تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 287
زمان آخرین مطلب : 2316روز قبل


    ناوهای ناتو وارد خلیج فارس شدند

پنج فروند از کشتی های جنگی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) دیروز دوشنبه وارد خلیج فارس شده و در سواحل دوبی پهلو گرفتند.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: هدف از اعزام این ناوها به خلیج فارس که به موجب اجرای عملیاتی با نام "دریاهای دوستی" وارد منطقه شده اند تحکیم مناسبات ناتو با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس اعلام شده است.

این کشتی های جنگی که در اصل "مین روب" هستند بر اساس "معاهده همکاری های استانبول" که در سال 2004 امضا شد به خلیج فارس وارد شده و قرار است در سواحل بحرین و کویت پهلو بگیرند.

بر اساس این گزارش، هدف از انجام عملیات دریاهای دوستی، افزایش سطح همکاریهای نظامی میان کشورهایی است که معاهده همکاری های استانبول را امضا کرده اند.

در همین رابطه ستوان "جیامپیرو سانا" از نیروی دریایی ایتالیا گفت : این عملیات یک فرصت ویژه برای انجام مذاکرات نظامی به منظور دستیابی به فهم بیشتر از توان یکدیگر و افزایش همکاریهاست.

ستوان "اناستازیوس سولاس" از نیرو دریایی یونان نیز گفت : برنامه ریزی برای انجام این عملیات پیش از آغاز انقلاب کشورهای عربی که از تونس آغاز شد برنامه ریزی شده بود.

این کشتی های جنگی سفر خود را برای رسیدن به خلیج فارس از تاریخ 22 ژانویه آغاز کرده و پس از گذر از کانال سوئز و دریای سرخ به خلیج فارس رسیده اند.

این کشتی ها حامل نظامیانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، یونان و آلمان هستند که قرار است چند تمرین نظامی نیز با نیروی دریای امارات داشته باشند.

خبرگزاری فرانسه هر چند اقدام به مخابره این خبر کرده اما در لابه لای سطرهای آن تلاش کرده تا به نوعی حضور این کشتی های جنگی در خلیج فارس را به اختلافات بوجود آمده میان ایران و عربستان در مورد تحولات بحرین مرتبط کرده و در این راه به تنشهای موجود میان ایران و آمریکا و چند عضو دیگر ناتو نیز اشاره کرده است

تاریخ انتشار خبر:90.01.23

www.antidevil.net

 

سه شنبه 23/1/1390 - 14:24



    پلیس فرانسه دو زن روبنده‌پوش را دستگیر کرد

درحالیکه دیروز دوشنبه 22 فروردین ماه نخستین روز از ممنوعیت پوشش صورت در اماکن عمومی فرانسه بود، دو زن مسلمان در پاریس برای پوشیدن روبنده دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ "کنزا دریدر" 32 ساله که از منزل خود در حومه پاریس با قطار عازم پاریس بود توسط پلیس دستگیر شد.

براساس گزارش‏های مختلف این زن پس از دستگیری 150 یورو جریمه می‏شود و ممکن است وی را وادار به حضور در کلاس‏های شهروندی کنند.

"الکسیس مارسن"، از مأموران نظم عمومی پلیس درباره درگیری کوچکی که در مقابل کلیسای "نتردام" با برخی از روبنده پوشان که یک تظاهرات بدون مجوز قانونی برگزار کرده بودند اظهار داشت: این افراد تنها برای شرکت در یک گردهمایی غیرقانونی هشدار دریافت کردند. در این تظاهرات یک زن روبنده پوش نیز حضور داشت که همراه پنج مرد شرکت کننده در تظاهرات دستگیر شد.

کنزا دردیدر پس از دستگیری کوتاه خود ابراز امیدواری کرد که وی برای پوشیدن روبنده دادگاهی شود تا بتواند پرونده خود را به دادگاه حقوق بشر اتحادیه اروپا ارائه کند.

وی اظهار داشت: این اقدام غیر قانونی است و تنها برای سکوب کردن زنانی انجام می‏شود که در جایگاه من قرار دارند.

پیش از این وزارت کشور فرانسه طی یک بخشنامه نه صفحه ای به پلیس اعلام کرده که زنان روبنده پوش را در اطراف و داخل مساجد دستگیر نکنند.

تاریخ انتشار خبر:90.01.23

www.antidevil.net

سه شنبه 23/1/1390 - 14:16

سوالچرا مرغ از خیابان رد شد؟

 

ــ ارسطو : طبیعت مرغ اینست که از خیابان رد شود

ــ مارکس: مرغ باید از خیابان رد می شد . این از نظر تاریخی اجتناب ناپذیر بود 

ــ خاتمی: چون می خواست با مرغ های آن طرف خیابان گفتگوی تمدن ها بکند 

ــ ریاضیدان: مرغ را چگونه تعریف می کنید؟ 

ــ نیچه: چرا که نه؟

ــ فروید: اصولاً مشغول شدن ذهن شما با این سؤال نشان می دهد که به نوعی عدم اطمینان جنسی دچار هستید. آیا در بچگی شصت خود را می مکیدید؟ 

ــ داروین : طبیعت با گذشت زمان مرغ را برای این توانمندی رد شدن از خیابان انتخاب کرده است 

ــ همینگوی: برای مردن . در زیر باران 

ــ اینشتین: رابطهء مرغ و خیابان نسبی است 

ــ سیمون دوبوار: مرغ نماد زن و هویت پایمال شدهء اوست. رد شدن از خیابان در واقع کوشش بیهودهء او در فرار از سنت ها و ارزش های مرد سالارانه را نشان می دهد 

ــ پاپ اعظم: باید بدانیم که هر روز میلیون ها مرغ در مرغدانی می مانند و از خیابان رد نمی شوند .توجه ما باید به آنها معطوف باشد. چرا همیشه فقط باید دربارهء مرغی صحبت کنیم که از خیابان رد می شود؟ 

ــصادق هدایت: از دست آدم ها به آن سوی خیابان فرار کرده بود، غافل از اینکه آن طرف هم مثل همین طرف است، بلکه بدتر !

ــ شیرین عبادی : نباید گمان کرد که رد شدن مرغ از خیابان به خاطر اسلام بوده است . در تمام دنیا پذیرفته شده که اسلام کسی را فراری نمی دهد .

