آیت الله خزعلی کارآمدی، افزایش عزت مسلمین در جهان و داشتن شاخصه‌های مدنظر رهبری را از دلایل حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از احمدی نژاد دانست.

به گزارش رسا، آیت الله ابوالقاسم خزعلی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در گفت وگو با خبرنگاران درخصوص دلایل حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از احمدی نژاد گفت: باتوجه به این که احمدی نژاد از شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری برخودار است به همین دلیل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از وی حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت: سخنرانی آقای احمدی نژاد در نیویورک،‌ ژنو و ...،‌ اقدامات از اقدامات ارزنده ای است که، عزت مسلمانان را در جهان فراهم کرده است و همگان این شاخصه‌ها را دیده‌اند و جامعه مدرسین نیز برهمین اساس از ایشان حمایت کرد.

آیت الله خزعلی به برخی از اقدامات و فعالیت‌های رییس جمهور اشاره کرد و افزود: آقای احمدی نژاد در زمان ریاست‌ جمهوری خود سبب شد تا آبروی مسلمین در سطح جهان افزایش یابد و به جایگاه عزت و شرافت خود دست یابند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به برخی از حمایت‌های مقام معظم رهبری از احمدی نژاد اشاره کرد و تصریح کرد: در مدت خدمت دولت نهم بارها شاهد این بودیم که مقام معظم رهبری از خدمات این دولت قدردانی و شاخصه‌های این دولت را بیان کردند.

وی همچنین برحضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: هرچه حضور مردم در انتخابات افزایش یابد، آبروی نظام و انقلاب در جهان پایدارتر خواهد بود.

آیت الله خزعلی گفت: امروز دشمنان در تلاش‌اند تا این نظام را ناکارآمد نشان دهند و باید با هشیار در برابر این اقدامات ایستاد.


دسته ها : انتخابات دهم
يکشنبه 1388/2/27 14:40
X