دسته
لينك هاي دسترسي سريع
مطالب من در ثبت مطالب روزانه
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1115824
تعداد نوشته ها : 1368
تعداد نظرات : 348
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي

گفتگوی اختصاصی بیم کلاب با مهندس سعید سعیدیان مدیرعامل باشگاه بیم

سعیدیان:باهرگونه محدودکردن درورزش مخالفم

با این امکانات بابل تشکیل تیم فوتبال،آب درهاون کوبیدن است

 


beemclub- در مورد تیم بسکتبال بفرمایید و مشکلی که در زمینه سهمیه ملی پیش اومده بفرمایید.

*** این سهمیه قبلا هم وجود داشت ولی گسترش دادن این سهمیه از 12 نفر به 25 نفر یه سری محدودیت هایی رو به وجود میاره.من تو مصاحبه قبلی ام هم گفتم اصولا با هر گونه محدودکردن قوانین انضباطی مخالفم! درسته اتخاذ چنین سیاست هایی برای تقویت تیم هایی با بنیه ضعیف تر صورت گرفته اما من فکر میکنم تیم هایی که بتونند خودشون رو از رده های پایین جدا کنند و به رده های بالا برسونند دیگه پایین آوردنشون خیلی مشکله.یعنی وقتی برای من 3 بازیکن محدودیت میذارن عملا دست من رو میبندند برای اینکه بتونم تیم سال گذشته خودم رو تقویت کنم و فقط میتونم یک بازیکن ملی رو به تیم پارسالم اضافه کنم.ولی خب به هر حال این باید به صورت یک قانون تدوین بشه و به ما اعلام بشه که تا الان هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده.
ابلاغ بشه ما هم مجبوریم تیممون رو با همون شرایط اعلام شده و با همون اسکلت ببندیم.گزینه هایی مد نظرمون هست که اگه این سهمیه واقعا اعمال بشه باید از بخش زیادی از اونها صرف نظر کنیم.

beemclub- اگر این سهمیه قطعی شد شما نمیتونید به این قضیه اعتراض کنید.

*** من فکر میکنم که به هر حال اون رای گیری و تعاملی با همه مسئولین صورت گرفته ولی چرا... ما به هر حال ما اعتراضمون رو جلسات مختلف ارائه میکنیم.متاسفانه تصمیمات در جلساتی گرفته شد که از تیم ما هیچ کس شرکت نداشت.آقای دکتر سارنگ در صربستان بودند،خود من هم در مسافرت بودم.راده ووینویچ هم نبود که برادرم آقای مسعود سعیدیان رفتند. من فکر میکنم یه موضوع دیکته شده ای صورت جلسه اون جلسه بود که به علت اینکه تیم هایی مثل صباباتری ، مهرام و حتی ذوب آهن از این اتفاق ضرر آنچنانی نمی کنند چون مجموعه و اسکلت تیم ملی ، چیزی حدود 15-14 نفرشون از این 3 تا تیم هستند.طبیعیه که برای اون ها خیلی فرق نمیکنه!

beemclub- شما فکر نمیکنید غیرمنصفانه باشه که از بخش خصوصی اومده و میخواد توی ورزش خرج کنه و این بودجه و امکانات رو در اختیار داره و بخواد تیمش رو خوب ببنده نتونه اون کار رو انجام بده؟

*** به هر حال باید یاد بگیریم به هر قانونی احترام بذاریم حتی اگر اون قانون از دیدگاه ما قانون پسندیده و خوبی نباشه.امیدوارم این قانون به طور نهایی تصویب نشه. من ایرادی نمی بینم به سهمیه 12 نفر. من از یک جهتی فکر میکنم در حق بازیکن هم داره ظلم میشه.بازیکنی که المپیک رو از دست داده چرا باید سهمیه محسوب بشه که در اونصورت در جابجایی اش هم دچار مشکل بشه ولی از یک جهت دیگه ای شاید سیاست های کلان فدراسیون و سازمان تربیت بدنی بر محور قوائدی دور میزنه که ما اشراف به اون نداریم.

beemclub- خب اگر این قانون قطعی بشه شما چه تدابیری برای این 2 قانون اتخاذ میکنید.چون به هر حال هم قاون 25 بازیکن اعلام شده و هم اینکه قانون منع جذب بازیکنان زیر 18 سال تصویب شده.چه تدبیری اندیشیده اید که به هر حال تیم از پارسال قوی تر بشه و در یارگیری موفق تر باشید.