ــ روانشناس : آیا هر کدام از ما در درون خود یک مرغ نیست که می خواهد از خیابان رد شود؟ 

ــ نیل آرمسترانگ : یک قدم کوچک برای مرغ، و یک قدم بزرگ برای مرغ ها 

ــ حافظ: عیب مرغان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت، که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت 

ــ کافکا : ک . به آن سوی خیابان کثیف رفت . مرغ این را دید و به سوی دیگر خیابان فرار کرد، ضمن اینکه به ک . نگاهی بیتوجه و وحشتزده انداخت . این ک . را مجبور کرد که دوباره به سوی دیگر خیابان برود، تا مرغ را با حضور فیزیکی خود مواجه کند و دستکم او را به احترامی وادارد که باعث گریختن مجدد او شود، کاری که برای مرغ دست کم از نظر اندازهء کوچک جثهاش دشوارتر مینمود 

ــ بیل کلینتون : من هرگز با مرغ تنها نبودم

ــ فردوسی : بپرسید بسیارش از رنج راه، ز کار و ز پیکار مرغ و سپاه 

ــ ناصرالدینشاه: یک حالتی به ما دست داد و ما فرمودیم از خیابان رد شود. آن پدرسوخته هم رد شد 

ــ سهراب سپهری : مرغ را در قدمهای خود بفهمیم، و از درخت کنار خیابان، شادمانه سیب بچینیم 

ــ اریش فون دنیکن: مثل هر بار دیگر که صحبت موجودات فضاییست، جهان دانش واقعیات را کتمان میکند . مگر آنتنهای روی سر مرغ را ندیدید؟ 

ــ جرج دبلیو بوش: این عمل تحریکی مجدد از سوی تروریسم جهانی بود و حق ما برای هر نوع اقدام متقابلی که از امنیت ملی ایالات متحده و ارزشهای دموکراسی دفاع کند محفوظ است 

ــ سعدی: و مرغی را شنیدم که درآن سوی خیابان و در راه بیابان و در مشایعت مردی آسیابان بود .وی را گفتم : از چه رو تعجیل کنی؟ گفت: ندانم و اگر دانم نگویم واگر گویم انکار کنم 

ــ احمد شاملو: و من مرغ را، درگوشههای ذهن خویش، میجویم .من، میمانم. و مرغ، میرود، به آن سوی خیابان . و من، تهی هستم، از گلایههای دردمند سرخ 

ــ رنه دکارت : از کجا میدانید که مرغ وجود دارد؟ یا خیابان؟ یا من؟ 


ــ لات محل : به گور پدرش میخنده! هیشکی نمتونه تو محل ما از خیابون رد بشه، مگه چاکرت رخصت بده . آی نفسکش 


ــ بودا : با این پرسش طبیعت مرغانهء خود را نفی می کنی 

ــ پدرخوانده : جای دوری نمیتواند برود 

ــ فروغ فرخزاد : از خیابانهای کودکی من، هیچ مرغی رد نشد 

ــ ماکیاولی : مهم اینست که مرغ از خیابان رد شد .. دلیلش هیچ اهمیتی ندارد. رسیدن به هدف، هر نوع انگیزه را توجیه میکند 

ــ پاریس هیلتون: خوب لابد اونور خیابون یه بوتیک باحال دیده بوده

ــ هیتلر : اگر ارادهء ما همچنان قوی بماند، مرغ را نابود خواهیم کرد! فولاد آلمانی از خیابان رد خواهد شد 

ــ فردوسی پور : چه میـــــــــکــنه این مرغه

 

دوشنبه 22/1/1390 - 12:34

چگونه باکتری به گوشت حلال نفوذ نکرد

خاطره ای از یک استاد دانشگاه در آمریکا

لیلا شهرستانی محقق علوم اسلامی هستند که در امریکا زندگی می‌کنند و در رشته میکروبیولوژی تحصیل کرده اند. وی دوره لیسانس را در دانشگاه کالیفرنیا استیت یونورسیتی فولرتون در رشته بیولوژی و دوره فوق‌لیسانس را در کالیفرنیا استیت پالی تکنیک یونورسیتی در رشته میکروبیولوژی سپری کرده‌اند. در جریان تحقیقات دانشگاهی جرقه‌ای در مطالعات میان رشته بین علوم اسلامی و میکروبیولوژی در ذهن وی زده می شود که باب جدیدی را در فعالیت‌های او می‌گشاید.

وی درباره فعالیت علمی خود به تبیان می گوید: رشته‌ی تحقیقاتی من در میکروبیولوژی در مورد لاکتوفرین بود. لاکتوفرین یک مولکول پروتئینی است که در خون ما وجود دارد این ماده در کلستروم (آغوز) شیر مادر به میزان زیادی وجود دارد. این ماده خاصیت ضد میکروبی دارد یا این که خیلی شدید جلوی میکروب‌ها را می گیرد. کاری که لاکتوفرین می کند این است که آهن را به خودش جذب می کند یعنی این که هر میکروبی که در قسمت لاکتروفرین باشد به خاطر این که آهن ندارد نمی تواند رشد کند و میکروفیلم درست کند.

ماجرا این گونه بود که در یکی از رستوران های آمریکا به نام جک ایندباکس jack in the box تقریباً حدود ۶ یا ۷ سال پیش اتفاقی افتاد که عده ای از این اسهال خونی مردند و بعد که یک مقدار تحقیقات شد معلوم شد که علت این باکتری ها بوده این باکتری ها البته در دستگاه های گوارشی مثل روده و... هست یعنی در بدن همه ی انسان ها هست ولی وقتی از طریق خوردن وارد بدن بشود باعث ابتلا به اسهال خونی خواهد شد که درصد تلفاتش بالا است. در این رستوران هم متوجه شدند که مدفوع زیر ناخن آشپز رستوران به گوشت منتقل شده و تعدادی از مشتریان را کشته است.

شرکتی که تامین کننده گوشت در ان ایالت بود به استاد بنده پروژه ای را داد که بر اساس ان قرار شد ما در گوشت لاکتوفرین ها را فعال تر کنیم که اگر باز هم میکروبی در انها نفوذ کرد امکان رشد نیابد. مبلغ این قرار داد ۱۵ میلیون دلار بود و چون پروژه من هم در مورد همین لاکتوفرین بود با ۵ نفر دیگر کار را شروع کردیم اما متاسفانه میزان نفوذ لاکتوفرین در گوشت ها در حین آزمایش متغیر بود و این امکان وجود نداشت که به ماده ثابتی برسیم که اضافه کردن آن به گوشت میزان محافظت در برابر باکتری ها را افزابش دهد.

