تبیان، دستیار زندگی
مراسم استقبال از ملی پوشان نوجوان کشورمان در شرایطی با حضور بزرگان ورزش و فوتبال بامداد امروز(سه شنبه) در....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در میان غم سنگین علی دوستی اتفاق افتاد؛

بازگشت فاتحان آسیا به ایران

تیم فوتبال نوجوانان

مراسم استقبال از ملی پوشان نوجوان کشورمان در شرایطی با حضور بزرگان ورزش و فوتبال بامداد امروز(سه شنبه) در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به پایان رسید که سرمربی این تیم در غم از دست دادن خواهرش به سوگ نشست.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، اعضای تیم نوجوانان کشورمان که موفق شدند با اقتدار عنوان نخست رقابت های قهرمانی نوجوانان ایران در آسیا را از آن خود کنند، ساعت 23:50 دقیقه شب گذشته با پرواز استانبول - تهران، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند و مورد استقبال رسمی مقامات سازمان تربیت بدنی، فدراسیون فوتبال و هواداران قرار گرفتند.

تیم فوتبال نوجوانان

در این مراسم علی آبادی رئیس و هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی، تاج نایب رئیس، معینی مسئول کمیته جوانان، ملامحمد مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال، ابراهیمی سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان و مایلی کهن حضور داشتند. ضمن اینکه حضور تمام اعضای تیم فوتبال زیر 15 سال به همراه کادر سرپرستی و فنی این تیم در فرودگاه یکی از نکات جالب توجه این مراسم بود. در این بین روبوسی علی آبادی و مایلی کهن از سوژه های جالب توجه عکاسان بود.

حضور گروه ارکستر برای اجرای موسیقی های حماسی در سالن انتظار فرودگاه امام (ره) و همچنین یک نوجوان که به اجرای حرکات تکنیکی با توپ می پرداخت، ساعتی پیش از مراسم نوید بخش یک استقبال باشکوه از قهرمان آسیا بود.

تیم فوتبال نوجوانان

حضور بیش از 300 نفر از خانواده های کادر فنی و بازیکنان تیم نوجوانان و همچنین علاقمندان به فوتبال جلوه خاصی به فرودگاه امام خمینی (ره) داده بود و حتی کنجکاوی تعدادی از مسافران خارجی را به همراه داشت.

جمعی از این هواداران پلاکاردهای بزرگی را به همراه داشتند که روی اکثریت آنها تصاویر علی دوستی و بازیکنان تیم ایران به چشم می خورد. تعدادی از خانواده ها هم ضمن تبریک این موفقیت به سایر بازیکنان، نام فرزند خود را بصورت بزرگ روی پلاکارد نوشته بودند.

تیم فوتبال نوجوانان

شاگردان علی دوستی پس بدون تاخیر، ساعت 15 دقیقه بامداد در میان تشویق های شدید هواداران حاضر در فرودگاه و استقبال مسئولان ورزش وارد سالن انتظار فرودگاه شدند. گرفتن عکس دسته جمعی یکی از مشکلات عکاسان حاضر در محوطه بود زیرا بسیاری از اطرافیان بیش از بازیکنان برای گرفتن عکس با جام قهرمانی اشتیاق داشتند.

پس از پایان مراسم یک ساعته استقبال و انجام مصاحبه های مختلف، بازیکنان تهرانی به همراه خانواده های خود به منزل بازگشتند اما بازیکنان شهرستانی برای استراحت به هتل المپیک رفتند.

تیم فوتبال نوجوانان

یک خبر دردناک اما باعث شد این شادی بزرگ برای سرمربی تیم فوتبال نوجوانان به اندوهی تلخ تبدیل شود. خواهر بزرگ علی دوستی چند روز پیش به دیدار باقی شتافته بود ولی با مشورت بزرگان خانواده وی و مسئولان ورزش این خبر به این مربی اعلام نشده بود. دوستی که در پایان این مراسم بسیار خوشحال بود، در مسیر منزل و در حالیکه هیچ کدام از بازیکنانش از این موضوع مطلع نبودند، متوجه این ضایعه دردناک شد. اشک های این مربی که وابستگی خاصی به خواهر خود داشت اطرافیان را تحت تاثیر قرار داده بود و لحظات خوش وی را به بدترین و تلخ ترین لحظات زندگی اش تبدیل کرد.

گروه ورزشی تبیان این مصیبت بزرگ را به علی دوستی سرمربی با اخلاق تیم فوتبال نوجوانان ایران تسلیت می گوید.