دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1193
تعداد نوشته ها : 2
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب

آتش و یخ

مقدمه

  • هر کسی که با کامپیوتر  به طور نیمه حرفه سر کار داشته باشه  یا اینکه تو اینترنت زیاد چرخ زده باشه حتما کلمه اورکلاک را شنیده . اگر هم نشنیدید مهم نیست ، چون هدف از این مقاله آشنایی شما با اورکلاک و نحوه انجام آن است.
  • کاربران همیشه به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش کارایی سیستم خود هستند. ساده‏ترین و بی‏دردسرترین راه برای این کار عوض کردن قطعات است. این راه اگرچه ساده‏ترین راه است ولی پرهزینه است. اما راه حل دیگر که کاربران حرفه ای از آن استفاده می کنند همین اورکلاک است . اورکلاک به معنی تند سازی می باشد. به طور خلاصه افزایش فرکانس قطعات مختلف مانند پردازنده، حافظه و دیگر اجزای سیستم برای دستیابی به کارایی بیش از آنچه هر یک از آن‌ها قادر به ارایه آن هستند می‌باشد .
  • کاربرانی که قصد انجام اورکلاک را دارند بیشتر بر روی افزایش فرکانس‌های قطعات اصلی سیستم مانند پردازنده، کارت گرافیک و حافظه متمرکز می‌شوند. انگیزه‌های انجام اورکلاکینگ به طور کلی در بین کاربران مختلف متفاوت است. برخی از کاربران برای افزایش کارایی سیستم‌های خود اقدام به انجام اورکلاکینگ می‌کنند اما برخی دیگر تنها به عنوان سرگرمی و برای اینکه ببینند قادر هستند کارایی سیستم‌های خود را تا چه حد بالا ببرند اقدام به این کار می‌کنند. به هر دلیلی که اقدام به اورکلاک کردن قطعات مختلف کامپیوتر خود کنید، این کار دارای مزایا و معایب خاص خود خواهد بود.

 

دسته ها : اورکلاک
سه شنبه بیست و ششم 9 1387

با عرض سلام به تو دوست عزیز

موضاعاتی که در این وبلاگ به آن پرداخته می شود ، بیشتر در رابطه با الکترونیک و سخت افزار می باشد .

امیدوارم که مطالبی که در این وب لاگ می نویسم کار آمد ، ساده و روان باشد ، همچنین از شما تقاضا دارم که اگر این مطالب را کپی می کنید ، نام منبع آن را فراموش نکنید یا به عبارت دیگر

(( همه حقوق محفوظ است ))

آذر 1387

دسته ها : خوش آمد گویی
سه شنبه بیست و ششم 9 1387
X