ما در لابراتوار این لاکتوفرین را فعالش می کردیم (این لاکتوفرین با بافری خاص تحت pH خاصی فعال می شد) و وقتی که تست می کردیم لاکتوفرین در حالت عادی باکتری ها را از بین می برد اما روی گوشت که امتحان می شد گاهی موفق و گاهی نا موفق بود. من آزمایش روی نمونه ها را انجام می دادم و گوشت می گرفتم و محلول های متفاوت را ازمایش می کردم روزی من تصادفاً دیرم شد و مجبور شدم که گوشت از منزل ببرم که گوشت اسلامی بود وقتی امدم این تست را کردم دیدم ای بابا جوابها خیلی فرق می کند با گوشت های دیگر یعنی اولاً وقتی ما این باکتری ها را می گذاشتیم درصد این نفوذ باکتری ها خیلی کمتر بود یعنی واقعاً اصلاً خود باکتری بدون لاکتوفرین هم نفوذ نمی کرد! وقتی هم که می شستیم اصلاً چیزی دیگه نمونده بود روی گوشت. کنترلر آزمایش ما آب بود یعنی هر ازمایش با محلولی خاص صورت می گرفت و کنترل ان با آب بود.

من دیدم خود باکتری وقتی به گوشت اسلامی می رسد نفوذ نمی کند و اگر هم کمی نفوذ کند با اب کاملا تمیز می شود. سبحان الله! وقتی استادم جواب ازمایش را دید تعجب کرد من گفتم که امروز یک فرقی کرده من امروز گوشت حلال آوردم ایشان آقای دکتر نرن نایدی بود و یک هندی هستند که دکترا رو در سوئد گرفته و قبلا به واسطه کشف دلایل میکروبیولوژیک مرگ تعدادی از زنان که از وسایل خاص بهداشتی استفاده می کردند مشهور شده به من گفتند که خودشون – با اینکه مسلمان نیستند- از گوشت حلال استفاده می کنند.

در لابراتوار بعضی برایشان سوال شده بود که این چه گوشتی است که این قدر نسبت به نفوذ باکتری ها مقاوم هست. استاد ما در حالی که سالن را ترک می کرد گفت این گوشتی است که هرگز به شما اسهال خونی نمی دهد!

برای من علت این مقاومت گوشت حلال بسیار مهم بود و نکته جالب تر این بود که سازمان گوشت امریکا برای تمیز نگه داشتن گوشت ۱۵ میلیون دلار خرج می کند تا این آقا اسپریی برای ایشان بسازد که به گوشت بزنند و مقاوم شود و ان وقت خود او می داند که اگر گوشت اسلامی باشد دیگر نیازی به ان همه هزینه نیست.

برمی گردم به اون قسمت لاکتوفرین – لاکتوفرین دلیلی که کار می کند این است که آهن را می گیرد به خودش و برای همین چون آهن وقتی نباشد باکتری ها نمی توانند رشد کنند ما وقتی که گوشت را اسلامی سر می بریم اول شاه رگ زده می شود بدون اینکه نخاع قطع بشود وقتی شاه رگ قطع می شود چون که نخاع قطع نشده قلب هنوز در حال تپیدن هست وقتی قلب می زند همه خون از بدن خارج می شود و از انجا که تمام اهن در گلبول قرمز است وقتی که همه خون خارج می شود دیگر گوشت ان آهن را ندارد و به خاطر همین نیازی به لاکتوفرین برای از بین بردن آهن نداریم و باکتری ها هم به علت نبود اهن در خون جذب نمی شوند و اگر بشوند با شستشو با اب ساده از بین می روند. گرچه استاد ما با همان ایده ای که از گوشت اسلامی گرفت ان مبلغ را دریافت کرد و اسپری خاصی را هم ساخت و نهایتا حق را منکر شد اما برای خود من این نکته بسیار مهم بود که حساسیت اسلام به نجاست خون از این جهت است که در تمام فضای اطراف ما صدها بلکه هزاران نوع باکتری وجود دارد که به شدت جذب اهن می شوند و وقتی دست شما خون می‌آید امکان جذب باکتری ها به وسیله آهن خون بسیار بالا است بنابر این در معرض انواع عفونتها هستید اما اگر با دقت(یک بار یا سه بار) دست خونی خود را اب بکشید راه نفوذ باکتری ها را بسته‌اید .

 

من با پروفسور هشام ابراهیم در مورد این تحقیق صحبت کردم که انشاءالله چاپ بشود اما ایشان پیشنهاد دادند که بهتر است زیر نظر یک استاد غیر مسلمان تحقیقات را ادامه دهم تا در مجامع علمی امریکا پذیرفته شود! که البته در پی آن هستم .

http://www.jahannews.com/vdcepz8zxjh8p7i.b9bj.html

دوشنبه 22/1/1390 - 12:30
كلمه ها بر احساسها و اندیشه ها تاثیر می گذارند
احساسها بر افكار و كلمه ها مؤثرند
اندیشه ها بر كلمه ها و احساسها تاثیر می گذارند



بگوییم : از اینكه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشكرم
نگوییم : ببخشید كه مزاحمتان شدم

بگوییم : در فرصت مناسب كنار شما خواهم بود
نگوییم : گرفتارم

بگوییم : راست می گی؟ راستی؟
نگوییم : دروغ نگو

بگوییم : خدا سلامتی بده
نگوییم : خدا بد نده

بگوییم : هدیه برای شما
نگوییم : قابل ندارد

بگوییم : با تجربه شده
نگوییم : شكست خورده

بگوییم: قشنگ نیست
نگوییم : زشت است

بگوییم: خوب هستم
نگوییم: بد نیست

بگوییم : مناسب من نیست
نگوییم : به درد من نمی خورد

بگوییم : با این كار چه لذتی می بری؟
نگوییم : چرا اذیت می كنی؟

بگوییم : شاد و پر انرژی باشید
نگوییم : خسته نباشید

بگوییم: من
نگوییم: اینجانب

بگوییم: دوست ندارم
نگوییم: متنفرم

بگوییم: آسان نیست
نگوییم: دشوار است

بگوییم : بفرمایید
نگوییم : در خدمت هستم

بگوییم : خیلی راحت نبود
نگوییم : جانم به لبم رسید

بگوییم : مسئله را خودم حل می كنم
نگوییم : مسئله ربطی به تو ندارد
دوشنبه 22/1/1390 - 12:24



    آنجلینا جولی در لیبی به دنبال چیست؟

آنجلینا جولی در روزهای اخیر به مرزهای لیبی و تونس سفرکرده و برای ترمیم وجهه آمریکا در میان مردم، از آوارگان حمله ناتو و قذافی به مردم بازدید می کند.