*** ما نسبت به یک سری از تیم ها شاید مهره به مهره ضعیف تر باشیم.امسال ما باید کمبود های ترکیبی و نفراتی تیممون رو با پشتکاری که به خرج میدیم و زود تشکیل دادن تمرینات ، بدنسازی مناسب تر سازمان یافته تر و تشکیلاتی تر باید نقاط ضعفمون رو طبیعتا پوشش بدیم. ما امسال در صحبتی که قبل از رفتن راده با ایشون داشتیم یه مزایایی نسبت به پارسال داریم. ما پارسال فکر کنم تا بازی با آرارات هنوز سالن ما آماده نبود ولی امسال خوشبختانه یه سری محدودیت ها رو نداریم. بازیکن های خارجی مون یک ماه تا یک ماه و نیم قبل از شروع لیگ به ما ملحق خواهند شد. بازیکن های داخلی مون هم غیر از المپیکی هامون زودتر بیان کار رو شروع کنند.کار سازمان یافته از قبل شروع بشه و ما با یک آمادگی نسبی وارد مسابقات بشیم. یعنی ما اینجوری میتونیم نقاط ضعفمون رو پوشش بدیم که امیدوارم به این شکل پوشش داده بشه و بتونیم حضور قدرتمند در لیگ داشته باشیم.

beemclub- در مورد جذب بازیکن آیا همون 3 سهمیه لیگ برتری همچنان پا بر جاست؟

*** بله... اون 3 سهمیه لیگ برتری پا بر جاست. یعنی ما اگر نتونیم از بازیکن های زیر 18 سال به خاطر قانون منع جذب بازیکن زیر 18 سال و بازیکن های تیم ملی که سهمیه 3 نفره ملی داریم استفاده کنیم ناچار هستیم نقاط ضعفمون رو از بین یه سری بازیکن هایی که در این سطح و این قانون قرار نمیگیرند استفاده کنیم.

beemclub- خب در مورد سفری که اخیرا به اروپا داشتید بفرمایید. چه دستاورد ورزشی برای بیم در این سفر داشتید؟

*** در سفر اروپایی به چند کشور اروپایی رفتم که بخش زیادی از اون مربوط به مسائل کاری بود اما اون بخشی که به ورزش مربوط میشه در شهر فرانکفورت یه تورنمنتی است که هر ساله برگزار میشه مشابه تورنمنت معروف امریکا که در اون تورنمنت 8 تیم که پکیجی از بازیکنان فعال در اروپا و امریکا در اون حضور دارند در قالب تیم های یورو استار ، یو اس استار ، یو اس تیم ، امرکیکن تیم ، آفریقا استار ، اتلانتیک استار و 2 تیم دیگه در قالب 8 تیم مسابقاتی رو در 3 روز برگزار کردند که من 3 روزش رو موفق شدم که بازی ها رو ببینم. در گزینه ی اولیه ای که داشتیم با یک سری از این بازیکن هایی که سابقه حضور در لیگ فرانسه ، آلمان ، لیگ های مختلف و معتبر اروپایی رو داشتند در زمینه بسکتبال صحبت کردیم و مقدماتش فراهم شد برای اینکه بعد از اینکه کوچ اومد و دیدگاه فنی اش رو به ما اعلام کرد اگر گزینه ای در بین این بازیکن ها وجود داشت در جهت جذبشون اقدام می کنیم.

beemclub- خب در مورد والیبال هم در این سفرتون بفرمایید.

