تبیان، دستیار زندگی
سحام نیوز: مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان مناظره با مهندس میرحسین موسوی خامنه صداو سیما را به سمت کوی دانشگاه تهران ترک کرد و همراه با دانشجویان با پای پیاده به سمت ستاد مرکزی خود طی مسیر کرد و در ساعت ٢ بامداد وارد ستاد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور هزاران هوادار کروبی در مقابل ستاد مرکزی

کروبی

به گزارش سحام نیوز، هزاران تن از هواداران مهدی کروبی  ساعت ٢ بامداد شب گذشته در مقابل ستاد مرکزی وی تجمع کرده اند . پس از پایان مناظره هزاران تن از هوادران کروبی با پرجم های سفید و لباس های منقش به واژه تغییر به سمت ستاد مرکزی کروبی حرکت کردند.

به گزارش سحام نیوز اکثر این افراد دانشجویان دانشگاه های تهران ، پلی تکنیک و صنعتی شریف هستند .

گزارش های رسیده حاکی از آن است که هزاران نفر دیگر در میدان انقلاب تجمع کرده و منتظر مهدی کروبی هستند .

مهدی کروبی که همراه با دانشجویان و پس از حضور در جمع آنها در کوی دانشگاه پیاده تا ستاد مرکزی خود در بلوار کشاورز آمده است قصد دارد تا در جمع هواداران خود در میدان انقلاب سخن بگوید .

هوادران کروبی و تعداد ی از هواداران میر حسین موسوی بصورت مشترک شعار می دهند عزا عزاست امروز روز عزاست امروز دولت سیب زمینی صاحب عزاست امروز و همچنین شعار کروبی کرباسچی نه یک تدارکات چی .

مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان مناظره با مهندس میرحسین موسوی  صداو سیما را به سمت کوی دانشگاه تهران ترک کرد و همراه با دانشجویان با پای پیاده به سمت ستاد مرکزی خود طی مسیر کرد و در ساعت ٢ بامداد وارد ستاد انتخابات خود شد.

باید بگویم هرکس گفت فلانی کنار می رود یا احمق است یا خائن۴سال پیش نیز جمعیتی چنین کاری کردند که سرنوشت آن انتخابات وضعیت جاری شد.

به گزارش خبرنگار ما مهدی کروبی به همراه غلامحسین کرباسچی - مرتضی الویری -محمد قوچانی و دانشجویان کوی دانشگاه ساعت ٢ نیمه شب وارد ستاد انتخابات خود گردید.

دانشجویان حامی شیخ اصلاحات که با سردادن شعارهایی همچو کروبی کروبی حمایتت می کنیم - کروبی پاینده رپیس جمهور آینده از وی حمایت کردند . کروبی طی سخنان کوتاهی ضمن سپاس صمیمانه از هواداران خود گفت: کسانی که می خواهند خودکامگی و خودسری کنند و به آرا اهمیت ندهند وقتی نشاط و شادی و اراده شما را می بینند ، عقب می نشینند تا روزی که اندیشه دارید،نشاط را در خود نگه دارید.

وی گفت :اگر مردم ،خوب پای صندوق رای حضور یابند مطمئن باشید محمود احمدی نژاد رای نخواهد آورد.

کروبی با قاطعیت تصریح کرد: باید بگویم هرکس گفت فلانی کنار می رود یا احمق است یا خائن۴سال پیش نیز جمعیتی چنین کاری کردند که سرنوشت آن انتخابات وضعیت جاری شد.

وی ادامه داد این روزها نشانه هایی دیده می شود که حرکت های خودسرانه ای انجام می گیرد. این را تاکید می کنم و می گویم این بار بعد از نماز صبح نخواهم خوابید و از اول صبح با گزارش گیری از تمامی ستادها در سطح کشور اوضاع را رصد و دنبال می کنیم چنانچه تا ساعت ١١ صبح خبرهایی از تقلب در آرا بدهند، آن وقت می دانیم چه اقدامات مقتضی را در برابر تقلب های انتخاباتی انجام دهیم و اجازه نخواهیم داد اعلام این موضوع به ساعات بعدالظهر کشیده شود، بنابر این مسئولین با دقت زیاد مراقب باشند تا آرا مردم در صحت و سلامت کامل شمارش و اعلام شود.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده