایام انتخابات مردم سینه به سینه نقدها را بیان می کنند و موضوعات را بررسی می نمایند حتی اگر رسانه ملی هم در این راه کمک نکند، در این شرایط افکارعمومی درسطح جامعه و درسطح ملی به هم پیوند می خورند و وقتی افکار عمومی درجهت یک تصمیم به یکدیگر گره خوردند می توانند معجزه کنند.

نخست وزیر سابق ایران در دوران دفاع مقدس ادامه داد : مسائل انتخابات در ایام انتخابات در همه محافل باید مورد نظر باشد.

موسوی تاکید کرد: از دوران نخست وزیری ام در کنار سیاسیون، بزرگان، اهالی فرهنگ و هنر و دانشگاهیان بوده ام اما با توجه به شرایط بوجود آمده و مشکلاتی که در عرصه های مختلف ایجاد شد و قانون گریزی هایی که صورت گرفت احساس خطر کردم و وارد عرصه انتخابات شدم.

وی تورم 25 درصدی ، ورود کالاهای کشاورزی در حالی که تولیدات داخلی مورد توجه قرار نمی گیرند ، شفاف نبودن اطلاعات و مشکلات اقتصادی عدیده ای که هر روز باعث کوچکتر شدن سفره های مردم می شود را از دیگر مشکلات فعلی کشور عنوان کرد وابراز امیدواری کرد که با مجموعه بحث هایی که مردم در حال حاضر بین خود دارند و سخنانی که از کاندیداها می شوند در انتخابات به تصمیمی برای تغییر یا ثبات برسند.

میرحسین موسوی با تاکید بر اینکه سیاست خارجی کشور باید تغییر کند و شیوه ای در این حوزه برای آرام کردن فضا اتخاذ شود و از تنش ها در این عرصه جلوگیری گردد ، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که سیاست های اقتصادی هم در کنار تغییر سیاست خارجی باید تغییر کند. متاسفانه درحال حاضر برنج وارد کشور می شود در صورتی که برنج های کشاورزان ما در انبارها باقی مانده است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس 30 هزار تن نیاز به واردات چای کشور بود و 100 هزار تن چای هم در داخل تولید می شد و این چای چه به صورت مخلوط و چه جداگانه به ذائقه مردم نشسته بود، اما متاسفانه در حال حاضر چیزی که در خانه ها یافت نمی شود ذائقه است و در حالی که 180 هزار تن چای ما در انبارها در حال پوسیدن است چای های متعدد خارجی وارد کشور می شود که باید این رویه عوض شود.

منبع: خبرگزاری مهر


دسته ها :
X