دسته
لينك هاي دسترسي سريع
مطالب من در ثبت مطالب روزانه
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1115811
تعداد نوشته ها : 1368
تعداد نظرات : 348
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي

اولین مصاحبه اختصاصی سایت رسمـی باشگاه

بیم مازندران (محمد) با کاپیتان پویا تاجیک

پویاتاجیک: با کمال میل برای بابل بازی میکنم!


beemclub - در مورد این یک ماهی که در تمرینات تیم ملی بودی بگو...

*** ما یک ماه اخیر رو بیشتر کارهای بدنسازی کردیم...چند تا بازی تدارکاتی انجام دادیم که آقای ترومن بتونه نفرات برگیزیده خودشو انتخاب کنه! تعداد بچه ها اینقدر زیاد بود که 28 نفر بودیم! همه پرانگیزه بودند و میخواستند تو این اردو نمایش خوبی داشته باشند...همه بچه ها تلاش خودشونو کردند...چهارشنبه صبح بود که 7 تا از بچه ها خط خوردند(البته توماج کریمیان قبلا انصراف داده بود) و تعداد بچه های ما شد چیزی حدود 20 نفر!
یک هفته دیگه تمرین میکنیم بعدش 4 نفر دیگه از جمعمون کم میشه و با 16 نفر برای بازی های تدارکاتی که در ایتالیا و صربستان قراره که انجام بشه یه کمپی رو اونجا خواهیم داشت.


beemclub - معلوم نیست با چه تیمهایی است؟

*** نه...دقیقا نمیدونم.تا اونجایی که من اطلاع دارم تیم های باشگاهی خوب ایتالیا و صربستان خواهد بود و اینکه آقای ترومن بتونه 16 نفر خودشون رو ارزیابی کنند.بعد از اون تیم به ایران برمیگرده و فکر میکنم یه کمپی رو توی ایران داریم و بعدش به استرالیا خواهیم رفت.


beemclub - الان 4 نفری که باید خط بخورند کی مشخص خواهند شد؟


*** فکر کنم روز آخر...آخر این هفته مشخص میشن!


beemclub - اوایل تمرینات 2 نفر از ایرانی های مقیم خارج از کشور با شما بودند.


*** آقای نظری بود که پوینت گارد بود و همچنین آیدین شاهنگیان که اون هم پوینت گارد بود!


beemclub - اونها چه جوری بودند؟


*** بازیکن های خوبی بودند...مخصوصا حامد نظری بازیکن خیلی خوبی بود ولی خب یه مقدار من فکر میکنم عدم تجربه شون باعث شد که در جمع 20 نفر قرار نگیرند.فکر میکنم این بازیکنان اگه تو لیگ ایران تطبیق داده بشن میتونن در آینده بازیکن های خوبی بشن چون بسیار جوان هستند.


beemclub - حضور رایکو ترومن رو در ایران چه جوری میبینید؟ به هر حال ایران با رایکو ترومن قهرمان آسیا شد.این چند مدتی که با ترومن بودید و پارسال که با ایشون بودید برامون بگید و اینکه در رابطه با نظرات فنی ایشون رو چه جوری دیدید؟


*** ترومن بسکتبال روز دنیا رو میشناسه...مربی های دیگه ای هم که وارد ایران شدند باید بگم که از نظر فنی چیزی از ترومن کم نداشتند ولی خب خصوصیت بارز ترومن دیسیپرین و نظمیه که تو کارش به بچه های تیم ملی تزریق کرده و تونسته یه فضایی رو درست کنه که بازیکن ها منضبط تر باشند و قدرت خودشون رو از این طریق به بازیکن ها انتقال میده و میتونه یه مدیریت خیلی خوبی رو توی زمین بسکتبال و موقع بازی داشته باشه.
من فکر میکنم بزرگترین مشخصه ترومن یکی اینه که مدیریت خیلی قوی ای داره و اینکه بسکتبال رو خوب میشناسه.


beemclub - خب وضعیت شما و ایمان زندی توی این تمرینات چطوره؟

 


*** من تمام سعی خودم رو کردم که بتونم نظر مربی ها رو به خودم جلب کنم.شاید سال های قبل در مورد من می گفتند پویا زیاد مرتب نیست زیاد منظم نیست ولی خب تو این یک ماه خودم فکر میکنم تونستم خلاف اینو ثابت کنم.انگیزه های من باعث شده که من خیلی آدم منظمی بشم تمریناتم رو خیلی جدی دنبال کنم و الان که قبل از بازی ها هستیم فکر میکنم به آمادگی 100% رسیدم و در حال حاضر خیلی آماده ام که بتونم بازی های خوبی داشته باشم.
ایمان هم خیلی خوب تمرین میکنه و ایمان هم خیلی انگیزه داره و از نظر بدنی ایمان خیلی متفاوت شده از نظر کار گروهی و کارهای تکنیکی خیلی ارتقاء پیدا کرده و موقع تمرینات جنگندگی خیلی خوبی داره و امیدوارم که من و ایمان بتونیم در جمع 12 بازیکن تیم ملی ایران برای بازی های المپیک قرار بگیریم!


