تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پرسپولیس در مورد توصیه اش به مدیران پرسپولیس برای انتخاب ایویچ به عنوان مدیر فنی یا مشاور فنی این تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی: ایویچ مشاور من است

افشین پیروانی

سرمربی پرسپولیس در مورد توصیه اش به مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتخاب ایویچ به عنوان مدیر فنی یا مشاور فنی این تیم گفت: خیلی دوست دارم زیر نظر ایویچ کار کنم اما هنوز چنین پیشنهادی به باشگاه ارائه نکرده ام.

افشین پیروانی اضافه کرد: ایویچ فعلا قرار نیست مدیر فنی پرسپولیس شود ولی ایشان همین حالا هم مشاور فنی من است و بنده حتی آن زمان که فوتبالیست بودم همیشه از مشاوره های ایشان استفاده می کردم. بارها هم گفته ام ایویچ با وجود اینکه فقط در مقطع کوتاهی سرمربی تیم ملی بود ، تاثیر زیادی روی فوتبال ایران گذاشت.

وی ادامه داد: حتی آن زمان که افشین قطبی سرمربی پرسپولیس بود، من با ایویچ مرتب تماس تلفنی داشتم و از وی مشاوره می گرفتم. بعد از آنکه سرمربی پرسپولیس شدم این تماس ها بیشتر شد و من در مورد خیلی از مسائل فنی با ایویچ مشورت می کنم.به هر حال اطلاعات فنی ایویچ مثل یک گنجینه است و کسی که امکان استفاده از این گنج را داشته باشد ، نباید لحظه ای در برقراری ارتباط با ایویچ درنگ کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: ارتباطم را با ایویچ حفظ می کنم و خیلی هم خوشحال می شوم اگر او به صورت رسمی با پرسپولیس همکاری کند، اما تصمیم گیری در این خصوص بر عهده من نیست و به هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه مربوط دارد.

منبع: روزنامه نود