• صارفین کی تعداد :
  • 1794
  • 3/24/2012
  • تاريخ :

کيا رسول اللہ کے بستر پر سونا فضيلت نہ تھا8

امام علی

کيا رسول اللہ کے بستر پر سونا فضيلت نہ تھا4

کيا رسول اللہ کے بستر پر سونا فضيلت نہ تھا5

کيا رسول اللہ کے بستر پر سونا فضيلت نہ تھا6

کيا رسول اللہ کے بستر پر سونا فضيلت نہ تھا7

... اور اگر کوئي عناد اور دشمني کي بنا پر انکار کردے تو اس نے خدا کي بات کو جھٹلانے کي کوشش کي ہے اور وہ صراط مستقيم يعني اسلام سے دور ہوگيا ہے-

پس ليلۃ المبيت کو رسول اللہ صلي اللہ عليہ و آلہ و سلم کے بستر پر سونے کي فضيلت اور اس کي وقعت کي مقدار اللہ تعالي کے کلام ميں بالکل واضح و آشکار ہے-

ب: روايات ميں

شيعہ اور اہل سنت کے معتبر منابع ميں منقولہ معتبر احاديث ميں وارد ہوا ہے کہ جب علي عليہ السلام رسول اللہ صلي اللہ عليہ و آلہ و سلم کے بستر پر سوئے اور رسول اللہ صلي اللہ کے تحفظ کے لئے اپني جان کا نذرانہ پيش کيا، تو خداوند عالم نے اپنے مقرب فرشتوں "جبرائيل اور ميکائيل" پر مباہات فرمائي:

«أوحى اللَّه عزّوجلّ- ليلة المبيت على الفراش- إلى جبرائيل وميكائيل: إنّي آخيت بينكما، وجعلت عمر أحدكما أطول من عمر الآخر، فأيّكما يۆثر صاحبه بالحياة؟ فاختار كلاهما الحياة؛ فأوحى اللَّه إليهما: ألا كنتما مثل عليّ بن أبي طالب؟ آخيت بينه وبين محمّد صلّى اللَّه عليه وآله وسلّم، فبات على فراشه ليفديه بنفسه ويۆثره بالحياة، اهبطا إلى الأرض فاحفظاه من عدوّه. فنزلا، فكان جبرائيل عند رأسه، وميكائيل عند رجليه، وجبرائيل ينادي:بخٍ بخٍ، من مثلك يا ابن أبي طالب يباهي اللَّه بك الملائكة؟! وأنزل اللَّه تعالى في ذل ك:«وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ»(5)

...........

مآخذ

5- يہ روايت شيعہ اور اہل سنت کي کتابوں ميں وارد ہوئي ہے جن ميں تفسير الثعلبي، ج 2 ص126- حاكم حسكانى کي شواهد التنزيل لقواعد التفضيل ،ج1 ص123، طبع موسسه طبع ونشر، تهران، 1411 بجري، طبع اول -ابن الأثير، اسد الغابة، ج4 ص25، طبع دارالكتاب العربي، بيروت - ابو الفرج حلبى شافعى، السيرة الحلبية، ج2 ص36، طبع دار الكتب العلمية، بيروت ، 1427ق ، طبع ثاني چاپ: دوم – تفصيل جاننے کے لئے "کتاب الصحيح من سيره النبي الاعظم ج4 ص34" (طبع قديم) سے رجوع کريں-