*** در مورد والیبال من یک سفری به یکی از کشورهای والیبال خیز جهان داشتم با اینکه برنامه ریزی رو برای اون سفر 2 روزه کرده بودم 3 روز طول کشید. در این سفر بازدیدهای خوبی از کمپ و تمرین اون کشور داشتم و جلسات خوبی با مسئولین والیبال اون کشور داشتم. خوشبختانه جلسات خوبی با بازیکنانی که قرارداد نداشتند برگزار کردیم. ما امیدواریم بتونیم با همین بازیکنانی که مد نظر داریم تیم رو ببندیم.

beemclub- در موردتیم والیبال بیم بفرمایید و تیمی که فکر کنم در بین بازیکنان ایرانی کاملا بسته شده و همچنین در مورد مربی تیم والیبال هم بفرمایید.

*** مربی ما یک مربی بنام و بسیار سرشناس خواهد بود که بدلیل مسائل مختلفی که فعلا وجود دارد و به دلیل صلاح باشگاه فعلا از جزئیات بیشتر در مورد مربی و بازیکنان خارجی صرف نظر میکنیم.

در مورد بازیکن های ایرانی تیمی رو بستیم که کاملا جوان و آینده دار است.عمدتا از بازیکنان تیم ملی جوانان و تیم ملی نوجوانان هستند که سابقه همکاری با آقای نفرزاده رو در تیم ملی در زمانی که ایشون سرپرست تیم ملی بودند رو دارند. لذا فکر میکنم با جذب 2 الی 3 بازیکن خوب خارجی و با توجه به اینکه ما 2 تا از این 3 بازیکن رو میتونیم توی زمین نگه داریم طبیعتا فکر میکنم که خیلی کار دشواری نداشته باشیم البته فکر میکنم که تیم هایی مثل پیکان ، سایپا ، ارومیه و اتکا تیم های خیلی خوب و باسابقه ای هستند.خیلی نباید احساسی باشیم.خیلی نباید سطح توقعاتمون رو در مورد این تیم بالا ببریم. ولی باید خوب کار کنیم و سعی کنیم مقامی داشته باشیم که درخور توجه باشه.
البته من در این سفری که به اروپا داشتم یک کار ورزشی دیگه هم کردم و یک روز یکشنبه رو که وقتم آزاد بود خوشبختانه تونستم بازی آلمان و اسپانیا در فینال جام ملتهای اروپا رو هم از نزدیک ببینم. البته من مهمان وی آی پی یکی از مسئولین فرانکفورت بودم.

beemclub- چی شد که برای تیم والیبال بیم حتی از یک بازیکن تیم ملی بزرگسالان هم در تیم استفاده نکردید.

*** این موضوع رو نمیتونیم کاملا برگردونیم به شخص من یا آقای نفرزاده یا کادری که جهت جذب بازیکن اقدام کرده ، جهت بازیکن های سرشناس و خیلی بزرگ والیبال ایران ، بودجه ای از قبل درخواست شد که این بودجه متاسفانه در هیئت مدیره شرکت رد شد و یک مقداری از اون تقلیل پیدا کرد بنابراین که همونطور که میدونید ما بعد از عید در اثر یک شرایط خاصی اقدام به تشکیل تیم والیبال کردیم که شاید نظرات همه ی اعضای هیئت مدیره نسبت به این تیم خیلی مثبت نبود و بیشتر تاکیدشون بر این بود که حالا که کار بسکتبال به یک مسیر قابل قبولی افتاده همین مسیر رو ادامه بدیم تا تقویت بنیه ی تیم بسکتبال و بعد از اینکه به یک سرانجام مثبت و مفیدی رسید اونوقت رشته های دیگه رو هم ادامه بدیم. ولی به هر حال چون خود من خیلی اصرار داشتم و صحبت هایی رو هم کرده بودیم دیگه هیئت مدیره هم موافقت کرد ولی نه با بودجه درخواستی مدنظر کادری که قرار بود اعضای تیم رو ببنده و برای همین یک مقداری بودجه مون پایین اومد و علاوه بر این دلمون میخواست که حتما تیم با یک اسکلت کاملا جوان در مسابقات شرکت کنه همراه با بازیکنان خوب بین المللی که ما بتونیم به یک دستاورد 3-2 ساه در رابطه با تیم والیبال دست پیدا کنیم که حداقل این بازیکنان بتونند 3 الی 5 سال به ما کنند.

