تبیان، دستیار زندگی
در حرم حضرت معصومه به سمت ضریح رفتم و با دستم ضریح را گرفتم و بلافاصله كلماتی بر زبانم جاری شد و گفتم «الله» متشكرم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارتباط با الله در حرم حضرت معصومه

خواهر زن تونی بلر

خواهر زن تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس كه اخیرا به دین مبین اسلام مشرف شده، گفت: این حس احترام و علاقه به اسلام از سفرم به غزه شروع شد و رو به رشد بود. شش هفته پیش زمانی كه به ایران آمدم و به حرم حضرت معصومه رفتم كه آنجا برای اولین بار ارتباط با الله را تجربه كردم.

"لوران بوث "، خواهر زن تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس كه اخیرا به دین مبین اسلام مشرف شده؛ در توضیح علت تشرف خود گفت: اولین باری كه اسلام را درك كردم و برای آن احترام قائل شدم در سال 2005 و در غزه بود. من در آنجا با افراد زیادی آشنا شده و آرامش خوبی را احساس كردم كه این مساله در كرانه باختری هم وجود داشت.

بوث ادامه داد: زمانی كه در سال 2008 و 2009 و بعد از حملات اسرائیل به غزه رفتم شاهد آرامش و نزدیكی دوستان مسلمانم با خدای خود بودم كه برایم باوركردنی نبود.

وی گفت: این حس احترام و علاقه از سفرم به غزه شروع شد و رو به رشد بود و بعد شش هفته پیش زمانی كه به ایران آمدم و به حرم حضرت معصومه رفتم كه آنجا برای اولین بار ارتباط با الله را تجربه كردم. البته در این تجربه تصمیم برای مسلمان شدن نگرفتم بلكه خودم را تسلیم كردم كه هدایت بشوم و یك هفته بعد در لندن شهادتین گفتم و مسلمان شدم.

در حرم حضرت معصومه به سمت ضریح رفتم و با دستم ضریح را گرفتم و بلافاصله كلماتی بر زبانم جاری شد و گفتم «الله» متشكرم

بوث ادامه داد: در حرم حضرت معصومه به سمت ضریح رفتم و با دستم ضریح را گرفتم و بلافاصله كلماتی بر زبانم جاری شد و گفتم «الله» متشكرم.

وی افزود: این اتفاق به صورت غیر ارادی بود زیرا كه من مسلمان نبودم. من از «الله» به خاطر سفری كه منجر به این زیارت شد و از اینكه به این مكان راه پیدا كردم تشكر نمودم.

بوث گفت: در آن لحظه برای مردم فلسطین دعا كردم و زمانی كه راز و نیازهایم به پایان رسید خواستم یك گوشه ای بشینم و احساس می كردم كه هیچ گاه دوست ندارم این حس را از دست بدهم.

حرم حضرت معصومه (س)

وی با بیان اینكه من خبرنگار روزنامه دیلی میل بودم و چند سال است كه با پرس تیوی همكاری می كنم اظهار داشت: تجربه من نشان می دهد كه اسلام دین عشق و مهربانی به دوستان و حتی مهربانی با دشمنان است و اسلام می خواهد ما بهترین روح ها را داشته باشیم.

وی افزود: من مجری برنامه های تلویزیونی درباره فلسطین و تلاش آنها برای استقلال هستم ولی قبل از اینكه به پرس تیوی بیایم روی مسائل سیاسی و اجتماعی در انگلیس كار می كردم.

بوث درباره بهترین و بدترین خاطره اش نیز گفت: بهترین خاطره ای كه هر زن می تواند داشته باشد تولد اولین فرزندش است و بدترین خاطره‌ام هم غم مادر خانواده السمونی بود كه پسرش از فاصله نزدیك توسط نظامیان اسرائیل كشته شده بود.

وی درباره تجربه اش در برخورد با مردم فلسطین افزود: سخاوتی كه در مردم غزه دیدم در هیچ جای دنیا احساس نكرده بودم و فلسطینی ها چه مسلمان و چه مسیحی این ویژگی ها را دارند.

بوث در پایان گفت: بزرگترین آرزوی من اتحاد بین مردم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

تنظیم شده توسط موسوی - سیاست