تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم انگلستان تائید كرد در حال انجام مذاكره برای انتقال موقت به آث میلان ایتالیا به عنوان یك بازیكن قرضی است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیوید بكهام در راه آث میلان

دیوید بکهام

هافبک تیم انگلستان تائید كرد در حال انجام مذاكره برای انتقال موقت به آث میلان ایتالیا به عنوان یك بازیكن قرضی است.

به نقل از ایرنا، دیوید بكهام همچنین به پایگاه اینترنتی خود گفت در آغاز فصل ‪ ۲۰۰۹‬لیگ فوتبال اصلی آمریكا به تیم خود لس آنجلس گالكسی باز خواهد گشت.

در یك بیانیه كوتاه روی این پایگاه اینترنتی گفته شده است: هرچند فعلا هیچ قابل تائید نیست ولی ما می‌توانیم بگوئیم مذاكراتی با میلان در ارتباط با قرض داده شدن كوتاه مدت دیوید بکهام در آغاز فصل آینده جریان دارد.

البته بكهام ۳۳‬ساله مشتاق در تعطیلات لیگ فوتبال آمریكا در اروپا تا آمادگی خود را حفظ كرده و برای بازی در تیم ملی انگلیس در دسترس فابیو كاپلو سرمربی این تیم باشد.

بكهام: پیوستن به میلان تعهدم به گالاكسی را از بین نمی‌برد

دیوید بکهام

هافبک تیم فوتبال انگلستان تاكید كرد انتقال قرضی‌اش به میلان تاثیری بر آینده وی در گالاكسی آمریكا نمی‌گذارد.

به نقل از ایسنا، دیوید بکام طی چند روز آینده قرارداد قرضی با میلان امضا كرده و به جمع شاگردان آنجلوتی می‌پیوندد تا بتواند آمادگی جسمانی خود را حفظ كند و جایگاه خود در تیم كاپلو را از دست ندهد.

وی افزود: میلان یكی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. من فرصت بازی در یكی از بزرگترین باشگاه‌های انگلیس و یكی از بزرگترین باشگاه‌های اسپانیا را داشته‌ام و حالا فرصت حضور در یكی از بزرگترین باشگاه‌های ایتالیا را بدست آورده‌ام.

وی ادامه داد: با رفتن به میلان می‌توانم خود را آماده نگه داشته و در كنار شماری از بهترین بازیكنان فوتبال جهان توپ بزنم اما معنی‌اش این نیست كه قصد جدایی از آمریكا را دارم. من هنوز نسبت به باشگاه گالاكسی تعهد دارم.

این هافك انگلیسی در پایان خاطرنشان كرد: من برای بدست آوردن عنوانهای مختلف به گالاكسی آمده‌ام و همچنان این هدف را در ذهن دارم. من همچنین به عنوان سفیر لیگ آمریكا متعهد به ایفای نقش خود هستم.