beemclub- خب یک مقدار از ابتدای آغاز به کار تیم والیبال بگید که چطور شد در مقابل اصرارهای مسئولین فدراسیون و برخی مسئولین و افراد دیگر که دوست داشتند تیم والیبال در شهر دیگه ای باشه شما به هیچ وجهی این مسئله رو قبول نکردید و تیم والیبال بیم رو هم در بابل نگه داشتید؟

*** به هر حال من فکر میکنم هر خواستنی توانستن است . بحث والیبال استفاده از سهمیه استان مازندران نبود. من سهمیه شهرها و استان هایی که تیم هاشون منحل شده رو خریدم برای شهر بابل. در هر صورت خیلی سعی کردند به هر شکل ممکن این تیم در یک شهر دیگه و حتی شاید یک استان دیگه شروع به کار بکنه ولی اصرار ما در این بوده که تیم در شهر خودم بابل ادامه بده و امیدوارم که تو برنامه هاش هم موفق باشه ولی اجتناب ناپذیره شما بخواهید در سال اولتون تیم رو از سوپر لیگ شروع کنید و کار براتون راحت باشه. در مجموع این کار راحتی نیست. ما در زمینه بسکتبال هم این تجربه رو داشتیم و سعی کردیم سال اول از دسته 1 شروع کنیم و به یک سری زیر و بم های حضور در لیگ پی ببریم و سال بعد با وجود حضور موفقی که در لیگ دسته 1 داشتیم وارد لیگ برتر شدیم. در زمینه والیبال حالا احساس میکنم به علت اینکه افراد کاربلد تری دور ما هستند در رابطه با جمع کردن تیم ، فکر میکنم با تجربه ای که در 2 سال اخیر از بحث باشگاه داری در زمینه بسکتبال داشتیم ، مشکل خیلی حادی رو در بحث والیبال نداریم ولی به هر حال تلاش کردیم و تونستیم سهمیه رو بگیریم.

beemclub- در این مدت شایعات بسیاری در مورد باشگاه بیم بود که البته خودم جواب این سوالم رو میدونم اما میخوام خودتون از زبان خودتون در مورد تیم فوتبال که در شهر شایعه شده بفرمایید که البته تعمیر زمین فوتبال بابل از سوی مسئولین به این شایعات دامن زده است.

