معرفی وبلاگ
امام علی (ع): هر چيز داراي سيماست ، سيمای دين شما نماز است.( بحار الانوار، ج ,82 ص 227 )
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1202587
تعداد نوشته ها : 703
تعداد نظرات : 69
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
ایلام - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام مهدی کروبی گفت: برای تغییر وضع کنونی کشور احساس وظیفه کردم و تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر در ایلام، مهدی کروبی ظهر یکشنبه در دیدار با مردم ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: اعتقاد به تغییر وضع کنونی کشور دارم و بر این اساس احساس وظیفه کرده و تصمیم گرفتم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنم تا در صورت انتخاب تحولی در کشور ایجاد نمایم.

وی بیان داشت: تغییر در همه بخشهای جامعه چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور از اولویتهای کاری بنده است و ایجاد توازن میان ملت و دولت، افزایش استقلال، اتکای به نفس میان مردم و افزایش حرمت و کرامت انسانی از دیگر برنامه بنده است.

کروبی با اشاره به اینکه من برای استانهای محروم از جمله استان ایلام برنامه های ویژه ای دارم، خاطرنشان کرد: حقوق اقوام و گروه های مختلف زبانی و مذهبی در کشور باید رعایت شود.

وی ادامه داد: من عضو کوچک این نظام هستم و برای آبادانی و توسعه آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد چه رئیس جمهور باشم چه نباشم!

کروبی با بیان اینکه انتخابات باید کاملا آزاد باشد و مردم باید با مشارکت حداکثری خود سرنوشت خود را تعیین کنند، بیان داشت: اگر مردم با دقت و آگاهانه انتخاب کنند، کسی توان سوء استفاده ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر


دسته ها :
X