سوره :
يوسف
آیه شماره :
108
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الاسراء
آیه شماره :
1
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الاسراء
آیه شماره :
93
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الاسراء
آیه شماره :
108
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
المؤمنون
آیه شماره :
91
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
النمل
آیه شماره :
8
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
القصص
آیه شماره :
68
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
يس
آیه شماره :
36
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الصافات
آیه شماره :
159
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الصافات
آیه شماره :
180
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الزخرف
آیه شماره :
82
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الطور
آیه شماره :
43
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الحشر
آیه شماره :
23
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
القلم
آیه شماره :
29
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.