به گزارش مشرق؛ آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود، در روزهای اخیر به مرزهای لیبی و تونس سفرکرده و در فعالیتی ظاهرا انسان دوستانه از آوارگان حمله ناتو و قذافی به مردم لیبی در مرز تونس بازدید می کند. از آنجا که چنین سفرهایی در قالب دیپلماسی عمومی و در راستای سیاست خارجی آمریکا است، به زوایای دیپلماسی عمومی این رویداد پرداخته می شود.
طیق گزارش رسانه های غربی هم اکنون آمریکا به یک چهره منفور در میان کشورهای خاورمیانه و جهان اسلام تبدیل شده و با لشکرکشی ها و نسل کشی هایی که در منطقه انجام داده و زندانهای مخوفی که برای مسلمانان برپا کرده، حنای بشر دوستی اش رنگ باخته است.
در شرایطی که آمریکا برای توقف دومینوی سقوط متحدانش در منطقه، نیاز به دخالت نظامی در لیبی داشت، بار دیگر "ناتو" را سپری برای پنهان کردن وجهه تخریب شده خود خود قرار داد و با فرماندهی ناتو نیروهای خود را به صحنه اعزام کرد.
حالا پس از ادامه نسل کشی مسلمانان در لیبی، مسلمانان جهان چهره غضب الود و ظالمانه آمریکا را بدون نقاب دیده اند و آمریکا اکنون نیازمند آن است که وجهه خود را در منطقه ترمیم نماید. یکی از اساسی ترین کارکرد های دیپلماسی عمومی ترمیم وجهه و زیبانمایی یک کشور است و آمریکا که صاحب بیشترین مشاهیر محبوب جهان است، می تواند در راستای منافع و سیاست خارجه خود از" دیپلماسی مشاهیر" بهره کافی ببرد.
آنجلینا جولی که از محبوب ترین هنرپیشگان جهان است، سالهاست که در ساختار دیپلماسی عمومی آمریکا نقش یک دیپلمات تمام عیار را در دیپلماسی عمومی آمریکا به خوبی بازی می کند. او هنرپیشه هالیوود است و نقش بازی کردن را به حرفه ای ترین وجه ممکن می داند.

آنجلینا جولی، منجی آمریکا
در آموزه های سینمایی همواره گفته می شود که " زن نماد عقیده و سرزمین است". اکنون آنجلینا جولیا در فیلمی که ملاحظه می کنید نقش سرزمین آمریکا را دارد که همچون ماردی مهربان، به التیام دردهای فرزندی می پردازد که از پدرش چوب خورده است.
آنجلینا جولی در سال2006 به همراه همسرش براد پیت "بنیاد جولی و پیت" را تاسیس کردند، تا با ظاهر انسان دوستانه به امور خیریه در کشورهای فقیر بپردازند، که البته در این راستا کمک های زیادی به مردم فقیر جهان ، خصوصا مسلمانان داشته و کودکانی را نیز به فرزندی پذیرفته است. برای آنکه وی در حوزه دیپلماسی عمومی دانش و تجربه کافی بیابد، دیدارهای دیپلماتیک با دیپلمات هایی از جمله وزیر خارجه انگلیس، برای بررسی "global diplomacy" یا دیپلماسی جهانی داشته است.
این هنرپیشه مشهور اکنون در عالم واقع، همان نقشی را بازی می کند که در فیلم سالت در عالم سینما بازی می کرد، یعنی " منجی آمریکا". وی برای نفوذ هرچه بیشتر در میان مردمی که به کشورشان سفر می کند و ایجاد زمینه نزدیکی و هم ذات پنداری با آنها، معمولا لباس محلی آن قوم را می پوشد و علی الخصوص هنگامی که به کشورهای اسلامی سفر می کند، با روسری و مانتو و حتی چادر در میان مردم حاضر می شود.
حضور مشاهیرآمریکایی در نقاط داغ جهان که آمریکا با نظامی گری و یا تحرکات شدید دیپلماتیک وارد صحنه شده همواره به چشم می خورد. هرجا که آمریکا کفه خشونت را علیه مردم سنگین کند، برای ایجاد توازن و ترمیم وجهه خود، مشاهیر محبوبی چون آنجلینا جولی را به صحنه می فرستد تا همانطور که در هالیوود چهره ای جاودانه و با صلابت و بشردوستانه از آمریکا به نمایش می گذارند، در عرصه واقعی نیز چنین کنند.

تاریخ انتشار خبر:90.01.22

www.antidevil.net


دوشنبه 22/1/1390 - 11:35


    هک 59 سایت دولتی عربستان و انگلیس

هکرهای ایرانی سایت های مهم حکومت آل سعود و انگلستان را هک کردند.

به گزارش مشرق، هکران مسلمان ایرانی در پاسخ به جنایات وحشیانه حکومت آل سعود و دولت انگلستان و کشتار و سرکوب مردم مظلوم بحرین اقدام به نفوذ به سایت های عربستان و انگلیس نموده و صفحه ای را در حمایت از قیام های مردمی در این سایت ها قرار دادند.

سایت ثانیه نو در این زمینه نوشت: در پیام هکرها در این سایت ها که به سه زبان فارسی – انگلیسی و عربی منتشر شده جملاتی همچون "نه شیعه نه سنی اتحاد اسلامی" و "مرگ بر اسرائیل" و همچنین "خائن الحرمین باید جنایاتش را متوقف کند" منتشر شده است.

همچنین در این پیام ها شعری زیبا که ذوق و خلاقیت ایرانی را به نمایش می گذارد با مضمون : ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی منتشر شده است.

لیست سایت های مورد حمله که تعداد آنها 59 سایت می باشد بشرح زیر است :

 

http://www.undp.org.sa/sa/anti.htm توسعه ملل متحد عربستان سعودی

http://imf.com.sa/

http://www.raissy.com.sa/anti.htm

http://www.leader.com.sa/anti.htm

http://amberleyeaglesfc.org.uk/anti.htm
http://clicktease.co.uk/anti.htm

http://clubdrugs.co.uk/anti.htm

http://galleoninsurance.co.uk/

http://ashbourne-managment.com/anti.htm
http://40wattsun.com/anti.htm
http://ak-marine.com/anti.htm شرکت باربری دریایی انگلیس

http://ipadcasesonline.co.uk/anti.htm
http://stanstedwebdesign.co.uk/
http://galleon.uk.com/index.htm شرکت بیمه دریایی انگلیس
http://mysocial.co.uk/

http://mjdowner.co.uk/anti.htm

http://mx5cars.co.uk/anti.htm
http://f1-ferrari.co.uk/anti.htm

http://gjonesplumbingservices.co.uk/anti.htm
http://www.seahorseuk.co.uk/anti.htm
http://beauty-athome.co.uk/

