تبیان، دستیار زندگی
لیگ برتر فوتبال ایران دو روز حساس و سرنوشت ساز پیش رو دارد. روز جمعه این هفته و همزمان با دیدار استقلال- گهر که از هفته سی و یکم باقی مانده شش بازی از هفته سی و دوم برگزار می شود. دیدارهایی که برای تعیین تیم های سقوط کننده مهم و حیاتی است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر و روزهای حساس و سرنوشت ساز


لیگ برتر فوتبال ایران دو روز حساس و سرنوشت ساز پیش رو دارد. روز جمعه این هفته و همزمان با دیدار استقلال- گهر که از هفته سی و یکم باقی مانده شش بازی از هفته سی و دوم برگزار می شود. دیدارهایی که برای تعیین تیم های سقوط کننده مهم و حیاتی است.

استقلال- گهر، خوشحال از نبود تماشاگر!
استقلال و گهر درود

دیدار عقب افتاده استقلال و گهر در ورزشگاه خالی از تماشاگر در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم شرایط بد روحی دارند. استقلال بعداز شکست برابر الهلال اوضاع بدی دارد و گهر در حال سقوط پس از بحران فراوان توانست با بازگشت مایلی کهن کمی سر سامان بگیرد. به این دیدار رقبای استقلال به شدت چشم دوخته اند تا با توقف احتمالی آبی ها جنگ در صدر جدول به اوج گرمای خود برسد. آبی ها پس از مسایل به وجود آمده در بازی مقابل الهلال خیلی ها از نبود تماشاگران خود ناراضی نیستند!

ذوب آهن – پرسپولیس، این کجا و آن کجا؟

دو تیم باسابقه فوتبال ایران در شرایطی هفته سی و دوم را آغاز می کنند که حال و هوایی متفاوت دارند. ذوب آهن دغدغه سقوط دارد و پرسپولیس دیدار تشریفاتی و تدارکاتی را تجربه می کند. شاید در روزهای اولی که برنامه مسابقات تدوین می شد خیلی ها گمان می کردند این دو تیم در این روز با شرایط دیگری با میدان خواهند رفت. پرسپولیس بازی با یک تیم اصفهانی را در حالی تجربه می کند که روز 14 اردیبهشت با سپاهان باید فینال جام حذفی را برگزار کند.

بازی های تشریفاتی و کمی تا قسمتی مهم!

روز جمعه چند بازی تشریفاتی هم انجام می شود. مس کرمان مهمان فجر سپاسی شیراز است. اگرچه فجر هنوز دغدغه سقوط دارد اما این نگرانی خیلی کم رنگ است.

صنعت نفت آبادان سقوط کرده با داماشی بازی می کند که این تیم شمالی هم کمی تا قسمتی نگران سقوط است.

صبا و سایپا فقط به کسب سه امتیاز برای پیشرفت نامحسوس در جدول فکر می کنند. برای این دو تیم نه نگرانی سقوط وجود دارد و نه امیدی به حضور در صف مدعیان...

نفت و راه اهن نیز شرایطی مشابه با صبا و سایپا دارند و در بازی تشریفاتی فقط به پیدا کردن جایگاهی بهتر در جدول رده بندی می اندیشند.

به این دیدار رقبای استقلال به شدت چشم دوخته اند تا با توقف احتمالی آبی ها جنگ در صدر جدول به اوج گرمای خود برسد. آبی ها پس از مسایل به وجود آمده در بازی مقابل الهلال خیلی ها از نبود تماشاگران خود ناراضی نیستند!

به جهتی شاید حساس ترین بازی جمعه در انتهای جدول به بازی پیکان و ملوان برمی گردد. ملوان از سقوط نگران نیست اما شاگردان کریمی برای داشتن کورسو امیدی برای بقا فقط باید به کسب سه امتیاز نظر کنند کاری که طی هفته های اخیر نشان داده اند که از عهده اش بر نمی آیند.

برنامه بازی باقیمانده از هفته سی و یکم

جمعه 23 فروردین

استقلال تهران- گهر دورود ، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت 19

برنامه کامل دیدارهای هفته‌ سی و دوم لیگ برتر

جمعه 23 فروردین

* فجر سپاسی – مس ، ورزشگاه حافظیه شیراز، ساعت 17

* ذوب آهن – پرسپولیس، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 17

* نفت آبادان – داماش، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت 17

* صبا – سایپا، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، ساعت 17:30

* ملوان – پیکان، ورزشگاه تختی انزلی، ساعت 17:30

* نفت تهران – راه‌آهن ، ورزشگاه دستگردی تهران، ساعت 17:30

دوشنبه 26 فروردین

* گهر – آلومینیوم، ورزشگاه تختی دورود ساعت 17

* تراکتورسازی – فولاد، ورزشگاه یادگار امام (ره) ، ساعت 19

* استقلال – سپاهان ، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت 19

بهمن اسدی
بخش ورزشی تبیان