سطل آشغال :



وسيله‌ اي ا‌ست موجود در خيابان‌ها جهت ريختن زباله در اطراف آنها !



مدرك تحصيلي :



كاغذي مستطيل شكل، در ابعاد مختلف كه بسته به مقطع ، قيمتش فرق مي‌كند !



اوراقچي :



تنها موجودي كه زنها را بهترين رانندگان دنيا ميداند !



حراج :



اصطلاحي‌ است كه در آن به قيمت اصلي كالا درصدي اضافه كرده

و با ماژيك قرمزروي آن خط زده و قيمت اصلي كالا را در زيرش درج مي‌كنند …!



رئيس :



فردي كه وقتي شما دير به سر كار مي‌رويد خيلي زود مي‌آيد

و زماني كه شما زود به اداره مي‌رويد يا دير مي‌آيد و يا مرخصي است …!

دسته ها : طنز

فارس نوشت:

 

به گزارش  پايگاه اينترنتي بلومبرگ ، موسسه جودي افزود ، ميزان توليد نفت عربستان طي ماه ژوئن به بالاترين حد خود در سه دهه اخير رسيده است .

عربستان طي ماه هاي اخير و در حمايت از تحريم هاي آمريكا عليه ايران توليد نفت خود را افزايش داده است.

بر اساس اين گزارش ، توليد نفت عربستان در ماه ژوئن از روسيه بيشتر شده است و عربستان به بزرگترين توليد كننده نفت جهان تبديل شده است . توليد نفت عربستان طي ماه ژوئن با 3 درصد رشد نسبت به ماه مي به بيش از 10.1 ميليون بشكه در روز رسيده است و ميزان صادرات نفت عربستان نيز در اين مدت به بالاترين حد خود از نوامبر 2005 ميلادي رسيده است .

اين گزارش افزود توليد نفت روسيه نيز در ماه ژوئن به كمتر از 9.9 ميليون بشكه در روز رسيده است . عربستان بزرگترين توليد كننده نفت اوپك به شمار مي رود و تا پايان ژوئن بيش از 272 ميليون بشكه ذخاير نفتي در اختيار داشته است كه اين رقم 2.2 درصد كمتر از ماه مي بوده است . ميزان صادرات نفت عربستان نيز در ماه ژوئن با 2.3 درصد رشد نسبت به ماه مي به بيش از 7.84 ميليون بشكه در روز رسيده است .

دسته ها : اخبار

يك بنده خدايي، كنار اقيانوس قدم ميزد و زير لب، دعايي را هم زمزمه ميكرد. نگاهى به آسمان آبى و درياى لاجوردين و ساحل طلايى انداخت و گفت :- خدايا ! ميشود تنها آرزوى مرا بر آورده كنى ؟ناگاه، ابرى سياه، آسمان را پوشاند و رعد و برقى در گرفت و در هياهوى رعد و برق، صدايى از عرش اعلى بگوش رسيد كه ميگفت :- چه آرزويى دارى اى بنده ى محبوب من ؟مرد، سرش را به آسمان بلند كرد و ترسان و لرزان گفت :- اى خداى كريم ! از تو مى خواهم جاده اى بين كاليفرنيا و هاوايي بسازى تا هر وقت دلم خواست در اين جاده رانندگى كنم !از جانب خداى متعال ندا آمد كه :- اى بنده ى من ! من ترا بخاطر وفادارى ات بسيار دوست ميدارم و مى توانم خواهش ترا بر آورده كنم، اما، هيچ ميدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است ؟ هيچ ميدانى كه بايد فرمان دهم تا فرشتگانم ته ى اقيانوس آرام را آسفالت كنند ؟ هيچ ميدانى چقدر آهن و سيمان و فولاد بايد مصرف شود ؟ من همه ى اينها را مى توانم انجام بدهم، اما، آيا نمى توانى آرزوى ديگرى بكنى ؟مرد، مدتى به فكر فرو رفت، آنگاه گفت :- اى خداى من! من از كار زنان سر در نمى آورم ! ميشود بمن بفهمانى كه زنان چرا مي گريند؟ ميشود به من بفهمانى احساس درونى شان چيست ؟ اصلا ميشود به من ياد بدهى كه چگونه مى توان زنان را خوشحال كرد؟صدايي از جانب باريتعالى آمد كه : اى بنده من ! آن جاده اى را كه خواسته اى، دو باندى باشد يا چهار باندى ؟

دسته ها : طنز

اين مطلبو بريد ادامه مطلب بخونيد بهتره .خنده

دسته ها : طنز

ميدونم خيلي از شما اين مطلبو شنيديد ولي به نظرم جالب بود.