http://adjoamensah.com/
http://www.yoursignanywhere.co.uk/
http://yoursignanywhere.co.uk/
http://www.villagecardshop.co.uk/

http://www.target-markets.co.uk/

http://www.secondsales.co.uk/

http://www.safehandsgoalkeeping.co.uk/
http://www.portfolio-recruit.co.uk/
http://www.pkperformance.co.uk/
http://www.patrickredmond.co.uk/

http://www.majormusic.co.uk/
http://www.matthewwilkinson.co.uk/
http://www.hookersgolf.co.uk/

http://www.hairlocation.co.uk/

http://www.globalmet.co.uk/
http://matthewwilkinson.co.uk/
http://majormusic.co.uk/
http://beauty-athome.co.uk/

http://www.beauty-athome.co.uk/
http://wcukdev.co.uk/
http://rmsconsulting.co.uk/

http://holywellskips.co.uk/
http://ghp-uk.com/
http://holywellskips.co.uk/
http://www.ptpianopolishers.co.uk/
http://www.peaktek.co.uk/

http://www.oceancleaning.co.uk/
http://www.newloomhouse.com/
http://www.markrickinson.co.uk/
http://www.kbgraphics.co.uk/
http://www.individualwines.com/
http://www.holywellskips.co.uk/
http://www.yoursignanywhere.co.uk/
http://www.wowgame.co.uk/

http://www.wcukdev.co.uk/
http://www.semr.co.uk/
http://www.ryderinternational.co.uk/

http://www.holywellskips.co.uk

تاریخ انتشار خبر:90.01.22

www.antidevil.net

دوشنبه 22/1/1390 - 11:28



    آوینی به دنبال گرفتن سبک مستند سازی از مقتل خوانی عاشورا بود

مایکی از مشکلاتمان این است که در مراسم رسمی و در مقالاتمان درباره ایشان نمی نویسیم که آوینی گریه کن اباعبدالله (ع) بود و بعد هم این گریه را از سر تفنن نمی کرد.

گروه فرهنگی مشرق- جهانگیر خسروشاهی آن قدر متواضع هست که خود را در میان اطرافیان آوینی اصلا به حساب نیاورد و شاید از همین جهت نیز هست که او در سال های پس از 72 کمتر درباره سید شهیدان اهل قلم حرف زده و اظهار نظر کرده است. همین تواضع او باعث می شود تا کار کمی سخت شود و نیاز به اصرار های مداوم باشد تا او سرانجام به گفت و گویی رضایت دهد.
آنچه در ادامه می خوانید گفت و گویی است که برای یک پروژه تاریخنگاری انجام شد که متاسفانه آغاز نشده به پایان رسید اما نکاتی که خسروشاهی درباره آوینی نقل می کند آن قدر ناب هست که حیف بود این حرف های او منتشر نشده بایگانی شود.قسمت اول گفت و گو با جهانگیر خسروشاهی درباره سلوک سید شهیدان اهل قلم برای رسیدن به آن سینمای مستندی که تاب بیان حقیقت ناب مورد نظرش را داشته باشد در ادامه خواهید خواند.


سید مرتضی، گذر از انقلاب و ورود بر نور
خدا رحمت کند مرتضی آوینی را؛ وقتی اسم ایشان را می شنوی دوباره حال و هوای خاصی به سراغت می آید که همان حال و هوای خاص روایت فتح است.
آن روزها خیلی وقت ها کار تعطیل می شد به خاطر اینکه یکی می آمد و سوالی داشت از سید مرتضی و سید شروع می کرد به پاسخ دادن. یکی از این پرسش کننده ها هم شهید قاسم دهقان؛ قاسم خیلی می آمد و به پرو پای آقا مرتضی می پیچید ؛ می آمد و می پرسید فلان مطلبی که در فلان جا گفتی چطور بود؛ هر جوابی هم که سید مرتضی می داد منجر می شد به یک بحث طولانی.
آوینی در یک کلام محصول انقلاب اسلامی است و شخصیت ممتاز انقلاب است. شخصیت او نتیجه گذر انقلاب از اوست و ماحصل این گذشتن انقلاب بدست آمدن شخصیتی لطیف، چند وجهی و بی نظیر است که این کار امام و انقلاب اسلامی بر روی شخصیت آوینی بود و تجربه ای بود که سید مرتضی به لحاظ معنوی از آن گذر کرد. در واقع گذر نور انقلاب بر سید مرتضی آوینی باعث شد که او تبدیل شود به یک موجود عجیب، زیبا و لطیف که البته استعدادها،ویژگی ها،توفیقات الهی و شاخصه های خاصی که سید مرتضی داشت؛ باعث شد که گذر او از این نور او را به این وضعیت در بیاورد و الا خیلی ها از همین نور گذر کردند ولی داخل در نار شدند؛ برای اینکه استعداد و طلب و تمنایشان ناشی از همین نار بود.

 

آوینی و متجربه مقتل خوانی اباعبدالله(ع) برای ساخت مستند جنگ
درست اواسط روایت فتح، آوینی به این فکر افتاد که از روضه خوانی اباعبدالله الحسین(ع) و مقتل خوانی و مقاتل و از تجارب آن در بیان نوع جنگی ما با استکبار داریم استفاده کند. او همانطور که قرابت می دید بین رزمندگان و یاران اباعبدالله الحسین(ع)- که بارها در نریشن های روایت فتح به آن اشاره کرده بود- قرابت می دید بین نوع جنگی که ما در حال انجام آن بودیم ،به لحاظ ماهیتی و ذاتی با قیام اباعبدالله الحسین(ع)، و در برنامه های مختلف روایت فتح به آن اشاره می کرد.شاید سید در تلاش بود تا از نوع بیان حادثه عاشورا در نوع روایت، "روایت فتح" و بیان حادثه جنگ تحمیلی استفاده کند؛ با این همه، این یکی از کارهایی بود که متاسفانه انجام داده نشد.
برای این کار سید مرتضی آوینی خیلی زحمت کشید. به طور مشخص آقای انصاریان را دعوت کرده بود و ایشان را به گروه جهاد و روایت فتح می آورد و با او درباره این طرح صحبت می کردند، آوینی از ایشان می خواست تا بیاید و مقتل بخواند تا از نوع مقتل خوانی و روضه سید الشهدا سید به آن افقی که می خواست در مستند دست پیدا کند، نزدیک تر شود. یعنی ماهیت نبرد چون با ماهیت قیام اباعبدالله الحسین (ع) نسبت داشت؛ برای همین آوینی دنبال یک تجربه ای برای بیان بود که مبتنی بر تجربه مقتل خوانی اباعبدالله الحسین(ع) باشد. سید مرتضی از آقای فاطمی نیا هم دعوت کرد که آقای فاطمی نیا بیایند و روضه بخواند؛ سید البته با این با روضه خوانی کار داشت ، او می خواست تا این روضه خوانی در نوع بیانی که در ادامه کار مستند اشراقی می خواست تا به آن برسد، تاثیر کند و به نظر من این جزء همان کارهایی بود که زمین ماند.


