دسته
لينك هاي دسترسي سريع
مطالب من در ثبت مطالب روزانه
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1115817
تعداد نوشته ها : 1368
تعداد نظرات : 348
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي

در بازی آخر لیگ بیم مقابل دانشگاه آزاد بحران زده قرار گرفت و در یک بازی یک طرفه دانشگاه آزاد را در تهران شکست داد تا انتقام سختی به خاطر شکست تیم بحران زده بیم در بازی رفت در بابل و با 2  امتیاز اختلاف ، از این تیم بگیرد.

اما اتفاق جالب و عجیبی که برای بیم اتفاق افتاده بود فرار بازیکنان خارجی بیم در پایان بازی های دوره ای بود تا بیم در آستانه ی پلی آف با یک بحران دیگر دست و پنجه نرم کند.

بیم در پایان رقابت های لیگ از 22 بازی خود صاحب 12 پیروزی و 10 شکست شدو بالاتر از پتروشیمی ششم شد.

در پلی آف اول دانشگاه آزاد تهران حریف بیم بود.بیم در بازی رفت که از شبکه 3 سیما هم به طور مستقیم پخش شد بدون بازیکنان خارجی خود در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت و خیلی راحت برای دومین بار پیاپی در فاصله چند هفته این تیم را مقتدرانه شکست دهد تا آماده بازی برگشت باشد.

اما دانشگاه آزاد در بازی برگشت از بازی برابر تیم بیم انصراف داد تا بیم به مرحله دوم پلی آف صعود کند.در آن روز تیم بیم به 2 تیم سفید(پویا تاجیک) و سورمه ای(ایمان زندی) تقسیم شد. تیم ایما انصافا خیلی قوی تر از تیم پویا بود.آن بازی نزدیک را تیم ایمان برد تا به یاد غیبت دانشگاه آزاد بیمی ها یک بازی رسمی را برگزار کردند.

آن بازی به صورت کاملا رسمی و با مسائل طنز زیبا در روی سکوهای سالن و در بین هوادار ها برگزار شد تا شب زیبایی برای هواداران رقم بخورد.

بعد از آن و در آستانه پلی آف دوم و بازی مقابل ذوب آهن مهندس سعیدیان مدیرعامل باشگاه بیم با توجه به موجه بودن رفتن بازیکنان خارجی خود دست به کار بزرگی زد و در کاری خارق العاده 2 بازیکن اهل مالی و امریکا را برای پست های 1و 5 در مدت تنها چند روز به بازی مقابل ذوب آهن رساند تا تعجب همگان را برانگیزد.

بیم سومیلا ساماکه که به ساموئل معروف بود از کشور مالی و در پست 5 و کلوین کیج جونیور بازیکن ریزه میزه و واقعا فلفل امریکایی را در پست 1 به خدمت گرفت.

محمود مشحون که خود مازندرانی است در اظهار نظری عجیب قبل از بازی مقابل ذوب آهن به مهندس سعیدیان گفت : شما که در بابل به ذوب آهن می بازید... چرا پولتان را خرج میکنید و دنبال بازیکن خارجی میروید... شما با همین بازیکنان ایرانی خودتون برید و به ذوب آهن ببازید!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در بازی دوم پلی آف بیم به مصاف ذوب آهن رفت.بیم در بازی رفت در بابل موفق شد با 3 امتیاز اختلاف ذوب آهن را شکست دهد.

در شبی که رایکو ترومن سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در تالار بسکتبال سجودی بابل حضور داشت و در آن بازی پویا تاجیک بازی بسیار خوب و به یاد ماندنی را مقابل ذوب آهن و یاران محسن صادق زاده و اوشین ساهاکیان در ذهن هواداران به ثبت رساند.

در ابتدای آن بازی توسط مهندس سعیدیان از رایکو ترومن و سرجان سرمربی و بدنساز تیم ملی تقدیر ویژه ای به عمل آمد.

در بازی دوم که در اصفهان برگزار شد بیم بسیار ضعیف کار کرد تا با شکست مقابل ذوب آهن سرنوشت تیم چهارم مرحله نیمه نهایی به روز سوم کشیده شود.

22 بهمن 1386 – اصفهان تالار ملت!

بیم در بازی دوم هم تماشاچیان خود را به اصفهان آورد و جالب اینجاست که بدانید تماشاچیان خونگرم بابلی در بازی سوم هم خواستار رفتن به اصفهان بودند.به طوریکه شب قبل از بازی بیش از هزار نفر از هواداران بیم مقابل درب تالار بسکتبال بابل تجمع کردند و خواستار رفتن به اصفهان بودند.

و آن شب خیلی ها به دلیل کمبود اتوبوس نتوانستند به اصفهان بیایند.

بعد از بازی دوم اصفهانی ها یکی از زشت ترین و غیراخلاقی ترین کارهای ممکن خود را نشان دادند و به همه سالن های اصفهان سپردند که اگر از باشگاه بیم آمدند و از شما سالن خواستند به آنها سالن ندهید و اگر سالن بدهید خائن به شهر و تیمتان هستید!

بازی کثیف اصفهانی ها تیم بیم را در فاصله 4 روز تا بازی سوم به تهران فرستاد تا تیم بعد از تمرین در تهران با یک پرواز اختصاصی دیگر راهی اصفهان شود.

بازی سوم بازی غم ها و نامردی ها علیه بیم بود.