*** ما جلساتی رو با هیئت های مختلف شهر بابل داشتیم از جمله فوتبال.مدیران دلسوز و فعال و مدیرانی که دلشون میخواد کاری رو انجام بدهند. مدیرانی هستند در هیئت فوتبال که دلشون میخواد کار مثبتی رو انجام بدهند و بتوانند تاثیرگذار باشند در شکوفایی ورزش فوتبال.
اما شما حداقل شاهد عالم و بالغ و دانای این ادعا هستید که من همواره اعتقاد دارم برای هر فعالیتی سخت افزار و نرم افزارش در کنار هم مهیا بشه. در زمینه فوتبال مطمئن باشید اگر امکانات سخت افزاری بهینه که زمین چمن یک کدوم از اونهاست ، اگر این ها تمام و کمال فراهم نشه مطمئن باشید که آب در هاون کوبیدن خواهد بود. یعنی باید تمام امکانات انجام یک مسابقه در حد مسابقات حرفه ای کشور از نظر سالن ، امکانات رفاهی ، رختکن ، دوش ، سکوی تماشاچیان. همه ی این ها در کنار همدیگه فراهم بشه تا ما با یک سری نرم افزار در مجموع بتونیم یک تیم پویا و خوبی را درست کنیم.
من خدمت آقایون هم عرض کردم... دلم میخواد که کاری رو برای فوتبال این شهر هم انجام بدم ولی باشگاه بیم سازمان بدنی نیست ، به هر صورت ما یک باشگاه هستیم با سرمایه گذاری محدود در زمینه ورزش. به همین دلیل این در توان من و همچنین کل تشکیلاتمون نیست که ما در تمام زمینه های ورزشی بیاییم تیم داری حرفه ای بکنیم.
من خدمت آقایون هم عرض کردم و الان از همین جا هم استفاده میکنم دعوت میکنم از تمام صنعتگران ، سرمایه داران و تمام افرادی که در سطح شهر و استان مازندران امکاناتی رو دارند تشریف بیارند ، هر کدامشون روی هر تیمی دست بذارند من هم حاضر هستم که در کنارشون فعالیت کنم و امکانات و تجربیاتمون رو هم در اختیارشون بذارم.
اما اینکه آیا شرایط برای اینکه ما یک تیم فوتبال قدرتمند در حد سوپرلیگ ایران بتونیم امروز فراهم کنیم برای بابل ، به نظر من بعیده. ما باید با سعه صدر ، با دقت روی زوایای مختلف این کار عمل کنیم. ببینید هر کار احساسی و نسنجیده و بررسی نشده حاشیه اش گریبان خود آدم و خود ورزش اون شهر رو میگیره. ما سطح توقعات تماشاچیانمون ، سطح توقعات مردم این شهر بعد از تیم بسکتبال و الان والیبال به شدت بالا رفته. طبیعتا مردم در حد و قواره تیم های بسکتبال و والیبال تیم فوتبال می خواهند و به همین دلیل بعید میدونم الان با این امکانات موجود بشه همچین کاری کرد. بحث فوتبال فکر کنم چالش های بسیار زیادی رو در درون خودش به عنوان حاشیه داره که هر بی احتیاطی و هر حرکت احساسی میتونه لطمات جبران ناپذیری هم به بدنه ورزش فوتبال بزنه و هم دودش تو چشم تیم هایی مثل بسکتبال و فوتبال هم خواهد رفت.
فعلا به گزینه ی دیگه ای برای امسال فکر نمی کنیم و به عزیزانی که دارند زحمت میکشند زمین ورزشی رو در بابل آماده میکنند خسته نباشید میگم. امیدوارم که هر سال بتونند یه بخشی از نقصان و کمبودهایی که سالیان سال هست که متوجه این شهر بود رو در زمینه فوتبال برطرف کنند.

beemclub- در مورد اردوی تیم ملی والیبال بفرمایید که قراره توی بابل برگزار بشه. با این وجود هم حتما سالن بیم باید حتما برای والیبال خط کشی بشه. در این مورد بفرمایید که چه زمانی این کار باید انجام بشه.

*** خوشبختانه خبر خوبیه برای همه ی اهالی ورزش در استان مازندران که به جرأت میتونم بگم برای اولین باره که شرایطی فراهم بشه که تونستیم به مدت 10 روز میزبان تیم ملی والیبال کشورمون باشیم. طی درخواستی که آقای داورزنی ریاست محترم فدراسیون والیبال از ما داشتند که تیم والیبال قراره در مسابقات آسیایی شرکت کنه که در اون مسابقات تیم های ژاپن ، کره ، چین ، تایوان ، تایلند ، هندوستان و یکی دو تیم دیگر هم حضور دارند که مسابقات در شهر بانکوک تایلند برگزار میشه و از نظر آب و هوایی تزدیک به شمال ایران است ، پیشنهادی رو دادند که این اردوی تدارکاتی در بابل برگزار بشه. خوشبختانه ما هم استقبال خوبی کردیم.
همونطور که ایشون گفتند 2 مسئله بود. اولا اینکه خبر مسرت بخش حضور تیم والیبال بیم رو در سوپر لیگ به طور رسمی خواهیم داشت و دوما اینکه در اولین سال حضورمون مجموعه ای از کلیه بازیکنان تیم ملی و ستارگان والیبال کشور همه در کمپی در بابل جمع خواهند شد که من فکر میکنم تو این شرایط خبر خیلی خوبیه برای مردم بابل حتی مردم استان مازندران که بتونن از نزدیک قهرمانان والیبالشون رو ببینند.