آوینی می گفت اگر برای اباعبدالله هفته ای یک بار گریه نکنی قسی می شوی
حتی در آن سال های جنگ آوینی در برنامه های دهه عاشورای بازار و مسجد جامع آن شرکت می کرد. سید مرتضی قبلا منزلشان میدان خراسان بود و در هیئات آنجا هم شرکت می کردند. دلیل آن هم این بود که آوینی می خواست در بیان مستند جنگ حتی از نوع روضه خوانی که ما برای عاشورا داریم استفاده کند. اما حالا اینکه چه ویژگی در مقتل خوانی اباعبدالله الحسین(ع) توجه آوینی را جلب کرده بود؛ من درباره آن اطلاعی ندارم.یعنی شاید ندانم که ایشان چه کاری می خواست انجام دهد و به دنبال چه "هم افقی" در این باره بود؛ چه در تصویر و چه در نریشن. در این مورد چیزی نمی توانیم بگوئیم.
خود سید مرتضی هم برای این قضیه دست به کار شد و اصلا نوشتن کتاب" فتح خون" بابت این قضیه بود؛ او فتح خون را به عنوان تجربه ای برای بیان تصویری از رزمندگان و ترکیب اش با مقتل خوانی اباعبدالله الحسین(ع) شروع کرد.حالا شاید آن زمان آن محصولی را که می خواست نتوانست بدست بیاورد؛البته منظورم از محصول فتح خون نیست؛ بلکه آن پژوهش هایی را می گویم که در زمینه مقتل خوانی اباعبدالله(ع) توسط آوینی انجام شد و اینگونه کار نیمه تمام ماند.
از همین جهت است که یکی از راه هایی که امروز در پیش روی مستند سازان ما باز مانده؛ اگر بخواهند در همان جهت مرتضی آوینی حرکت کنند،این راه نیمه تمام است و این است که نوع بیان و روش گزارش کربلا در بیان ائمه (علیهم السلام) و در بیان کسانی که در حضور ایشان روضه می خواندند را استخراج کنند و این روش بیان را وارد بیان فیلم مستند کنند.این که این اتفاق باید به چه صورت رخ دهد؛ این را نمی دانیم؛ اما این یکی از کارهایی بود که انجام نشد و بر زمین ماند و سید مرتضی از این عدم موفقیت غصه دار بود.
به خاطر دارم که یک بار با سید مرتضای آوینی به هیئتی رفتیم.هیئتی بود که یکی از بچه های جنگ به نام "محقق" بانی اش بود.سید مرتضی مستمع هیئت هایی می شد که رزمنده ها در آن مصائب اباعبدالله(ع) را بیان می کردند.این برنامه بعد از جنگ هم بود.سید مرتضی هفته ای یک بار در مصیبت اباعبدالله سیر گریه می کرد و می گفت اگر در هفته یک بار این اتفاق برای فرد نیفتد چشمه قلب او خشک می شود و انسان دچار قساوت قلب می شود. ما یکی از مشکلاتمان این است که در مراسم رسمی و در مقالاتمان درباره ایشان نمی نویسیم که آوینی گریه کن اباعبدالله (ع) بود و بعد هم این گریه را از سر تفنن نمی کرد؛ این گریه را به این دلیل می کرد که بین خودش و اباعبدالله(ع) و رزمندگان و روایت فتح نسبت برقرار بود و این نسبت باعث می شد که آن ساختار در روایت فتح بدست آید؛ ما قایل به این هستیم که اینها ربط فنی و ربط تجربی و ربط ذاتی با هم داشتند

تاریخ انتشار خبر:90.01.22

www.antidevil.net

دوشنبه 22/1/1390 - 11:26

در میان كلمات، كلمه‌ای بدین زیبایی بسیار كم است: «بسیجی». نه از آن لحاظ كه سخن از موسیقی الفاظ می‌رود و نه از لحاظ ایماژی كه در ذهن می‌سازد؛ نه، جای این حرفها این‌جا نیست. از آن روی كه این كلمه بر مدلولی دلالت دارد كه تجسم كامل آن روحی است كه در «آوردگاه جهاد در راه خدا» تحقق یافته است. بگذار بگویند فلانی رمانتیك می‌نویسد، اما من اگر بخواهم در بند این حرف‌ها باشم، دیگر نمی‌توانم عاشق بسیجی‌ها بمانم.

 شهید آوینی

ای بلبل عاشق، جز برای گلها مخوان!
دست دعای دل‎سوختگان
آن‎همه بلند است
كه تا آسمان هفتم می‎رسد.
من پاهایم را بخشیده‌ام
تا این دل سوخته را
به من بخشیده‌اند.
اما اگر پاهایم را باز پس دهند
تا این دل سوخته را بازستانند
آنچه را كه بخشیده‌ام
باز پس نخواهم گرفت.
دل من یك شقایق است، خونین و داغدار.
ای بلبل عاشق،
جز برای شقایق‌ها مخوان!

يکشنبه 21/1/1390 - 14:30



    داستان دعوت از شاه اردن از زبان سعید قاسمی

مهندسسعید قاسمی (فعال فرهنگی و از فرماندهان جنگ) در آخرین سخنرانی خود در جمعمعترضین تشکل های دانشجوئی استان های تهران، قم و اصفهان در اعتراض به کشتار مردم بحرین که پنج شنبه هفته گذشته در مسجد اعظم قم برگزار شد به بررسی ریشه‌های تحولات اخیر جهان با نگاه به تحولات درونی و بازخوانی مواضعحضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

 


به گزارش مشرق، پایگاه 598 متن کامل سخنرانی تحلیلی حاج سعید قاسمی را منتشر کرد:

در جریان ها و انقلاب های مردمی هیچ جریان ریشه ای و صحیحی اتفاق نمی افتد الا اینکه مردم از دورن محیای آن حرکت بزرگ بشوند که اگر این اتفاق نیفتد می شود یک انقلاب کور که از بیرون برایش نسخه می نویسند و از طریق پول و نیروهای مزدور داخلی و پشتیبانی خارجی اقدام می کنند. اتفاقی که در حال حاضر در خاوررمیانه شاهد آن هستیم توسط امام خمینی سال ها پیش، پیش بینی شده بود .

