تبیان، دستیار زندگی
دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت 17 در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد. بازی در طول 90 دقیقه وقت قانونی و دو وقت اضافه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس به آسیا نزدیک شد


دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت 17 در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد. بازی در طول 90 دقیقه وقت قانونی و دو وقت اضافه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. پرسپولیس در مجموع  پنالتی  6 بر  4 به برتری رسید و فینالیست شد.

پرسپولیس و داماش

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عصر امروز شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود. امین متوسل زاده در دقیقه 71 برای داماش گلزنی کرد و محمد نوری در دقیقه 82 گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. با این حال تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه هم بی نتیجه ماند تا این مسابقه هم همانند دیدار استقلال با سپاهان به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت این بازیکنان پرسپولیس بودند که موفق شدند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست بدهند و به فینال جام حذفی برسند. در ضربات پنالتی هادی نوروزی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، علی کریمی و کریم انصاریفرد برای پرسپولیس گلزنی کردند. محمد آبشک، افشین چاوشی و حسین ابراهیمی هم ضربات پنالتی داماش را به گل تبدیل کردند. ابوذر رحیمی هم پنالتی داماش را از دست داد.

در نهایت این بازیکنان پرسپولیس بودند که موفق شدند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست بدهند و به فینال جام حذفی برسند

بازیکنان دو تیم قبل از شروع مسابقه به احترام درگذشت مادر مهدی مهدوی‌کیا، یک دقیقه سکوت کردند. قضاوت این دیدار بر عهده سعید مظفری‌زاده بود.

به این ترتیب پرسپولیس در فینال جام حذفی با تیم فوتبال سپاهان بازی خواهد کرد. هنوز زمان دقیق دیدار فینال مشخص نیست.

حسین محمدی
بخش ورزشی تبیان