* از رفتگر محله عيدي بگيريد.



* سي دي قفل دار رو بشكنين تا قفلش باز بشه.



* جوراب هاي كثيف رو به پره هاي پنكه ببنديد و پنكه را روشن كنيد.



* با هندوانه يه قل دو قل بازي كنين !



* به دوست دكترتون بگين : مرض جديد چي داري ؟!



* نصف شب زنگ بزنيد به اورژانس و بگوييد: من مرض دارم ، بياين منو ببريد!



* روز بازي پرسپوليس با استقلال، وسط تماشاچي ها بنشينيد و با صداي بلند، ابومسلم را تشويق كنيد !



* هفت تيري بذاريد رو شقيقه راننده مترو و بگيد يالا برو دبي.

دسته ها : طنز

۱) چراغ راهنمايي و رانندگي


در ساير نقاط دنيا:

چراغ سبز: حق تقدم با شماست حركت كنيد

چراغ زرد: احتياط كنيد. سريعتر از چهار راه خارج شويد

چراغ قرمز: ايست



در ايران:

چراغ سبز: ببين داداش تو كه از چهار راه رد ميشي، پس تا مي توني آرومتر حركت كن كه اون عقبي ها بمونن پشت چراغ قرمز تا حالشون گرفته شه!

چراغ زرد: آهاي دست و پا چلفتي، پاتو بذار رو گاز! نكنه مي خواي كلي پشت چراغ علاف شي؟ بدو ديگه! سريعتر گازشو بگير و برو، بزغاله!

چراغ قرمز: حق تقدم عبور با شماست!


به ادامه مطلب مراجعه كنيد....

دسته ها : طنز

امروز بعد از گذشت 3 سال دوباره اومدم يه سر به وبلاگم زدم . اتفاق خوبي بود اون موقع كه من مينوشتم دبيرستان بودم يادش بخير .... ولي الآن يه سال ميرم دانشگاه واي حس خوبيه برگردي بعد ببيني كلي نظر تاييد نشده داري , كلي تبيان بهت پيام داده . خلاصه خيلي خوشحال شدم كه دوباره برگشتم. خنده

