آموزشDirectX-Graphic
توسط : hermaneshgh
موضوع : اختصاص بافت Texture به اشکال دو بعدي

در اين درس مي خواهيم يک مربع که داراي بافت مي باشد را رسم کنيم . براي اينکار از کتابخانه کمکي D3DX8 استفاده مي کنيم . همچنين شي Direct3DTexture8 را نيز استفاده مي نمائيم .
Dim D3DX as D3DX8
Dim Texture as Direct3DTexture8
حال بايستي در تابع Initialize بافت مربوطه را از روي يک فايل تصويري load کنيم :
Private Function Initialize as Boolean

.
.
.
Set Texture=D3DX8.CreateTextureFromFile(D3DDevice,app.path & yourfilename) x
end function
تابع Render نيز بصورت زير خواهد بود :
Private Sub Render
D3DDevice.clear 0,byval 0,D3DCLEAR_TARGET,0,1#,0
D3DDevice.beginscence
D3DDevice.SetTexture 0,Texture
D3DDevice.DrawprimitiveUP D3DPT_TRIANGLESTRIP,2,Tripstrip(0),len(Tristrip(0))x
.
.
سه شنبه 23/5/1386 - 16:16
پسندیدم 0
UserName
x