beemclub- در مورد خط کشی توضیح میدید؟

*** نگران نباشید... ما 10 روز فرصت داریم و از همکارانم هم خواهش کردم که به طور اصولی این مسئله رو انجام بدهند.در ضمن خود آقای رضوی ریاست محترم تربیت بدنی شهر بابل که در اصل والیبالی هستند و خیلی به والیبال علاقه مند هستند خودشون شخصا مدیریت آماده سازی زمین والیبال از نظر خط کشی رو بر عهده گرفتند و نظارت دارند و امیدوارم که تا اون موقع حل بشه.

beemclub- حالا که قراره تیم ملی والیبال به ایران بیاد شما قصد ندارید با همین بازیکن های ایرانی که فکر کنم کاملا ترکیب تیم مشخص شده یک بازی تدارکاتی نه البته به صورت خیلی حرفه ای بلکه در حد همون نام یک بازی تدارکاتی که مورد استقبال مردم قرار بگیره ، انجام بدید؟

*** پیشنهاد خیلی خوبیه و من هم روش فکر میکنم و امیدوارم این امکان به وجود بیاد ، اگر مربی تیم ملی اجازه بده . چون اون ها باید اجازه بدهند که بازی تدارکاتی انجام بشه!

beemclub- پس شما تیمتون آماده است؟

*** بله ... ما اسکلت 14 نفره تیممون آماده است ولی در اردوی تیم ملی جوانان است و آقای کارخانه هم مطمئنا حُسن نیت دارند و میتونن بازیکنان رو در خدمتمون بذارند. ما مشکلی نداریم و میتونیم بازیکنانمون رو جکع کنیم و حتی شاید یکی دو بازیکن کمکی هم از خود تیم ملی بگیریم و یکی دو تا بازی تدارکاتی بذاریم. این پیشنهاد خوبیه حالا من هم روش کار میکنم. حداقل تماشاگران مازندرانی هم یکی دو تا بازی خوب می بینند.

beemclub- حالا که بحث بازی تدارکاتی پیش اومده در مورد تیم بسکتبال هم قبل از شروع لیگ اقدام به بازی تدارکاتی می کنید؟



*** بله... قطعا این کار رو خواهیم کرد. ما در والیبال یک اردویی رو در شهریور ماه در اروپا و در یکی از کمپ های بسیار خوب اروپا خواهیم داشت. من خودم کمپ رو دیدم. نظرم تامین شده.بسیاری از مسائلش هم حل و فصل شده.
برای تیم بسکتبال هم همچین برنامه ای رو داریم البته نه به این کلاس و برنامه منظم و خوب ولی ما یه مأموریت رو به راده ووینویچ دادیم که کمپی رو در صربستان مهیا کنه. یک کمپی رو خودمون در نظر گرفتیم و با توجه به این که هنوز راده برنگشتند ایشون باید برگردند و ما بشینیم و صحبت هامون رو بکنیم و با توجه به این که بازی های بسکتبال یک ماه دیرتر از بازی های والیبال شروع میشه فرصت بیشتری داریم. بعد از بازگشت تیم والیبال از اردوی اروپا ما احتمالا در اوایل مهرماه اردوی تدارکاتی تیم بسکتبال رو در یکی از کشورهای ترکیه ، صربستان و حتی دوبی امارات خواهیم داشت و در همون اردوها بازیکن های خارجی مون به ما ملحق خواهند شد.
ما امسال بر روی این نکته تاکید داریم که بازیکن های خارجی مون حتما 1 ماه الی یک ماه و نیم قبل از شروع فصل جهت هماهنگی با بازیکنان تیم به ایران بیایند.

