تبیان، دستیار زندگی
حسین هدایتی با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد بی احترامی به علی پروین را ندارد گفت: او یکی از اسطوره های ورزش ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باید احترام پروین حفظ شود

علی پروین در کنار عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

حسین هدایتی با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد بی احترامی به علی پروین را ندارد گفت: او یکی از اسطوره های ورزش ایران است که باید در همه حال احترامش حفظ شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل فصل گذشته باشگاه استیل آذین در گفتگو با خبرنگار مهرضمن بیان این مطلب به انتشار صحبت هایی از قول او در مورد علی پروین اشاره کرد و گفت: ایشان از اسطوره های ورزش ایران است که همیشه برای بنده قبل احترام هستند و در این مدت نیز تلاش کرده ام شان و منزلت او به عنوان یکی از پیشکسوتان با ریشه فوتبال ایران را حفظ کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از قول شما عنوان شده بود علی پروین را از خانه نشینی به استیل آذین آوردید؟ گفت: تصور می کنم این اشتباه ناشی از برداشت نادرست برخی دوستان مطبوعاتی بود چرا که بنده به هیچ عنوان منظورم این نبود. از من پرسیده شد شما به پروین حضور در استیل آذین را پیشنهاد دادید یا ایشان خودشان آمدند که من هم گفتم به منزل آقای پروین رفتم و از ایشان خواهش کردم که در استیل آذین حضور پیدا کنند. با این حال تیترهایی که برخی روزنامه ها برای مصاحبه من انتخاب کرده بودند با منظور اصلی ام در این مصاحبه متفاوت بود.

هدایتی با رد هرگونه اختلاف بین خودش و علی پروین گفت: آقای پروین را مثل همیشه دوست دارم. چون اعتقاد دارم باید به اسطوره هایی مثل علی پروین که تعدادشان در ورزش کم است احترام گذاشت زیرا آنها ریشه این ورزش هستند.