تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران کنار ماندنش از این تیم را اعمال سلیقه شخصی مسئولان تیم ملی عنوان کرد و گفت: مثل....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با سلیقه شخصی کنارم گذاشتند

با سلیقه شخصی کنارم گذاشتند

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران کنار ماندنش از این تیم را اعمال سلیقه شخصی مسئولان تیم ملی عنوان کرد و با تاکید بر اینکه"شهدا و جانبازان قهرمانان واقعی هستند" گفت: مثل همیشه به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، بدون شک علی کریمی خبرسازترین بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان از زمان روی کار آمدن علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی بوده است که با رای فدراسیون فوتبال از حضور در اردوی تیم ملی محروم شد و با وجود درخواست رئیس جمهور و سایر مسئولان سیاسی و ورزشی هنوز به این تیم دعوت نشده است. این در حالی است که مصدومیت کریمی برطرف شده و او از امروز تمرینات آماده سازی خود را در تهران از سرخواهد گرفت.

علی کریمی با ارسال نامه ای به گروه ورزشی خبرگزاری مهر حرف هایش را با مردم و علاقمندان به فوتبال در میان گذاشته است. در ابتدای این نامه آمده است:« الطاف مهربانانه رئیس جمهور محترم، حجت الاسلام سیدحسن خمینی، دکتر علی سعیدلو، مهندس محمد علی آبادی، توجه و درخواست جانبازان و معلولین عزیز و همچنین مردم فوتبالدوست و نگران تیم ملی انگیزه های روحیه بخشی برای بازگشت من به تیم ملی بود.»

با سلیقه شخصی کنارم گذاشتند

وی در ادامه نامه خود آورده است: « من و امثال من در مقابل قهرمانان واقعی که همانا شهدا و جانبازان هستند هیچ منتی بر این مردم نداریم. اینکه پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیب من و امثال من شده ثمره جانفشانی های عزیزانی است که با فدا کردن خود به ما این فرصت را داده اند. تیم ملی جایگاه بهترین و شایسته ترین فرزندان این آب و خاک است و ارثیه پدری هیچکس نیست. امیدوارم مسئولینی که امروزه این امانت بدست آنها سپرده شده بدون کوچکترین حب و بغضی بهترین ها و آماده ترین ها را برای شادی دل مردم بکار گیرند.»

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه نامه خود آورده است: « بسیار خوشحالم که امروزه برهمگان ثابت شده کنار گذاشتن من از تیم ملی کوچکترین توجیه فنی و انضباطی نداشته و صرفا به سلیقه شخصی گردانندگان تیم ملی مربوط می شود. اینکه عنوان می شود من آسیب دیده ام و در کنار تیم ملی نبوده و از تمرینات دور بوده ام صرفا در جهت مخدوش کردن افکار عمومی است زیرا من با پای آسیب دیده به محض دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی همراه با دیگر بازیکنان به اردبیل رفتم و در کنار تیم ملی به مداوای پای آسیب دیده پرداختم.»

با سلیقه شخصی کنارم گذاشتند

وی در ادامه این نامه آورده است:« بعد از پادرمیانی و وساطت بزرگان و خیراندیشان و به زعم سردمداران فدراسیون فوتبال در پی درخواست رئیس جمهور محترم بخشیده شدم اما متعاقب آن هیچ چراغ سبزی را برای ورود به تیم ملی مقابل خود ندیدم و کسی از من برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نکرد.»

کریمی در پایان نامه دلیل نوشتن این مطالب را چنین عنوان کرده است:« این توضیحات را صرفا برای آگاهی افکار عمومی نوشته ام؛ آنهایی که هر کجا مرا می بینند خواستار حضورم در تیم ملی می شوند. همگان بدانند که علی کریمی سرباز آماده به خدمت برای تیم ملی ایران است و هیچ گاه از خدمت به تیم ملی کشورش پا پس نکشیده است. ضمن تبریک  پیروزی ارزشمند تیم ملی برابر امارات در جهت حفظ آرامش و دوری از حاشیه سازیها اعلام می کنم که مشغول تمرینات آماده سازی هستم و هر مصاحبه ایی که پس از این نامه از قول من منتشر شود خیالی و کذب خواهد بود.»