تبیان، دستیار زندگی
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشستی پنج ساعته ای که روز پنجشنبه با نماینده این باشگاه در دبی.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی سرمربی پرسپولیس شد

قطبی سرمربی پرسپولیس شد

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از نشستی پنج ساعته ای که روز پنجشنبه با نماینده این باشگاه در دبی داشت موافقت خود را برای بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان اعلام کرد.

به نقل از مهر، نشست نماینده باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی روز پنجشنبه و در دو وقت سه و دو ساعته در دبی برگزار شد. پس از ساعت ها گفتگو در نهایت افشین قطبی موافقت خود را برای قبول مسئولیت در تیم پرسپولیس اعلام کرد تا گره کور انتخاب سرمربی این بالاخره پس از روزها کشمکش باز شود.

حسین هدایتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که بصورت مستقیم با افشین قطبی گفتگو کرده بود با تایید این خبر گفت: "جلسات مفیدی را با افشین قطبی برگزار کردیم که پس از تشریح شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس وی پذیرفت که به مدت دو سال سرمربی این تیم باشد".

معرفی اعضای کادر فنی پرسپولیس

قطبی سرمربی پرسپولیس شد

اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر مشخص شد.

به نقل از مهر، پس از هفته ها مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با گزینه ها مورد نظر این باشگاه برای سرمربیگری فصل آینده، بالاخره روز پنجشنبه نماینده این باشگاه در دبی با افشین قطبی به توافق رسید تا وی مجددا سکات هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.

علاوه بر قطبی قرار است یک مربی برزیلی به نام کوسا که پیشینه همکاری در تیم ملی کره جنوبی را هم دارد به عنوان دستیار اول به پرسپولیس بیاید. ضمن اینکه افشین پیروانی به عنوان دستیار دوم و احمدرضا عابدزاده نیز به عنوان مربی دروازه بانان و پرویز کماسی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی سرخپوشان را در لیگ هشتم تشکیل می دهند.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در هشتمین دوره لیگ برتر از روز شنبه هفته گذشته زیر نظر افشین پیروانی آغاز شده است و از روز شنبه با حضور قطبی پیگیری خواهد شد.

قطبی: برای قهرمانی در آسیا آمده‌ام

قطبی سرمربی پرسپولیس شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودم هم از حضور دوباره در پرسپولیس شوكه شدم اما آمده‌ام كه این تیم را قهرمان آسیا كنم.

به نقل از ایسنا، افشین قطبی سرمربی فصل پیش و آتی تیم فوتبال پرسپولیس كه بامداد شنبه (امروز) وارد تهران شد، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از حضور دوباره در تیم پرسپولیس شوكه شدم؛ البته خوشحالم دوباره به وطنم و به تیمی برگشتم كه سال گذشته نشان داد دل شیر دارد و توانست به شایستگی قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: من كارهای زیادی در پرسپولیس دارم و آمده‌ام كه تمام تلاش و وجدانم را برای موفقیت دوباره پرسپولیس بگذارم. می‌خواهم این تیم را با كمك همكاران و تلاش بازیكنان قهرمان آسیا كنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه وقتی معتقد بوده پرسپولیس ابزار كافی برای قهرمانی در آسیا ندارد، پس چرا دوباره به این تیم بازگشت، گفت: نشست های زیادی با مسئولان باشگاه داشتم؛ همچنین علی‌آبادی در تماس تلفنی به من گفت سازمان تربیت بدنی تمام امكانات و ابزار لازم را برای موفقیت پرسپولیس فراهم می‌كند، ضمن اینكه افرادی در كنار تیم اضافه شدند كه تمام تلاش خود را برای قهرمان تیم در آسیا و همچنین لیگ برتر به كار بستند.

قطبی سرمربی پرسپولیس شد

وی در پاسخ به این سوال که تصور می‌كند مدیریت كاشانی و مصطفوی چه تفاوتی با هم دارد، تصریح كرد: كاشانی، برادر و دوست بسیار صمیمی من است؛ وی اولین فرد در ایران بود كه من را درك كرد. خیلی‌ها علت جدایی‌ام از پرسپولیس را مشكلات با كاشانی می‌دانستند كه این دروغ است. وی را بسیار دوست دارم و حتی پیش از حضور در ایران با وی صحبت كردم. هر دو از ملاقات دوباره خوشحال هستیم و بدون شك برای ادامه كار در پرسپولیس از وی كمك زیادی می‌گیرم.

قطبی افزود: البته فكر می‌كنم مصطفوی هم یكی از پرتجربه‌ترین‌های فوتبال ایران باشد. من صعود ایران به جام جهانی 1998 را هیچگاه فراموش نمی کنم که حاصل زحمات وی بود. امیدوارم با كار كردن در كنارش، نكات زیادی یاد بگیرم.

وی هیچ صحبتی درباره وضعیت بازیكنان فعلی و آینده پرسپولیس نكرد و در این باره تنها گفت: فعلا درباره وضعیت بازیكنان هیچ صحبتی نمی‌كنم تا در آینده این مساله را بررسی كنم.

سرمربی پرسپولیس در پایان همچنین درباره دستیار اول برزیلی‌اش، خاطرنشان كرد: مربی برزیلی كه قرار است به پرسپولیس بیاید، از دوستان خوب و قدیمی‌ام است. ما تاكنون همكاری زیادی با هم داشتیم و امیدوارم با كمك او، پیروانی و دیگر مربیان كادر فنی، پرسپولیس به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.