در بازی سوم اصفهانی ها اشکشان در آمد و بیم سوار بر بازی بود و در 90% بازی از حریف پیش بود.در فاصله 4 دقیقه تا پایان بازی بیم با 14 اختلاف از ذوب آهن جلو افتاد اما در پایان کار مساوی شد.در 9 ثانیه به پایان بازی ذوب آهن با 2 پرتاب موفق پنالتی 72-71 از بیم جلو افتاد.

در 9 ثانیه پایانی کلوین بازیکن ریزنقش و آمریکایی بیم به سمت سبد ذوب آهن هجوم بد تا در فاصله 1 ثانیه به پایان بازی توپ را وارد سبد کند تا بیم 73-72 از ذوب آهن جلو بیفتد.

در این فاصله محسن صادق زاده تقاضای تایم استراحت کرد و پس از وقت استراحت توپ از میانه زمین به گردش درآمد و در یک لحظه غفلت بازیکن بیم به اوشین ساهاکیان رسید و اون چرخید و به سمت سبد برش زد.توپش وارد سبد نشد اما هروس آوانسیان که کل بازی را به گفته بسیاری از کارشناسان مغرضانه به ضرر بیم سوت زد خطای ساموئل ساماکه را گرفت و ذوب آهن را در زمانی که پایان یافته بود صاحب 2 پرتاب آزاد کرد.اوشین ساهاکیان هم هر 2 پرتابش را گل کرد و ذوب آهن در شبی که حق خوری ها به اوج خودش رسیده بود 74-73 پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی لیگ 86 راه یابد.

بعد از آن بازی اتفاقات بسیار تلخ و دردناکیبرای هواداران بیم به وجو آمد به طوریکه چند نفر از هواداران با شکستگی هایی که در سر و دنده هایشان اتفاق افتاد راهی بیمارستان شدند.

به هر حال بیم در سال 86 نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و مهندس سعیدیان به خاطر اعتراض به این حق کشی ها برای بازی های پبجم تا هشتم حاضر نشد و انصراف خود را اعلام کرد تا بیم در پایان رقابت ها در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

اما بیم برای رقابت های این فصل لیگ برتر باشگاه های کشور قصد دارد در صورتی که به این تیم اجازه بدهند تیمی را برای حضور دز فینال بازی های لیگ برتر امسال جمع کند و برای این کار دست به خانه تکانی گسترده زد و از تیم اصلی سال گذسته تنها 3-2 بازیکن را حفظ کرد و به دنبال چندین بازیکن دیگر است و برای بازیکنان خارجی هم همچنان در حال رایزنی با فدراسیون بسکتبال است که بتواند 3 بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد.

بیم برای حضور موفق در رقابت های این فصل در هر پستی 2 بازیکن تاپ ایرانی یا خارجی را مد نظر دارد که اگر این تیم که مسئولین بیم آن را مدنظر دارند انشاء الله تشکیل شود می توان به حضور بیم در فینال لیگ 87 امیدوار بود!

به امید آن روز!

انشاءالله!!!!!

باشگاه بیم امسال با خریدن امتیاز در لیگ برتر والیبال قصد دارد عرصه جدیدی را در ورزش کشور به وجود آورد!

تیم والیبال بیم مازندران در حال حاضر قرارداد خود را با صابر نریمان نژاد ، معین رحیمی ، فرهادقائمی ، سید امیر احمدی ، هادی پناهی و مسعود عزیزی نهایی کرده است و گزینه های تیم ملی جوانان دیگری را هم در دستور کار خود  دارد.

تیم والیبال بیم با مهندس فرهاد نفرزاده از برجسته های مدیریت والیبال کشورمان به عنوان سرپرست در مسابقات شرکت خواهد کرد و برای هدایت تیم والیبال بیم هم دو گزینه بسیار خوب خارجی به نامهای : ایوانف بلغاری و کوکو ایتالیایی که هر دو دستیاران سرمربی کشورهای خود در المپیک ۲۰۰۸ پکن هستند مد نظر مسئولین باشگاه بیم و در راس آنها مهندس سعیدیان می باشد.

تیم بیم در رشته والیبال هم به دنبال جذب ۳ بازیکن خارجی خوب می باشد.

به امید موفقیت باشگاه بیم مازندران در تمام عرصه های ورزشی!

 

مدیرعامل : مهندس احمد سعیدیان

قائم مقام : مسعود سعیدیان

اعضای هیئت مدیره : مهندس محمدیان و مهندس شهاب نیا

سرمربی :  در ابتدای فصل : ایگور کواکوویچ (صربستان)

در اواخر نیم فصل اول : رضا نوری و پرویز لحیم چی (تقریبا به طور مشترک)

از ابتدای نیم فصل دوم تا پایان بازی ها و در زمان کنونی : راده ووینوویچ (صربستان)

مربی : دکتر علی سارنگ – پرویز لحیم چی

مدیرفنی : محمدرضا نوری

سرپرست : حامد حبیب زاده

پزشک : دکتر علی سارنگ

فیزیوتراپ : دکتر علاءالدوله

بازیکنان ایرانی : پویا تاجیک ، ایمان زندی ، توماج کریمیان ، مهدی عسگرنژاد ، محمد شاهسوند ، سیاوش محسنی ، مجید تهرانی نژاد ، مهرداد قانعی ، نیما بخشی ، متین عید محمدی ، مجتبی بنی عقیل ، محمدرضا قربانی ، سردار سجادی و حمید توتونی کاشانی.

بازیکنان خارجی ( از ابتدا تا انتهای فصل و در مقاطع زمانی مختلف) : کوین جمال برادلی ، جاش مور ، کوین جوبیتی ، مایکل داوسن ، سماوئل ساماکه و کلوین کیج جونیور!


X