تبیان، دستیار زندگی
در آستانه هفتمین روز شهادت شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، جامعه ورزش ایران این ترور كور را محکوم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محکومیت جامعه ورزش از ترور دانشمندان ایران


در آستانه هفتمین روز شهادت شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، جامعه ورزش ایران این ترور كور را محکوم کرد.


احمئی روشن

در ادامه واکنش‌ها به ترور شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، جامعه ورزش کشور با انتشار بیانیه‌ای این ترور را محکوم کردند. این چهره‌های شاخص ورزشی "پیشرفت" در عرصه هسته‌ای را "حق مسلم ایران و ایرانی" دانسته و از ادامه راه دانشمندان شهید "عزیز" حمایت کردند.

متن این بیانیه که در اختیار ایسنا قرار گرفته،‌ به این شرح است:

بسمه‌تعالی

پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مانند خاری در چشم بدخواهان بوده و دشمنان ایران عزیز همواره کوشیده‌اند تا رشد علمی ایران را متوقف کنند. ترور نخبه جوان، شهید مصطفی احمدی روشن یکی از هزاران نمونه کارشکنی دشمنان علیه یک ملت است و ما به نمایندگی از ورزشکاران و جوانان، این اقدامات کینه‌جویانه را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم پیشرفت در عرصه هسته‌ای حق مسلم ایران و ایرانی است و قاطعانه از ادامه راه دانشمندان شهید عزیز حمایت می‌کنیم. بدون شک دانشمندان ایران اسلامی همانند گذشته با تلاشی مضاعف و جهادگونه به پیشرفت و رشد علمی کشور سرعت بخشیده و بازهم موجبات سرافرازی میهن عزیزمان را فراهم خواهند آورد.

محمد دادگان، علی پروین، منصور برزگر، امیررضا خادم، غلامحسین پیروانی، حسین رضازاده، هادی ساعی، مهدی مهدوی‌کیا، آرش میراسماعیلی، یوسف کرمی، حمید سوریان، فرهاد مجیدی، بهداد سلیمی، خسرو حیدری، حسین فرکی، وحید شمسایی، خدیجه آزادپور، علیرضا نادی و کیانوش رستمی،‌ امضا كنندگان این بیانیه هستند.

بخش ورزشی تبیان


منبع :ایسنا