دسته ها :
در دنیای بدنسازی سلاح هایی برای پیروزی به حریفان وجود دارد مثل رگ دار بودن و شکم تکه،اما هیچ چیزی موثرتر از داشتن عضلات پشتی پر ابهت،عریض و پر جزئیات نیست.حتی بهترین حرفه ها هم به دنبال مشکلترین راه ها هستند تا به ضخامت و وضوح عضلانی در عضلات پشت شان برسند.این درگیری ذهنی تا به حدی است که دلیل حسادت ستاره های بدنسازی به یکدیگر است.
در آخرین حضور حرفه اش بر روی دکستر جکسون فهمید که باید با چالش تازه ای دست و پنجه نرم کند و سعی کند در عضلات پشتی اش پیشرفت قابل توجهی کند تا بتواند در مسابقات به سطح بالاتری دست پیدا کند.با تمرکز به روی حرکات و حفظ رژیم گردشی در تمرینات به ظاهری کاملا سخت و پر از برآمدگی دستتوانست مقام را در مستر المپیای ۲۰۰۷بدست آورد و در حال حاضر نیز توانسته در آرنولد کلاسیک جبران کند.در آغاز تمام مردم به روی این موضوع تمرکز می کنند که چگونه به شکل vدرپشت شان برسند و برای رسیدن به این مقصود وزنه های سنگین را جابجا می کنند و از هر زاویه ای به آنها فشار می آورند تا به هدفشان که داشتن عضلات پشت در هم پیچیده است برسند.
دکستر به کرات تصریح کرده است که هیچ چیز بدتر از این نیست که در تله ی اجرای نادرست و آبکی حرکات نیفتید.برای در امان بودن از آسیب ها،به روی اجرای کامل و درست حرکات تمرکز کنید،اجرای دد لیفت با وزنه ی ۶۰۰پوندی.درست که به شما احساس غرور می دهد اما این کار راه رسیدن شما به بدن فیزیکی ساخته و پرداخته نیست این عمل برایتان مساوی با فشار بیش از حد تمرینی و تحلیل رفتن عضلاتتان است.
برای ساختن پشتی پهن و ضخیم،باید این ۴حرکت را قسمتی از جلسات تمرینی تان در طول هفته قرار دهید
● انفجار پشت با روش دکستر جکسون
▪ زیر بغل سیمکش از جلو:۴* ۸-۱۰
هیچ حرکتی بهتر از زیر بغل سیمکش از جلو نمی تواند به پشت تان جزئیات ببخشد.حرکت مورد علاقه ی دکستر،که برای شکل دادن به پشتش از آن استفاده می کند و آن را مسبب پهنای پشت شگفت انگیز خود می داند.
نوع خستگی عضلانی که از فشار حرکات مختلف بوجود می آید،مهم است و همه باید به یک نکته توجه داشته باشند که در هر حرکت تا جای ممکن فیبرهای عضلانی بیشتری را مورد هدف قرار داده و تحریک کنید.میله را محکم بگیرید و فاصله ی دست ها را بیشتر از عرض شانه بگیرید.بنشینید و زانوهایتان را زیر پد دستگاه قفل کنید.پشت تان را صاف نگه دارید،به آرامی میله را بوسیله ی خم کردن بخش جلویی سر شانه به مت عقب،به طرف سینه تان پائین بیاورید.در بخش پائین این حرکت ،سرشانه ها را به سمت یکدیگر فشار دهید.در این بخش از حرکت به عضلات کول مانند فشار قابل قبولی وارد می شود.
▪ هالتر خم۱۰-۸*۴
نکته ای که در مورد هالتر خم اغلب مردم فراموش می کنند این است که باید آن را بسیار آرام اجرا کرد.هر بدنساز مصمم و جدی به شما خواهد گفت که هیچ جلسه ی تمرین پشتی بدون استفاده از هالتر خم های سنگین کامل نخواهد بود.هالتر خم به منظور اضافه کردن عضله به روی پشت یک حرکت کامل و عالی است.
در زیر مشق هایی را که برای اجرای درست و دقیق حرکت و کسب بهترین نتیجه به آنها نیاز دارید،آورده شده است پس به آنها توجه کنید:
کمی در کمرتان قوس ایجاد کنید،موقعیت بالا تنه تان را در زاویه ای قرار دهیدکه کمی از حالت موازی بودن با کف زمین بالاتر باشد.هالتر را از رو در دست بگیرید و اندکی زانوهایتان را خم کنید.هالتر را به سمت کمرتان بکشید،به جای اینکه آن را به سمت سینه تان بالا بیاورید و شانه هایتان را در بخش پائینی حرکت به سمت یکدیگر فشار دهید.سرتان را در تمام زمان حرکت بالا نگه دارید و درست تنفس کردن را به خاطر داشته باشید
▪ دمبل خم۱۰-۸*۴
دمبل خم حرکتی عالی برای اضافه کردن توده ای عضلانی به زیر بغل هایتان است.دامنه ی اجرای این حرکت بر روی سخت گیرترین عضلات نیز فشار وارد می کند.تمرین با این حرکت اغلب سخت تر می شود.زمانی که در حال تمرین با یک دست هستید با استفاده از یک تکیه گاه تعادل خود را حفظ کنید.اگر می خواهید که تی شرتXL تان از پشت کاملا پر شود،این حرکتی است که باید بخشی از برنامه ی تمرین هفتگی تان باشد
برای این حرکت،دکستر تا هر تعداد تکرار که مطمئن باشد که حرکت را با فرم کامل و درست اجرا می کند،ادامه می دهد
برای اجرای این حرکت خواه ایستاده و یک دست را به روی پایه ی دمبل بگذارید و یا یک زانویتان را روی یک میز پرس بگذارید،با حالت دادن به هیپ کمی قوس دادن به کمر،بالا تنه تان را از حالت موازی با زمین کمی بالاتر قرار دهید.
با یک دست وزنه را بگیرید و ساعدهایتان را سفت کنید.دست را به آرامی به سمت کمرتان بالا بیاورید.تمرکزتان را در بخش بالای حرکت بر روی فشار سر شانه ها به سمت یکدیگر بگذارید.این کار را می توانید با کمی پیچ دادن بدن در بخش بالای حرکت انجام دهید.
▪ ددلیفت۱۰-۸*۴
ددلیفت مخوف:این حرکت دردناک،دشوار و بیشترین فشار را بر روی قسمت انتهایی پشت اعمال می کند.اما شما با وارد کردن این حرکت به تمرینات خود می توانید در بدست آوردن سایز بیشتر موفق عمل کنید.شما نمی توانید توده ی عضلانی بر روی پشت تان بدون بکارگیری ددلیفت های سنگین در برنامه تان ایجاد کنید.این حرف را به خاطر داشته باشید
کمربندتان را سفت کنید چون در حال اجرای ددلیفت هستید
در وضعیت پائین اسکوات قرار بگیرید و هالتر را با فاصله ی کمی بیشتر از عرض شانه در دست بگیرید.با بالا آوردن سرتان،صورت را بالا نگه دارید.کمی زانوهایتان را خم کنید و فیله ی کمر را صاف کنید.هالتر را به سمت بالا بکشید و تصور کنید که میخواهید پاشنه هایتان را در زمین فرو ببرید همچنین هالتر را نزدیک پاها نگه دارید و اجازه ندهید از بدن جدا شود. در بخش بالای حرکت کمی شانه هایتان را به سمت عقب بکشید و با فشار همزمان آنها کل پشت را منقبض کنید.
دسته ها : آموزش
- حلزون می‌تواند 3 سال بخوابد.