beemclub- خب نقل و انتقالات بسکتبال رو از کی شروع می کنید؟

*** با این قوانینی که فدراسیون گذاشته دیگه ما بازیکنی نمیتونیم بگیریم. تیم ملی در سفر امریکاست و هر وقت که تیم ملی برگشت و فرصت داشتند که در ایران بمونند با توجه به این که برای سهمیه ملی مون یک بازیکن مونده و این بازیکن باید از بین پوزیشن 1 و 3 و 5 انتخاب بشه و محدودیت های بوجود آمده مطمئنا کار ساده ای نیست و مطمئنا باید بهترین گزینه و بهترین لنتخاب رو داشته باشیم که بتونیم با بازیکن خارجی این نقیصه رو تکمیل کنیم و تیم رو ببندیم.

beemclub- تیم های بسکتبال و والیبال از چه تاریخی تمریناتشون رو به طور رسمی در بابل آغاز خواهند کرد. چون این سوال خیلی از هواداران هست که شدیدا منتظر حضور بازیکن های تیمشون در بابل هستند.

*** البته پویا دیشب اومده بود بابل . چون شما حساسیتتون روی تیم بسکتبال بیشتره بذارید اول من در مورد تیم بسکتبال بگم.
بعد از برگشتن راده از صربستان تمرینات جدی تیم شروع میشه... اسکلت تیم پارسال فراخوانی بهشون داده میشه... برمیگردند به تمریناتشون غیر از 3-2 تا از بازیکنان که به دلایل مختلف در جمع ما نخواهند بود. با کاری که با بازیکنان جوان تر تیم در ماه های قبل انجام شده کار استارت خواهد خورد ولی همونطوری که میدونید تیم اصلی بعد از المپیک تمرینات جدی خودش روشروع خواهد کرد ولی ما ناچار هستیم که تمرینات بدون بازیکنان ملی مون رو شروع به کار کنیم تا انشاءالله به هماهنگی مطلوب برسیم تا بقیه بازیکنان هم به ما اضافه بشوند.
در مورد والیبال به علت اینکه یک ماه زودتر بازیهای لیگ شروع خواهد شد من فکر میکنم بعد از اردوی تیم ملی کم کم ما شروع کنیم از 15 مرداد به بعد تمرینات تیم والیبال بیم رو هم سر و سامان بدیم.

beemclub- یه خرده دیر نیست؟

*** نه 15 مرداد که شروع کنیم ، لیگ احتمالا از ششم یا دهم مهر استارت میخوره و 2 ماه قبل از مسابقات است و یک دوره بدنسازی رو باید سپری کنیم و کارهای دیگه. امیدوارهستیم بتونیم یک جوری تیم رو جمع کنیم که تو زمان اردوی تیم ملی هم تیم کار خودش رو شروع کنه!

beemclub- برای تیم والیبال کادر فنی تون به چه صورتی خواهد بود؟ آیا همشون از اروپا هستند یا مربی ایرانی هم در کادرتون خواهید داشت؟

*** فکر کنم سرمربی و مربی بدنسازمون از اروپا باشه و در بین مربیان ایرانی هم به گزینه هایی فکر خواهیم کرد.

beemclub- آقای نفرزاده امسال در چه پستی در تیم والیبال بیم حضور خواهند داشت؟

*** آقای نفرزاده امسال زحمت زیادی برای ما کشیدند و من فکر کنم ایشون مدیر و سرپرست تیم باشند.

beemclub- آقای لهونی هم در بسکتبال به چه صورت؟

*** آقای لهونی هم تقریبا به همین شکل.

beemclub- در کادر فنی تیم بسکتبال و در کنار راده ووینویچ فقط آقای سارنگ هستند؟

*** فعلا بله!


X