تبیان، دستیار زندگی
و سرانجام جمعه انتخاب فرا رسید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریک تبیان به منتخب مردم
ایران

و سرانجام جمعه انتخاب فرا رسید. جمعه ای که با حضور  گسترده  تمام ایرانیان با همه سلایق و نگاه ها  رقم خورد. جمعه ای که روز نهایی تعیین سرنوشت اداره راهبردی کشور بود. مشارکت بی سابقه 85 درصدی مردم در این انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی مردمان این سرزمین کهن و توجه آنان به حق ملی و تکلیف دینی شان بود. این مشارکت بسیار گسترده هم به جهانیان نشان داد که ایرانیان  به راهگشایی و حقانیت نظام مردمسالاری دینی اعتقاد دارند و هم مسیر تاریخ ساز عدالت محورانه را در چارچوب گفتمان اصول گرایانه تداوم خواهند داد.

تبیان با برگزاری بزرگترین نظر سنجی اینترنتی در کشور با نمونه آماری بیش از 38 هزار نفر توانست مانند سال های گذشته نتیجه نهایی انتخابات را پیش بینی نماید

دکتر محمود احمدی نژاد

تبیان به نوبه خود کوشید در جریان برگزاری این انتخابات به عنوان یک رسانه با مخاطب گسترده ملی رسالت اطلاع رسانی خود را به انجام برساند. در این راستا تبیان با ایجاد و راه اندازی پایگاه تا انتخابات دهم کوشید ضمن ایجاد فضایی بی طرفانه و علمی و نیز آشنایی مخاطپبان را با نامزدها، ایده ها  و برنامه هایشان فراهم سازد. از سوی دیگر تبیان با برگزاری بزرگترین نظر سنجی اینترنتی در کشور با نمونه آماری بیش از 38 هزار نفر توانست مانند سال های گذشته نتیجه نهایی انتخابات را پیش بینی نماید و نتایج آرا با حداکثر 2 یا 3 درصد اختلاف با نتیجه  نظر سنجی تبیان همسان بود و تبیان نشان داد که دارای طیف مخاطبان متنوعی در سراسر کشور می باشد.

تبیان نشان داد که دارای طیف مخاطبان متنوعی در سراسر کشور می باشد و با ارائه اطلاعات متنوع و متکثر درباره انتخابات می کوشد ضمن احترام به وحدت و منافع ملی درچارچوب گفتمان اصول گرایی،فضای باز گفتگو و تعامل را برای مخاطبان وکاربران  فراهم سازد.

جا دارد در انتها این حضور گسترده را به حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری و منتخب نهایی ملت دکتر محمود احمدی نژاد از سوی مدیریت، کارکنان، نویسندگان و کاربران تبیان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

آقا میری

سردبیر