تبیان، دستیار زندگی
تذکر رهبر معظم انقلاب به سران قوا: مسائل جزئی را مایه جنجال نکنید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تذکر رهبر معظم انقلاب به سران قوا


تذکر رهبر معظم انقلاب به سران قوا: مسائل جزئی را مایه جنجال نکنید

رهبری

صبح امروز (چهارشنبه) هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود در این دیدار تاکید کردند: اختلافات بین مسئولان نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ‌گیری منتهی شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزودند: از امروز تا روز انتخابات هرکس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده است.

ایشان تصریح کردند: من به مسئولان و روسای قوا هشدار می‌دهم، کار خودشان را بکنند. نامه‌نگاری‌ها مهم نیست اما مراقب باشند مسائل جزئی را مایه جنجال و خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه نکنند.

رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود در این دیدار تاکید کردند: اختلافات بین مسئولان نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ‌گیری منتهی شود

مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان افزودند: اگر امروز دولتهای منطقه ما و دولتهای دیگر جرات کنند و روزی را به عنوان روز برائت از آمریکا معرفی کنند، بزرگترین راهپیمایی تاریخ به راه خواهد افتاد.

بخش سیاست تبیان

منبع: ایسنا