تبیان، دستیار زندگی
افشین قطبی گفت: معتقدم تمام بزرگان فوتبال ایران در پرسپولیس جمع‌اند تا قهرمانی آسیا ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: عابدزاده بویینگ 747 آسیاست

قطبی در تمرین دیروز پرسپولیس

افشین قطبی گفت: معتقدم تمام بزرگان فوتبال ایران در پرسپولیس جمع‌اند تا قهرمانی آسیا و لیگ برتر را در فصل آتی برای هواداران به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی كه صبح دیروز (شنبه) در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد، گفت: خوشحال هستم كه دوباره به پرسپولیس بازگشتم. چرا كه فكر می‌كنم ما هواداران واقعی بسیاری داریم كه سال گذشته با لطف زیادشان و شور و انگیزه‌ای كه به تمرینات تیم و بازی‌های ما آورده‌اند یك قهرمانی رویایی را رقم زدند كه هنوز در اذهان تك تك آنها و همچنین ما باقی است.

قطبی در تمرین دیروز پرسپولیس

وی افزود: من خوشحال هستم كه وقتی در یكی از خیابان‌های دبی قدم می‌زدم، كسانی كه حتی شاید یك بار هم بازی پرسپولیس را از نزدیك مشاهده نكرده بودند، وقتی مرا می‌دیدند اشك در چشمانشان حلقه زده و از قهرمانی پرسپولیس خوشحال بودند. معتقدم كه لطف بزرگ خدا بود كه من دوباره به پرسپولیس بازگشتم.

وی درباره‌ی وضعیت تیم پرسپولیس در آینده تصریح كرد: ما كار سختی پیش رو داریم چرا كه فكر می‌كنم حدود یك ماه فرصت تمرین را از دست داده‌ایم. اما، به هر حال نسبت به سال گذشته چندین قدم جلوتر هستیم چرا كه بازیكنان زیادی در پرسپولیس وجود دارند كه نسبت به كار من آشنایی كامل دارند و من نیز نسبت به آنها شناخت لازم را دارم. فكر می‌كنم تمام باتجربه‌ها در كسوت مربی‌گری و همچنین بازیكنان بزرگی در تیم پرسپولیس جمع شده‌اند تا دست به دست هم داده و قهرمانی دوباره را برای این تیم بزرگ به ارمغان بیاورند.

قطبی در تمرین دیروز پرسپولیس

قطبی درباره‌ی وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز وارد تهران شدم تا صحبت‌های نهایی را با كادر مربیان این تیم انجام دهم، ضمن این كه قرارداد مربی‌گری را امضا كنم تا مشكلی از این بابت وجود نداشته باشد. بعد از آن به زودی یك كنفرانس مطبوعاتی خواهم داشت كه وضعیت آتی پرسپولیس را تشریح خواهم كرد. از ایران برای مدت كوتاهی جهت انجام امورات شخصی خارج می‌شوم اما بزودی برمی‌گردم تا تمرینات را به طور جدی از سر بگیریم. ضمن اینكه در بازی سوپر جام باشگاه‌های ایران در برابر استقلال روی نیمكت پرسپولیس خواهم نشست.

قطبی در تمرین دیروز پرسپولیس

‌ قطبی درباره‌ی شناختش از كادرفنی فعلی تیم پرسپولیس گفت: افشین پیروانی كه با سمت مربی در این تیم مشغول است از بازیكنان بزرگ و قدیمی پرسپولیس است. او یك پرسپولیسی تیر است و قلبش برای این تیم می‌تپد. پیروانی سال گذشته هم به صورت تلفنی با من در ارتباط بود و یكی از نكات مثبت دیگر او اسم قشنگش است. همچنین احمدرضا عابدزاده كه همیشه معتقد بودم مثل یك هواپیمای 747 واقعا برازنده‌ی لقب عقاب آسیاست. او شخصیت بزرگی دارد و می‌تواند با تجربه‌ی گرانبهایش در موفقیت‌های پرسپولیس مثمرثمر باشد. پرویز كماسی نیز یكی از بهترین مربیان بدنساز ایران است و من امروز از نزدیك به وضوح دیدم كه چقدر زیبا بازیكنان را تمرین می‌داد.

قطبی همچنین هیچ صحبتی در رابطه با وضعیت بازیكنان پرسپولیس نكرد و تنها گفت: هنوز زود است كه درباره‌ی بازیكنان از جمله نیكبخت واحدی یا دیگر نفرات صحبت كنیم. من فعلا قصد دارم با مربیان تیم مذاكراتم را انجام دهم و مساله‌ی بازیكنان را به هفته‌های آتی موكول كردم.