- به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می‌ترسند تا از مرگ!

 
-‌ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد.


- خطوط هوایی آمریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال 1987 توانست 40000$ صرفه‌جویی کند.

 
-  ملت آمریکا بطور میانگین روزانه 73000 متر مربع پیتزا می‌خورند.

- چشم‌های شترمرغ از مغزش بزرگتر است.

- بچه‌ها بدون کشکک زانو متولد میشوند. کشکک‌ها در سن 2 تا 6 سالگی ظاهر می‌شوند.

- کوبیدن سر به دیوار 150 کالری در ساعت مصرف می‌کند.

- پروانه‌ها با پاهایشان می‌چشند.

- تعداد چینی‌هایی که انگلیسی بلدند، از تعداد آمریکایی‌هایی که انگلیسی بلدند، بیشتر است!!

- دوئل کردن در پاراگوئه آزاد است به شرطی که طرفین خون خود را بر گردن بگیرند.


- فورییه 1865 تنها زمانی بود که ماه کامل نشد.

- تمام خرسهای قطبی، چپ دست هستند.

- اگر یک ماهی قرمز را در یک اتاق تاریک قرار دهید، کم کم رنگش سفید می‌شود.

-  اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بزنید، انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده‌اید.

- کوتاه‌ترین جنگ در تاریخ در سال 1896 بین زانزیبار و انگلستان رخ داد که 38 دقیقه طول کشید.

-  در 4000 سال گذشته هیچ حیوان جدیدی رام نشده است.

- هیچ‌وقت نمیتوانی با چشمان باز عطسه کنی.

-  تعداد انسان‌هایی که به وسیله خر کشته می‌شوند، از انسان‌هایی که در سانحه هوایی می‌میرند بیشتر است.

-  چشم‌های ما از بدو تولد همین اندازه بوده‌اند، اما رشد دماغ و گوش ما هیچ‌وقت متوقف نمی‌شوند.
هر کس ممکن است تیزهوشی را با توجه به احساس وتجربه و نگرش خود توصیف کند.
به عنوان مثال معلم یک کلاس درس ریاضی ممکن است شاگردی را که در حل مسائل و پاسخ به سئوالات مهارت دارد تیزهوش تلقی کند یا پدری که کنجکاوی و پرسشهای گوناگون فرزندش را مشاهده می کند او را تیزهوش تصور نماید.
در حالیکه احتمال دارد هر دو این کودکان از نظر هوش در حد متوسط باشند.
اصولاً پیدا کردن تعریفی جامع برای شناخت کودک تیزهوش چندان آسان نیست و تعریفهای گوناگونی از هوش و تیزهوشی ارائه شده است.
اولین شرطی که برای تیزهوشی در نظر گرفته شده است هوشبهر 130 است که به کودکانی که هوشبهر بین 140 تا 170 دارند ممتاز یا سرآمد و افرادی که دارای هوشبهر از 170 به بالا هستند نابغه نامیده می شوند.
البته در کنار چنین هوشبهری آفرینندگی و توانایی فرد را در استدلال و همچنین ابتکار او را در انجام کارها باید مدنظر داشت.
پیشرسی استعداد و تمایل به رقابت با کودکان بزرگتر از خود نیز از جمله شاخصهایی است که در کودکان تیزهوش دیده می شود.
کودکان تیزهوش ، بازی وگفتگو باهمفکران خود را بر بازی با همسالان خود ترجیح می دهند و از این رو اکثراً در گروه سنی بزرگترها برای خود جا باز می کنند.
همچنین:
کودک تیزهوش کسی است که بتواند با کمک فکر واستدلال واستفاده از فرایندهای ذهنی برتر خود به داوری درست بپردازد و در کارهای خلاقه از استعداد خاصی برخوردار باشد.
دسته ها : روانشناسی
X