تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال راه آهن با برتری مقابل فولاد خوزستان در دیدار نهایی مسابقات فوتبال پلی آف ضمن حفظ سهیمه لیگ برتر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابقای راه آهن در لیگ برتر

راه آهن در لیگ برتری ماندنی شد

تیم فوتبال راه آهن با برتری مقابل فولاد خوزستان در دیدار نهایی مسابقات فوتبال پلی آف ضمن حفظ سهیمه لیگ برتر خود را به عنوان هجدهمین تیم در هفتمین دوره این رقابت ها معرفی کرد.

دو تیم راه آهن و فولاد خوزستان پس از اینکه طی 90 دقیقه درورزشگاه نقش جهان اصفهان به تساوی بدون گل دست یافتند ، در دو وقت 15 دقیقه جدالی تازه را آغاز کردند تا آخرین تیم هفتمین دوره لیگ برتر در پایان ماراتنی 120 دقیقه معرفی شود .

در ابتدای دیدار که با سوت ترکی آغاز شد این راه آهن بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در نیمه اول موفق شد تیم فولاد را به عقب نشینی وادارد . اما با شروع نیمه دوم این خوزستانی ها بودند که جریان بازی را در دست گرفتند و توانستند چند موقعیت روی دروازه لوکومتیو ها ایجاد کنند اما تلاش در پایان نتیجه نداد و فوتبالدوستان مجبور بودند برای دانستن تیم صعود کننده 30 دقیقه دیگر صبر کنند .

 راه آهن ماراتن 120 دقیقه ای را به سود خود کرد

راه آهن در وقت اضافه اول به واسطه حضورمحسن رحیمی با میل تهاجمی بیشتر به سمت دروازه حریف حمله کرد و درنهایت با گلزنی همین بازیکن از فولاد پیش افتاد.

دردقیقه 104 بازی محسن رحیمی از عمق دفاع فولاد روی پاس احمد تقوی دروازه فولاد را گشود تا وقت اضافه اول با برتری یک برصفر راه آهن خاتمه یابد.

نیمه دوم وقت های اضافه با حوادث گوناگون همراه بود. شانس های مسلم گلزنی که دوتیم به راحتی از دست دادند و اخراج دو بازیکن راه آهن ازجمله اتقافات قابل ذکر این بازی بود . محسن ترکی ابتدا در دقیقه 113 مهدی تارتار را از زمین مسابقه اخراج کرد و پس از آن در دقیقه 115 محسن رحیمی را با کارت قرمزجریمه کرد تا راه آهن دقایق پایانی بازی را با دو بازیکن کمتر ادامه دهد.

فولاد دقایق پایانی با ارسال توپ های بلند درصدد استفاده از اشتباهات دفاع راه آهن ولی مدافعین و دروازه بان راه آهن هرگز مرتکب اشتباه نشدند تا در نهایت راه آهن با برتری یک برصفر مقابل فولاد خوزستان جواز حضور درهفتمین دوره رقابتهای  لیگ برتر را از آن خود کند و قرمزپوشان خوزستانی به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کنند.

میثاقیان به قول خود عمل کرد و راه آهن را در لیگ برتر نگه داشت

به این ترتیب اکبرمیثاقیان به وعده خود درحفظ تیم راه آهن درمسابقات لیگ برتر عمل کرد و با هدایت خود توانست این تیم ریشه دار تهرانی را در لیگ برتر نگه دارد .

مطالب مرتبط :

پلی آف ؛ بکش تا زنده بمانی

لیگ هفتم  ؛  26 مرداد