برخی ها بر این اعتقادند که تحولات اخیر یک جریان چنج امریکایی است و ما در انتخابات اخیر هم از این گونه شعارها داشتیم نسخه چنج برای ما هم نوشته شده بود و بر اساس معادلات باید جواب می داد اما جریانی که شش سال پیش در اثر یک اتفاق عجیب رخ داد و تمامی معادلات بهم خورد و کسی بر سرکار آمد که همه بازی ها را برهم زد .

آنها بر این اعتقادند که نباید در برخورد با مسائل و تحولات اخیر منطقه احساساتی بود و یک جریان آمریکایی در خاورمیانه بر اساس مدلی که آنها دارند اتفاق افتاده است. کلید آن هم کسی بود که در تونس بر اساس مشکلاتی که داشت خودش را آتش زد و می گویند یک کشوری مثل ایران نمی تواند نقشی در آن داشته باشد و امریکا است که به این نتیجه رسیده است که سران کشورهای عربی کپنشان دیگر تمام شده و مردم از حاکمانشان ناراحتند و اگر که دیر بجنبند مردم خودشان دست به کار می شوند و رشته کار از دست آمریکایی ها خارج می شود و برخی از سیاسیون ما که همین الان در دولت هم موجود هستند بر همین اعتقادند و می گویند ما نباید حول بشویم و موضع گیری بکنیم و لذا می بینید که خیلی با تجهیزات خاصی در مورد عربستان موضع گیری می کنند و توپ را در زمین آمریکا می اندازند. در جبهه آقایان شکست خورده و بازنده داخلی که وضعیتش مشخص است و مسیر پیروان آمریکا کلاً از انقلاب جدا شد.

اما جریان دیگر نیز اعتقاد دارد که تحولات اخیر فرزندی است که دیگر وقت متولد شدنش بود و سی سال از آن گذشته است و دیگر وقت رسیدن آن بود. کدام سی سال؟ سی سالی که حضرت امام(ره) بعد از این که خالد اسلامبولی آن ملعون را ترور کرد ، امام پیام داد برای مردم مصر و فرمودن که مردم مصر وقت آن است که به تبعیت از این جریان در خیابان ها بریزید و انقلاب کنید و کار را تمام کنید امام می فرمایند: "خوف من آن است که اگر امروز مانند اسلام انقلابی عمل نکنید حرکت بعدی شما سه دهه به تاخیر خواهد افتاد" سی سال و دقیقاً سی سال، کدام خمینی این را گفت همان خمینی که بار دیگر در پیام منشور روحانیت این را گفت که "روحانیون و مردم عزیز حزب‏اللّه‏ و خانواده‏های محترم شهدا حواسشان را جمع کنند که با این تحلیل ها و افکار نادرست خون عزیزانشان پایمال نشود. ترس من این است که تحلیلگران امروز، ده سال دیگر بر کرسی قضاوت بنشینند و بگویند که باید دید فتوای اسلامی و حکم اعدام سلمان رشدی مطابق اصول و قوانین دیپلماسی بوده است یا خیر؟ "ده سال بعد فرموده ی امام خمینی تعبیر شد و وزیر خارجه وقت ایران آمد گفت که؛ یک چیزی را امام گفته و این فتوا فتوای دولتی نیست و فتوای علماست که برای خودشان است و من به عنوان وزیر امورخارجه و ما به عنوان دولت وقت آن را قبول نداریم و دکتر کمال خرازی در سخنرانی اش این را بیان کرد و آن موقع کسی صدایش در نیامد.

اگر قصه آتش زدن قرآن را می خواهیم محکوم کنیم اول باید یک سوزن به خودمان بزنیم که چقدر ما در این قصه سهیم بودیم و دیر اقدام کردیم ، حتی در قصه حکم آقا روح الله در مورد سلمان رشدی در هندوستان و پاکستان درگیری شد و از مردم کشتند و کلی ها کشته شدند مانند جریان این دفعه قرآن سوزی که در افغانستان کلی آدم کشته شد و ما در جریان بحرین که اتفاق افتاد از قبل از عید جنبش دانشجویی ما و دیگران به دنبال تعطیلات نوروزی و راهیان نور بوده دریغ از پیدا کردن ده نفر آدم برای محکوم کردن کشتار بحرین. باید امتحان نداشته باشیم، فوتبال نباشد و فرصت خالی باشد تا بتوانیم دانشجویان را جمع کنیم برای محکوم کردن.

در طول دو دهه گذشته این گونه تحرکات دولتی شد و الان هم که می خواهد خودجوش صورت بگیرد دوباره اختلاف است و این حرکات خودجوش که بعدها هم مؤید رهبری می شود در قصه غزه که ریختند در فرودگاه، کلی آدم آمدند و مسخره کردند که اگر غزه می خواهید تشریف ببرید بروید فرودگاه امام خمینی اینجا پرواز داخلی داریم اما همین حرکت حداقل پنج بار در فرمایشات رهبر انقلاب دیده می شود و آخرین بار نیز آقا در مشهد اعلام کردند که ما بر سر این گونه مسائل شوخی نداریم وجزء استراتژی ما است و اگر من می دانستم که جوانان ما بلاتکلیف نمی شوند در آن کشورها حکم می کردم که بروند.


این است که برخی از حرکات حتما نیاز به اذن ندارد همین که فهمیدیم که در راستای انقلاب و اسلام داریم حرکت می کنیم باید دست به کار بشویم مانند تسخیر لانه جاسوسی که امام بعد از تسخیر در جریان قرار گرفت و تائید کرد .

امام (ره) در ادامه پیامشان می فرمایند "و نتیجه‏ گیری کنند که چون بیان حکم خدا آثار و طبعاتی داشته است و بازار مشترک کشورهای غربی علیه ما موضع گرفته‏اند، پس باید خامی نکنیم و از کنار اهانت کنندگان به مقام مقدس پیامبر و اسلام و مکتب بگذریم! خلاصۀ کلام اینکه ما باید بدون توجه به غرب حیله‏گر و شرق متجاوز و فارغ از دیپلماسی حاکم بر جهان در صدد تحقق فقه عملی اسلام برآییم و الاّ مادامی که فقه در کتابها و سینۀ علما مستور بماند، ضرری متوجه جهانخواران نیست و روحانیت تا در همۀ مسائل و مشکلات حضور فعال نداشته باشد، نمی‏تواند درک کند که اجتهاد مصطلح برای ادارۀ جامعه کافی نیست. " این دغدغه و دل نگرانی آقا روح الله است.