beemclub - خب درباره بیم بگو و یه مقدار از فصل گذشته بگو و اینکه به نظر خودت آیا در این فصل هم تمایل داری در بیم بمونی یا نه؟


*** من خیلی دوست دارم برای بابل بازی کنم...تماشاچی های بابل به من محبت دارن...من هم خیلی دوستشون دارم و اینکه دوست دارم سال دیگه هم در کنار تیم خودم باشم و تا الان تو جلسات مختلف با آقای سعیدیان صحبت کردیم ولی خب در مورد قرارداد جدید هنوز صحبتی نکردیم.انشاءالله تو این هفته یه قراری با کوچ(مربی) خواهیم داشت... یعنی رادو خواسته که یه صحبتی با هم داشته باشیم و تکلیف رو تا اونجایی که بشه مشخص کنند تا انشاءالله اگه من جزء 16 بازیکن تیم ملی بودم قبل از رفتن به ایتالیا تا یه حدودی بندهای قرارداد من مشخص بشه و اگه به توافق برسیم حتما من دوست دارم با کمال میل در اختیار تیم بیم باشم!


beemclub - چون خیلی از هوادارهای بیم در مورد نظر شخصی خود پویا در مورد موندن یا نموندن در بیم خواستند بدونند من این سوال رو از شما کردم!


*** بابل پتانسیل خوبی داره...پتانسیل بابل به خاطر جوون هایی که اونجا دارن کار میکنن بالاست!


اونها میتونن بازیکن های خیلی خوبی باشند...من فکر میکنم تو فصل آینده در اختیار تیم باشند و خیلی به تیم کمک کنند.


beemclub - و این جوان هایی که پتانسیل دارن یه رهبر خوب هم میخوان که این رهبر میتونه پویا تاجیک باشه.

 


*** این نظر لطف همه است.من خودم واقعا اونها رو دوست دارم...من شرایط تیم بابل رو به خاطر وجود تماشاچی هاش دوست دارم...خب یه مقدار پارسال حاشیه وجود داشت و تیم بیم پارسال به حق خودش نرسید و این فکر کنم به خاطر عدم تجربه بود و من فکر میکنم اگه بشه این باور تو تیم جدید تزریق بشه که تیم بابل میتونه تو فینال بازی کنه با انرژی خوبی که توی بابل است با فراهم شدن شرایطی که بچه ها از حاشیه به دور باشند و تیم خوب و منظم جمع بشه من فکر میکنم تیم بابل شرایطتش رو پیدا خواهد کرد که توی فینال بازی کنه.


beemclub - انشاءالله...خب حالا در مورد مربی ایرانی و خارجی و حضورش در تیم بیم بفرمایید.


*** ما مربیان ایرانی خوبی داریم که الان دارن توی لیگ کار میکنن...نمیتونیم بگیم که مربیان داخلی مون خوب نیستند ولی خب...


beemclub - آقای سعیدیان در این مورد گفتند مربیان ایرانی خیلی خوب هستند ولی ممکنه توی بابل حاشیه هایی به وجود بیاد.


*** حالا من در این موضوع نمیدونم ولی خب رادو مربی قوی ایه... مربی ایه که تیم بابل رو پارسال واقعا نجات داد...یعنی ما تو نیم فصل اول اینقدر بد کار کردیم که تیم ما میتونست حتی اوت بشه و دوباره به لیگ یک برگرده.ولی خب این مربی تونست به بچه ها و به تیم بابل کمک کنه که تیم رو پای خودش وایسته.من پارسال باهاش صحبت کردم میگفت از دست من کاری برنمیاد... من تمام توانمو میذارم واسه این تیم... ولی امسال خود رادو داره بازیکن هاشو انتخاب میکنه... و مسئولیتش هم حتما سنگین تر خواهد بود و چون با نظر خودش داره بازیکن ها رو جمع میکنه من فکر کنم که بتونه توانایی های خودشو توی بابل نشون بده...


beemclub - یعنی شما این قابلیت رو در رادو میبینید که یه مربی خوب و کارساز برای بیم باشه با اون هواداران...


*** 100%... رادو روابط عمومی خیلی خوبی داره... ارتباط خیلی خوبی با بازیکن ها و کادر فنی برقرار میکنه...شخصیت خیلی خوبی داره و اینکه از نظر بار فنی من فکر میکنم که این قدرت رو داره که بتونه کنار یک مربی بدنساز و اسیست های خودش که از ایرانی ها احتمالا انتخاب میکنه امسال بتونه حاشیه تیم رو کم بکنه و من فکر میکنم رادو این توانایی رو داره...


beemclub - خب برای آخرین سوال در مورد طرفدارهات و اون هایی که به هر حال دوست دارن بگو...


*** واقعا همونجوری که تماشاچی ها منو دوست دارن من هم اون ها رو دوست دارم و دوست دارم با حمایت تمام تماشاچی هایی که هستند من بتونم به تیم بابل کمک کنم و بتونم به عنوان بهترین بازیکن لیگ امسال انتخاب بشم...با حمایت تماشاچی ها!


beemclub - انشاءالله...خب خیلی زحمت دادم به شما...وقتتونو گرفتم...خیلی ممنون!


X