تبیان، دستیار زندگی
بازیكن برزیلی تیم فوتبال آث‌میلان ایتالیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محكوم كرد......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت كاكا از مردم مظلوم غزه

دفاع کاکا از مردم مظلوم فلسطین

بازیكن برزلی تیم فوتبال آث‌میلان ایتالیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محكوم كرد.

به نقل از ایسنا، دبی اسپورت گزارش داد: كاكا بازیكن مشهور برزیلی روز یك‌شنبه در مصاحبه‌ای مطبوعاتی در دفتر هواپیمایی امارات در دبی ضمن ضد انسانی توصیف كردن حملات دردمنشانه رژیم صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه خواستار پایان یافتن این جنایت‌ها شد.

وی با ابراز تاسف از كشته شدن زنان و كودكان در غزه و با تاكید بر اینكه ستارگان فوتبال جهان تنها ورزشكار نیستند، پیشنهاد كرد بازیكنان برجسته جهان برای اقامه صلح در سراسر جهان و غزه به پا خیزند.

كاكا كه به همراه تیم آث‌میلان برای شركت در اردوی آمادگی در امارات به ثمر می‌برد، افزود: آماده است تا به مصدومان غزه كمك كند.

کاکا ستاره برزیلی تیم فوتبال میلان

وی چندین بار با ابراز تاسف از آنچه كه در غزه رخ می‌دهد، اظهار كرد: روح انسانیت از آنچه كه امروز در غزه رخ می‌دهد آزرده است.

دبی اسپورت كه گوشه‌های از مصاحبه كاكا را پخش كرد، با برجسته توصیف كردن سخنان وی، كاكا را یك ورزشكار با اخلاق و متعهد به روحیات انسانی توصیف كرد.

حمایت كاكا از مردم بی‌دفاع غزه بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات امارات و تلویزیون منطقه داشته است و برخی از كاربران اینترنتی نیز در وبلاگ‌های شخصی‌شان و با ارسال پیام برای سایت‌های خبری این اقدام كاكا را ستوده‌اند و آن را با مواضع سران عرب در قبال اتفاقات غزه مقایسه كرده‌اند.

یادآور می‌شود، از مدت‌ها پیش مسلمان شدن كاكا بر سر زبان‌ها بوده است. این بازیكن جوان تیم ملی برزیل تا حدودی به زبان عربی نیز آشنایی دارد و مطالعات زیادی در زمینه اسلام داشته است.