در خصوص تحولات اخیر ما کجای کار قرار داریم مگر می شود متصور شد که حکومتی بدتر از حکومت حسنی نامبارک بیاید سر کار، خبیث تر از این ملعون می تواند باشد. حضرت آقا می فرمایند یکی از دلایلی که این اتفاقات منطقه رخ داد خرد کردن نفسانیت و غرور ملت های مسلمان است .

تحلیلی بسیار ساده لوحانه است که بگویم که نباید کاری به کار تحولات اخیر نداشته باشیم همین دیروز که جناب آقای خاتمی در تجمع طلاب قم بیان کردند که عربستان ما به تو اعلام میکنیم که اگر دست از جنایت بر نداری و از بحرین بیرون نروید موقعیت خادم الحرمینی را از دست می دهی و عنوان خائن الحرمین به تو اتلاق خواهد شد بلافاصله بعد از آن وزارت خارجه برای از دست ندادن روابط اعلام کرد علی رغم اتفاقات به وجود آمده ما حاضر به تعامل با عربستان هستیم و آقایان ترس از آن دارند که حج عمره به هم بریزد و از برکت سالی یک بار حج عمره محروم بشوند.

در همین شرایط از پادشاه اردن دعوت می شود ، علی رغم علاقه ای که به آقای احمدی نژاد داریم و پشتیبان حرکت های انقلابی ایشان هستیم اما ما هم از دولت محترم این سوال را داریم که داستان دعوت از شاه اردن چیست؟ حرف ما با جناب آقای مشایی این است که آقا در این شرایط که همه گیر دادن به دولت و ما در حال دفاع از آن هستیم، شما سوتی هایی را می دهید که قابل دفاع نیست نه در انقلاب اسلامی و نه در هیچ جای دنیا قابل دفاع نیست . این که شما تحلیل دارید جریان عبدالله اردنی مانند جریان دیگر حاکمان عرب نیست و این پادشاهِ مادر و همسر، انگلیسی، فرق می کند، در گوش ما نمی رود . زخم های قدیمی ما برخی اش مصری است و برخی از آن اردنی. در راهیان نور کسی به شما این حرف ها را نمی زند، از دهنه فاو تا پیرانشهر هر یک دانه مین گوجه ای را برداری پشتش نوشته شده ساخت اردن ، برای شما گفتند که اولین لحظه ای که جنگ دارد شروع می شود ماشه را حسین اردنی می چکاند و تا سالها اعتقادش این بود که من اولین قهرمان عرب هستم که ماشه را علیه ایران چکاندم و کنار صدام ایستاده و این را می گوید .

وقتی که شاه ایران، حسین اردنی را دعوت می کرد و این فرد رامسر را از من و تو بهتر می شناسد و زیر دندانش مزه دختر ایرانی رفته و زیر جنازه اش فائزه شرکت می کند پسرش دوباره توسط این دولت حزب اللهی ما دعوت می شود . از آن بدتر در هر دو دهه اخیر سینه چاک می شد برای ارتباط با مصر و متاسفانه در دولت فعلی هم دیده می شد ، هر دو تا رئیس مجلس ما هم در دوره قبل و هم در دوره فعلی رفتند و دیدار کردند و همین جا اعلام می داریم که عزیزان این کارهای شما را نمی دانیم که از چیست؟ و این تحلیل های شما از کجا آمده؟ البته طبق نظر برخی از دولتمداران که در ابتدا بیان کردم بسیاری اعتقاد دارند که این تحرکات آمریکایی است .

ای کاش سازمان حج و زیارت ما یاد می گرفت که باید کاری کرد و جمله حضرت امام که می فرمایند انشاء الله در آینده انتقام خود را از آل سعود خواهیم گرفت را عمل می کرد و هنوز نتوانسته اند که یک سال حج را تحریم کنند . اصلا تحریم پیش کش کی جرأت می کنید که در رادیو تلویزیون این سخنان امام را بخوانید ، فرزندان من اصلاً نشنیده اند این فرمایشات امام را که می فرمایند : "اگر از جنایت های صدام بگذریم از آل سعود و جنایت هایش نخواهیم گذشت." همان مانور کشتار حجاج در مکه را در میدان التحریر و لولوء داریم می بینیم و همان مدل نظامی و آموزش ها را شاهد هستیم .

حالا کجای کار هستیم، فرامین حضرت امام که دو دهه فراموش شده بود و این که آقا روح الله فرمودند" راستی اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود، کسی جرأت اینهمه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوی رسول اللّه‏ ـ صلی‏اللّه‏ علیه و آله و سلم ـ داشت؟" به فراموشی سپرده شده . روابط و سیاست و وزارت خارجه و دولت دستشان درد نکند. که البته آنها هم پشت سر شما معترضین اطلاعیه می دهند و تا موضع گیری نکنید و تجمع نکنید و آنها حرفی نمی زند .

نقش موثر شما در تحولات بین المللی چیست؟ یک روزی احمد متوسلیان بود و الان بین ما نیست اگر بود الان دوتا گردان برای اعزام به بحرین جمع کرده بود. قوای محمد رسول الله الان کجاست؟ سیستم های دولتی دارند کارهای خودشان را می کنند و هزاران محدودیت دارد، جنبش آزاد دانشجویی کجاست؟ سالهاست که کسی مدل جنگ نرم را بر اساس معادلات امام در نیاورده و فرمول درست نکرده. آن جورج سورس است که 190 قانون می نویسد اما پدر جنگ نرم آقا روح الله خمینی است که بر اساس قوانینی با کمترین خون ریزی انقلاب کرد نه کودتا، اگر بود سیستمی که انقلاب ما را فرموله می کرد و بر اساس تجربیات انقلاب فرمول داشتیم آن وقت اگر به دست مصری ها می رسید می فهمیدند که تولد انقلاب، سزارینی نمی شود و یک انقلاب رهبر می خواهد ایدئولوژی و استراتژیک و تشکیلات می خواهد نه انقلاب فیس بوکی .

اگر فرمایشات حضرت امام و رهبری را فرموله کرده بودیم و خومان انجام داده بودیم الان مصری ها و یمنی ها و ... می دانستند چگونه درست عمل کنند . جان کلام که باید پای کار باشیم، عرب ها و بحرینی ها را در ایران می بینیم ولی تا به حال در مورد انقلاب با آنها صحبت کردیم تا حالا با بسیج آشنایشان کردیم خیلی عقب هستیم باید بجنبیم که با این محکوم کردن ها کار تمام نمی شود و محکوم کردن خالی بدرد نمی خورد.

تاریخ انتشار خبر:90.01.20

www.antidevil.net
يکشنبه 21/1/1390 - 13:9